joi, 11 august 2011

Statusuri` 8.

1. Si am pus atata suflet .. `Ca sa ce?

2. Sunt fata lu tata ce`i alina inima sunt cel mai iubit copil de pe toata planeta.

3. Nu mai sunt fata care viseaza la cai verzi pe pereti, tinand pernuta inimioara in brate, imaginandu-si ca-l tine pe el. Nu mai sunt fata care cand facea baie, scria pe clabuc numele lui. nu mai sunt fata care jura ca dragostea lui a fost adevarata si pura. Nu.

4. Poate că azi ţi-e greu. Poate mâine ţi-e bine. Ţi-am repetat de atâtea ori să ai încredere în mine. Eu nu am nevoie de un băiat pentru o noapte, ştii.?
Doar de tine şti bine zi de zi.!


5. Şi este prea dulce, şi uite aşa te seduce. Şi te dezorientează. Lumea o invidiază.

6. Zâmbind am simţit că durerea mea e mai mică. Iubind am simţit că nefericirea nu ţine veşnic. 
Iertând am simţit că rănile pot fi vindecate. Răbdând am simţit că fiecare clipă e preţioasă.

7. Si nu. Nu-mi mai pasa. Iti jur. nu scriu din ura sau furie. Scriu linistita. Mai linistita si impacata ca oricand.Si atat de lucida...Si-ti multumesc.

8. Priveşte în trecut. Te pierzi, rămâi mut. Personal am avut mult prea multe de pierdut. Când am iubire am tot. Când am tot, mă piş pe ea iubire.

9. Nu-mi cere asta, ca nu pot sa zambesc. In viziunea ta, nu am de ce sa traiesc.

1o. Chiar dacă el nu te mai sună să îţi zică – Noapte buna.! Şi nici pe stradă nu o să îţi mai spună – Buna.! Ai prieteni care te sună să îţi spună.
– Fată eşti de 1000 de ori mai buna.!

 
11. Inca te uiti la poze de mult facute.Si realizezi ca sunt doar amintiri pierdute.

12. Stii ? Vad viata ca pe un joc . Sunt pasionata mereu de primul loc !

13. Te-am căutat. Te-am găsit. Nu m-ai vrut, am suferit. Acum te am şi nu te mai suport.

14. Daca n-ar fi ea , nimic nu ar fi ,nimic n-ar avea rost ,fara ea nu poti trai..

15. Sunt ceea ce sunt. Iar dacă ceea ce sunt nu e de`ajuns pentru cineva.
Acel cineva nu e de`ajuns pentru mine.

16. Degeaba spui ca sunt copila, nu ma deranjeazasi imi place asa cum sunt.

17. Nu vreau poveste de amor. Poveştile-s triste şi dor. Vreau să fim împreună, sub soare şi lună. Doar noi să ştim, că ne iubim.

18. Spui ca mi s-a urcat la cap, ca am arfe sute. Dar puse cap la cap, observ ca tu ai mai multe.

19. Nu pot, nu vreau sa cred ca sunt exact ca tine. Perversa tot timpul, doar sa-i fie bine.

2o. Prea mulţi fraieri mă critică şi mă vorbesc.Eu mă piş de la distanţă, să nu mă murdăresc.

21. De cate ori visez. De atatea ori ma resemnez. Esti prea departe de mine. 
Sufletu' meu varsa. Lacrimi si suspine .

22. E scandalos tot ce faci. Şi văd că-ţi place să mă umpli de draci. Ai avut tot. 
Dar ţi-ai bătut joc. Nu mai contează. Nu mai vreau să pun nimic la loc.


23. In viata mea doar ai fost.Sa mai fii.. N`are rost

24. Orice s-ar intampla,nu voi fi alta.Voi fi mereu aia mica..

25. Si nu-mi spune PA.! -E replica mea.!

26. Dacă mâine n-aş mai fii.. De dorul tău dacă aş muri ai regreta. Tot ce n-ai făcut ca să ma poţi păstra.

27. Au venit zile insorite dupa ce ploile m`au pus la zid. Chiar daca zambetul tau dureaza o clipa tu stii . Ca in spatele lui au ramas o mie de amintiri vii ..

28. Am invatat sa tac. Sa tin minte si sa fac. Si orice lacrima mai bine o ascund ... Acu` am crescut. Cica sunt fata mare. Si uneori nu`mi permit sa spun ca doare ...

29. Aud atâtea şoapte, ce nu mă lasă în pace. Mă vezi plecănd, spunând că nu mă voi mai întoarce.

3o. Degeaba imi spui ca oricine zambeste. Ca orice om doar pentru asta el traieste. 

31. Nu inteleg de ce se baga altii , prea multe vorbe, sfaturi. complicatii .

32. Pe mine un vis ma mai tine in picioare. Si cand stau sa ma gandesc, sincer ma doare. 

33. Oare tot ce-a fost între noi s-a întâmplat.? Toate sentimentele acelea, s-au uitat.?Doi oameni ce-au scris pe cer un vis. Doi oameni ce simţeau un sentiment de nedescris.

34. Povestea noastră se scrie în timp ce clipim.

35. Daca vrei sa mai spui ceva ... SPUNE ! Si daca vrei sa pleci, pleaca pe bune.

36. Ai o multzime de motive dar defapt n`ai nimic.

37. M-ai renăscut prin multe. M-ai atins în suflet, în adâncuri.

38. Iubirea ne apartine la rau si bine. Dar asta depinde numai de tine..

39. Nu te stresa ! Lasa`te asa cum esti.Ca o sa incepi sa mori daca uiti sa traiesti...

4o. Asa ca numai vreau sa`ti fiu aproape . numai vreau sa te fac sa uiti de toate . 
Daca ai nevoie numai sunt aici . Strig`o p ea ! . Poate ea isi face giji ...

41. M-ai renăscut. Mi-ai dat tot ce n-am avut.

42. Daca imi pare rau de ceva in viata mea, e ca ti-am zis sa pleci cand te puteam ierta.

43. Dacă n-o să poţi să-mi dai mai mult, te rog să pleci. Dacă n-o să-mi dai decât atât, te rog să pleci. 
Şi să înţelegi, că mă atingi cu mâini prea reci.

44. Suntem legati unul pentru altul mereu. Avand incredere intotdeauna in Dumnezeu..

45. Hrăneşte-mi visele căci eu ţi le creez.

46. Nu lupta pentru cineva care nu iti da motive sa o faci

47. Prinde-mi lacrima de pe obraz când cad. Prinde-mă şi nu te voi lăsa să cazi.

48. Sa te iubesc din nou ar insemna sa lupt si sa pierd.

49. Aroma clipelor. Dar şi sunetul culorilor. Ce dor îmi e să te-ador pe cantecul viorilor

5o. Spune, cat de tare ma iubesti cand ma privesti?

51. Se opreste ploaia, se anunta seceta ,da aceiasi reteta si filmul se repeta.

52. Eşti fericit că te iubeşte, copila specială dintr-o filă de poveste.

53. Viata se intoarce..precum si dragostea. Se face ura si apare rautatea..

54. Dau in bara spre final, dau vina pe cer, spun ca vina lui, ca am ramas fara inger..

55. Se vede în ochii ei că doar pe el îl iubeşte.Se vede în ochii lui că doare pe ea o doreşte..

56. Ti`am zis de atatea ori..ti am zis mereu stii bine. Iti multumesc mult ca esti mereu..mereu langa mine..

57. Îmi spuneai cândva demult .. – Dacă te iubeşte, încă te aşteaptă.!

58. Ti`am zis de atatea ori ca o sa fie bine. Si chiar de nu ma crezi..` Eu sunt mereu langa tine..

59. Am găsit răspuns la durerea ce-o simt în piept. Răspunsul e cert, dar nu ştiu dacă e şi drept. 
Vreau să vorbesc cu El .. buzele îmi sunt lipite.

6o. Atat am asteptat . sa vad daca intelegi . Ca poti sa ai tot ce`ti doresti daca stii sa alegi.

61. Te maturizei prea greu..`Sa stii ca nu sunt ma`ta sa te iert mereu.

62. Un bărbat adevărat nu este acela care are muşchi,care bea şi fumează..Ci acela care nu se lasă manipulat,care are sentimente şi apreciază o femeie.

63. Insir aceleasi cuvinte ce demult sunt apuse. "Se poate mai rau" - sunt doar cuvinte nespuse...

64. Sentimentele nu pot fii puse pe balanţă. Nu ne poate despărţi nici o distanţă. 
Suntem suflete pereche, mereu în zbor. Am nevoie de tine, îngerul meu păzitor.!

65. Fata ta de mana cu altu'...La risc,joaca multe minti.!

66. Imi este greu sa vorbesc despre tine la trecut..`Oricat de mult rau mi-ai facut.!

67. Mi-ai definit destinul cu iubire şi onoare. Ideea că te am pe tine, mă menţine în picioare.

68. Nu intelegi cum ieri a fost dependenta,azi nepasare.!

69. Mi-ai colorat destinul cu nuanţe pastelate. Ai luptat pentru mine. Ai călcat pe realitate. O poveste de iubire ce de noi a fost creată.

7o. Dragostea e prima mansa.. `Prima prioritate.Prima discutie aflata in miez de noapte..

71. Intelege ca trecutul numai vine niciodata ! Numai amintirea mai poate spune ...asa a fost odata ...


72. Şi când aveam probleme, îmi spuneai – sunt aici, nu te teme.! 
Acum zbor singură printre ele. Felul tău de-a fii, calcă mereu pe aripile mele.

73. Un suflet de copil, peticit mult prea curand. Cu rani cicatrizate, nu mai simte nicicand.

74. STOP! Nu te arunca cand stii ca nu e loc.

75. El m`a facut sa uit, sa sper, sa cred in vise. Ceea ce tu mi-ai interzis, mi-a deschis portzile inchise...

76. Ma opresc in drum, in fata unui geam aburit. Visez, si, fara sa stiu ma apuc de mazgalit.

77. Esti departe . Ne leaga doar cuvantul "poate" ... 
Eu sunt aici .tu unde? Parca totul ne desparte ..

78. Nu`mi aminti cum eram amandoi . Nu vreau sa mai plang iar pentru noi ...

79. Si ma pierd cu totul in marea de stele. Pacat! Sunt singura, cu amintirile mele..

8o. Nu lasa nimic sa te doboare ! Gandeste`te ca totul e doar o simpla incercare ...

81. Că au fost clipe grele. Şi am trecut de ele.Ca orice om greşesc. Nu pot să scap de ele.

82. Te`am pierdut fără să dau cu zarul . Când o să`mi revin va începe din nou calvarul !

83. Un suflet ce se rasfata morbid in lacrimi reci. Si o inima ce se hraneste cu ganduri seci.

84. Nu vorbi din poveşti. Nu vorbi din poeţi. Că mă pierzi. Şi pe urmă regreţi.

85. Dar nu`i nimic .acum s`a terminat.`Tu ai fost cel care ne-a indepartat !

86. Cioburi cazute si crapaturi tot mai multe. Sanse scazute sa mai fie cineva sa asculte.

87. Stii prea bine ca nu ai varsat in viata ta o lacrima adevarata pentru persoana mea!

88. Între patru pereţi, lacrimi curg, nu înţelegi,Că mă pierzi, şi pe urmă regreţi.

89. Am un gand ce se pierde prin colturi uitate. Si un cufar prafuit cu amintiri neuitate.

9o. Se spune că timpul vindecă totul.`Dar de când te-am cunoscut,timpul parcă a îngheţat.

91. Tot mai scri povestea une despărţiri. Pui pe foaie lacrimi, gesturi şi amintiri.
Orice ai spune acum, nu mai vreau să aud.

92. Cred că te îmbeţi cu apă plată. Ea a venit la tine, şi e stilată. 
Tipa aia bună e bine dotată. Fusta aia mini se vrea testată.

93. Am nimc fără tine. Şi tot ce-i mai frumos în viaţa mea, e doar din vina ta.

94. Vezi şi tu cum este ..`Eu n-am să mai trec peste scuzele de a doua zi. E un nou capitol, să ştii.!

95. E un pic ciudat cum poate, cineva să alunge toate, ploile ce-au curs într-una în viaţa ta. 
E un pic ciudat cum oare, o secundă fără el te doare. 
Şi ajunge să te-atingă să poţi zbura.

96. Când zic – Gata.! Chiar e gata. Nu am să şterg tot, ca să-ţi iert fapta.
Îţi pare rău două zile, apoi gata

97. Poate totul e scris în stele. Dar eu nu stau să citesc în ele. 

98. Am inima peticita cu sentimente reciclate. 
Si mii de vise sparte, arse, aruncate.

99. Vreau oricând să mă simt, liberă să zbor. Să ştiu că am trăit. 
Înainte să mor, să trec prin lume puţin mai uşor.

1oo. Aveam o mie de vise .`O mie de viitoare planuri scrise...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu