luni, 5 martie 2012

Nu-i usor sa pastrezi pentru tine... Ceea ce le place la majoritatea ..


Ea nu mai luptă,nu mai poate!
Ea plânge , râde , moare!

` Nu te simţii prost şi nu te întrista când cineva îţi spune :
" Nu eşti persoana care mă aşteptam să fi ".. `
Din contră, zâmbeste şi spune.i :`
" Normal că nu, sunt mult mai mult decât căutai ".`

Sunt bine = 8 litere, 2 cuvinte si o minciuna .

Imi pare rau, nu pot inceta sa te privesc. Imi atrage rau atentia sa vad cum o catea merge in 2 picioare! `

De ce la fostul i se spune "EX" ? E prescurtarea de la EXpirat !

Daca candva vei avea o lacrima, da-mi si mie jumate ca sa plang cu tine. Cand eu voi avea un zambet ti-l voi da tie tot doar ca te vad fericit ♥

Nu o numii " curvăăă " .` Cândva o strigai " iubita " !!!`

Este uşor să ierţi...dar greu să crezi că acea greşeală nu se va mai repeta ! ♥

Ştiai că te iubesc, băgami-aş p**a-n expresia asta!

O amintire e la fel ca o poza gasita intr`un album vechi ..dar diferentza este ca amintirea nu arde ci te chinuie pe veci ..

Cine sunt eu să mă pun în calea ta ?!
În calea fericirii tale dacă ţie îţi place aşa.

Şi într-un fel oarecare; m-am obişnuit să zic:
"Nu face nimic. Mă aşteptam la asta!"

O mamă - te ţine 40 de săptămâni, sub inima ei ♥.
 O mamă - este mereu acolo pentru tine ♥.
 O mamă - este singura persoană pe care vă puteţi baza 100% ♥.
 O mamă - singura femeie care te va iubi pentru totdeauna. ♥

Nu-mi mai pasă de nimeni şi nimic . Şi dacă ar fi să mă împac cu tine , te-aş lua la mişto un pic.!

orgoliul tau tea facut sa ma pierzi,numai cauta motive acolo unde nu sunt

Mereu m.aţi crezut când vă ziceam " Sunt bine !", dar eu defapt nu eram `.

Daca vreodata ai uitat pe cineva , nu inseamna ca nu a insemnat ceva in viata ta

Diferenta dintre mine si EA ?
Stii...eu il pot face fericit si atunci cand sunt imbracata ♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu