vineri, 12 august 2011

Statusuri` 9. [Versuri Din Melodii Romanesti]

1. Ţine minte: Caracterul omenesc te lasă des fără cuvinte. [ "Bug Mafia - Fara Cuvinte" ]
 
2. Sângele se face apă, rude-si schimbă fața,  
Esti rănit de oameni pentru care ți-ai da viața… [ Bug Mafia - Fara Cuvinte ]
 
3. Ca degeaba citesti mii de carti, vezi mii de filme.
Daca nu treci totul prin propriile filtre ! ["Cedry2k -KOutro "]
 
4. Ignorând originile traseului nostru
Caută'n linişte ,clipele prinde'le
Zilele ,milele ,kilele simte'le
Minţile ,adună'le limpede
Relele ducă'se să nu te tulbure. !
["Ombladon - Cautand"]
 
5. Cand ai pe cineva langa tine
Si nu sti sa apreciezi
Realizezi ce greu ti'e fara el
Abia cand il pierzi !
["What's UP - Povestea Inimii"]
 6. Am nevoie de rabdare, nu de predici plictisitoare
Fa-ma sa cred ca o sa vina o zi cu soare
C-o sa radem amandoi in tinuturi tropicale .
["Sisu - Am nevoie de rabdare"]
 
7. Ma omoara gandul ca vreau sa te vad si nu pot ! ["Nane-Ganduri la miezul noptii "]
 
8. Distanta ne desparte, dar noi nu ne despartim! ["Nosferatu - Cine te asteapta"]
 
9. O sa ne-amintim la o tigara,de toate care au fost si-au fost odinioara. ["Cumicu - Toate trec"]
 
1o. Vise,iubire,emotii...
Pe care se pare ca le stim cu toti.
["Ely - Hey"]
 
11. Noi spunem că-i grea ..voi spuneti că viata-i frumoasă
Vă cred. Că faceti averi din suferinta noastra.
["Nane - Nu le pasa"]
 
12. Injura-ma in gand, p`orma zambeste-mi si zi-mi
Cam cum ti-ai imaginat tu ca o sa fii.
Ce se-ntampla-ntre noi doi, minte-ma ca o sa vii,
Sa te strang in brate si sa discutam despre prostii.
Hai, uita-te in ochii mei, zambeste putin!
Fa-ma sa nu regret ca esti fata la care tin!
Vorbeste-mi incet si rar, alinta-ma, stii tu!
Zi-mi ca n-o sa pleci, chiar daca eu te cred sau nu!
[" Racfm feat Nane & Zhao Leblanc - Without you " ]

13.Imi amintesc cum zambeai, numai cu mine
Imi amintesc cum plangeai, mi-e dor de tine
Imi amintesc clipele,
Vreau inapoi noptile...
[ " Solo-Imi amintesc "]

14.Mama lui nu vrea sa il vada sau in brate sa il ia,
Pentru ca cel cu care l´a facut nu o mai vrea.
[ "Arssura feat Nanu` - Trup fara suflet "]

15.Ti-am spus ca nu mai vin, ar trebui sa ma-ntelegi
Daca nu incetezi sa crezi numai ce vrei, pierzi.
["Bitza - Vorbeste vinul"]

16. Daca n`ar fi ea.. `Nimic nu ar fi...
Nimic n`ar avea rost fara ea nu pot trai..
[ "Arssura feat Simona Nae - Daca n-ar fi ea"]

17. Tu stii sa fi dulce cand viata imi lasa un gust amar
Esti vesta mea de salvare cand ma inec in cosmar
Esti picatura de placere care cade in pahar
Ramai langa mine n`avem nevoie de altceva.
[ "Arssura feat Simona Nae - Daca n-ar fi ea"]

18. Aruncati toate visele intr-o geanta si pleaca
Grabeste-te ca trenul asta nu asteapta.
[ " Guess Who ft. de Moga-Tot mai sus"]

19.Şi de-ar fi să mă vezi vreo dată iar
Nu mai promite iar, luna si cer si stele-n dar.
[" Chriss (Justus) - Reversul clasic"]

2o. S`a ales scrum, praf, strigate`n nestire.
Am ramas doar eu, tu nu.
Sunt doar eu cu mine, singura privire.
["Adda ft. Sakdat - Prietenie Fumata"]

  21. Ce fel de joc e asta?As vrea sa stiu
Ca as juca si eu pana nu e prea tarziu.
[" Maximilian ft. JJ - Pe langa telefon."]

22. Si vrei sa-l vezi din nou intrand pe usa dar nu apare .
Nu intelegi cum ieri a fost dependenta azi nepasare .
[ " Zmili feat Boogie - A fost o vreme"]

  23. Pentru voi totul s-a impartit de mult la doi .
Ieri plangeai pentru ce aveai acum esti rece sloi.
Cateodata printre ploi gandul tot la el ti-ajunge .
Vrei sa stii daca e fericit sau daca plange.
[" Zmili feat Boogie - A fost o vreme"]

24. Nu ca mi-e frica de umilinta
Doar ca orice defect al meu ti-l aduc la cunostinta.
["Arssura feat Smokey - Despre noi"]

25. Uneori te trezesti ca vorbesti la trecut
 Amintiri ce pentru unii nu conteaza prea mult.
["Arssura - Doar amintiri"]

26. Fa-ti timp sa iti incalzesti in primul rand sufletu tau 

Si daca nu poti face un bine macar nu fa un rau.
[" Vescan - Fa`ti timp"]

  27. Poate intr-o alta viata
Ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fii copii
[" Vescan - Intr`o alta viata"]

28. Iubirea pleaca, raman doar visele ce dor
Legata de piciorul unui porumbel calator.
["Vescan - Pasari calatoare"]

29.Stiu ca tii la mine, mi`ai demonstrat destul
In locul tau chiar nu stiu ce ar face altul
Si nu e altul ca tine, asta o spun din suflet
["Deyoo - Greseala mea"]

3o. Nu v-am uitat perversilor..
Scuzele nu`s rezolvarea..
Sa va ierte Dumnezeu..
Ca eu nu mai cunosc iertarea..
["Vescan - Suflet de campion"]

31. Da` asta mica,promite cica
Ca va fi cea mai buna gagica de astazi...
["Bibanu & Camuflaj - Cu ochelari de soare"]

32. Ma-ntreb: te-a durut?
Sau poate acum ti-e mai bine?
Ieri te-am vazut,
Dar nu eram eu langa tine.
Mi-am amintit cum ne-am iubit
Nu voi uita niciodata.
Sa nu regreti si sa ma ierti
Dac-am gresit vreodata.
[ " Crazy win - spunem adio"]

33. Incetam sa-ti dau sperante, jur! daca stiam...
Si-as fi plecat de mult...de-as fi putut...
["El Padrino & Sofia Ioan - totul sau nimic"]

34. Printre rafale sexuale si mirosuri ilegale de …
Dau tarcoale animale.
["Camuflaj feat. J. Yolo – Romania"]

  35. Sentimentele nu pot fi puse pe balanta
Nu ne poate desparti nicio distanta
Suntem suflete pereche mereu in zbor
Am nevoie de tine ingerul meu pazitor.
["Anonim - O fata speciala"]

36. Acum stiu tot ce`i frumos repede trece
Si de ce tu? De ce asa? De ce nu poti fi altcumva?
 
[ "Teasta feat Adda - Minti murdare, facute praf"]

  37. Şi poate multe zile vor fi la fel în viaţa mea, cine ştie?
Sunt doar un suflet nebun ce mereu te aşteaptă pe tine !
[ "Selekt - Tu nici nu stii "]

  38. Era seara putin trecut de ora noua,
Afara deja incepuse sa ploua
Ea vroia sa vina sa'l mai vada,
Dar el mintind ii zise ca are alta treaba.
["George feat Shaaman Dora - Ca 2 copii"]

39. Fă-ţi timp s-asculţi…şi când vorbeşti tu toţi să tacă
Si dacă nu se vor opri s-asculte… lasă-i să treacă...
[ "Voltaj - Crede"]

4o. Am ajuns sa te visez si atunci cand nu dorm
Dimineata, vocea ta ma trezeste din somn
Si sunt dezamagit, cand vad ca langa mine
E un loc gol in pat ce te asteapta pe tine.
["Liric-Nu mai suntem impreuna"]

41. Parca secundele sunt ore...cand nu esti langa mine
Orele sunt zile, zilele sunt saptamani
Timpul nu`si mai are rostul, eu nu mai am forta in maini.
[" Bullet - Abravia"]

42. Poate gresesc, poate nu esti tu
Poate m-amagesc sau poate nu
Chiar daca sunt furtuni, ninsori, soare si ploi
In orice razboi e mai usor in doi.
["Bitza- Razboi in doi"]

43. Nu`i bine ce facem, dar o facem bine. ["Pretecst ft. Kheops & Lucian B - La cine vii"]

44. Impreuna am avut sute de mii de belele, impreuna am trecut
Peste ele, peste toate
Asa ca pot sa spun :
Viata noastra filmu` bate!
["El Nino - Pentru ca meriti "]

45. Un ocean de vise-am sters ...
Imi pare rau ca am ales sa fiu ultimu` vers ..
["Chriss feat Allexandra - Ultimu' vers"]

46. Se pare ca doare...
Ca zburam mai sus de nori cu aripi murdre...
["Chriss feat Allexandra - Strig spre tine"]

47.Nu te vad nu te simt, tu ma strigi, vrei sa stii unde m-ascund. ["Chriss feat Allexandra - Strig spre tine"]
 
48.Numai tu reusesti
Sa ma completezi, ma linistesti .
["Alex-Iti multumesc"]
 
49.Chipul care altadata de frumusete stralucea
Era indurerat si parca
De soarele cald se ferea ..
["Morandi ft. Smiley - A fost odata"]
 
5o. Ai ales sa-mi fii primul vers candva ...
Dar voi pleca, nu te-trista, nu e vina ta ...
Un ocean de lacrimi privirea iti inneaca ...
Te uiti plangand la mine si imi spui "pleaca" ...
O sa plec, oftand, spunand ca-mi pare rau ...
Ca nu pot sa fac parte din visul tau ...
Si stiu c-acum ti-e rau si inca speri
Ca o sa ma-ntorc. nu ma-ntorc nicaieri ...
Maine, in curand va fi ieri si tot ce doare ...
Cu timpu va fi bine,chiar daca acum nu pare ...
stiu, un ocean de vise-am sters ...
Imi pare rau ca am ales sa fiu ultimu' vers ..
["Chriss feat Allexandra - Ultimu' vers"]
 
51. Ard îngerii-n spitale,`
Dracii dansează-n catedrale,
Viata se ia pe datorie,
[ "B.U.G. Mafia feat Loredana - Fara cuvinte"]
 
52. Nu am loc pe pământ,fără ea nu pot,
La ce-a fost înainte nu vreau să mă-ntorc ...
Să fiu ceva nu simt deloc,
Nimic nu pot şi nu vreau la ce-a fost să mă-ntorc!
["Teasta & Chriss ( JustUs ) - Fara ea nu pot"]
 
53. O strigare, o despartire care mult prea doare,
Cerul te-a luat de langa mine,
Am nevoie de tine !
[ "Lee Loo - De ce "]
 
54. Sunt momente pe care nu le poti controla
Sunt rani pe care nu le poti vindeca.
["Tatti RAP ft Lyanna - Despartirea"]
 
55. Te-ai bagat in viata mea fara sa-ntrebi
Iar acum vrei ca sa pleci , la fel , nu te inteleg.
["The one ft Sonia - Alegerea ta"]
 
56. N-am putut sa stau sa privesc cum tot ma prabusesc
Te-am pierdut,acum zambesc dar continui sa te iubesc.
["Kydutz - N-am putut"]
 
57. Cat despre fostu` ma abtin ...akum lasa
Dak il prind promit sa`l pun in plasa.
["ZeNo - Nu o mai caut`"]
 
58. Daca tu i`ai spune , oare ea ar fi cu tine ?
Ca te`a iubit odata .. si ai pierdut`o in fine ..
Nu tine doar de tine daca te gandesti
Tot el ti`a luat`o si tu ca prostu ai lasat`o
Ti`a furat` o ...
["Zeno - Fosta"].`
 
59. Cateodata printre ploi gandul tot la el ti-ajunge .
Vrei sa stii daca e fericit sau daca plange.
["Zmili Feat Boogie - A Fost O Vreme - A fost o vreme"]
 
6o. Nu mai sunt copila cu slabiciuni de alta data.Acum sunt slabiciunea altora ca am caracter de piatra. ["Vescan - Caracter de piatra"]
  
61. Nu esti primu care pleaca
Da esti primu sincer care as vrea intr'o zi sa se intoarca.
[ " Vescan & Ligia - Ultima Ploaie"]
 
62. Umbre care ma inconjurati
Vulturi tineri si infometati
Oameni care m-ajutati cu drag
Sa cad !
["Vita de vie - Ma ridic"]
 
63. Imi rupi inima-ti rup capu
Nu ma atinge
Nu plange
Si stii ceva?
Lacrimile tale nu mai au demult efect asupra mea.
["Ombladon - Cheia de sub pres"]
 
64. Toata dragostea din lume
Geloasa pe noi doi ma-ntreaba de-al tau nume.
["Vank - Balada pentru o minune"]
 
65. Si stiu la fel ca tine
Viitorul meu e in fiecare zi de maine.
["Guess Who - Manifest"]
 
66. Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti.
["Celia - Povestea mea"]
 
67. Dar eu am gandu-n stele
M-am agatat de ele
Stele cad, fara rost
Le-am spus ca nu te-ai mai intors . .
[ Animal X - Nisip purtat de vant"]
 
68. Prefa-te ca nu-ti pasa, prefa-te ca esti proasta
Dar pentru lume n-ar conta la cat esti de frumoasa.
[ "Bitza - vorbeste vinul" ]
 
69. Pe bune..m-am saturat !
Si in sfarsit te-ai decis...
S-a terminat !!!
[ " Spin - Sunt fericita"]

7o. Si-as da orice din lume sa te vad acum in fatza..
Sa te simt,sa te cuprind,sa te strang in bratze.
["Bulet - A fost odata"]

71. Si va certati din nou
Spunea-ti ca totu-i trecator
Si a doua zi vezi doamne va intalneati intamplator.
["Conect-R - Nu-ti pierde dragostea"]
 
72. Nu vreau să fac dreptate ar insemna să.ţi fac mult rău,
Nu vreau să te mai vad, vreau să te las pe drumul tău.
["ICT feat Chriss (Justus) - Nu ma cauta"]
 
73. La noapte am sa plec
Caci nu mi-e usor
Cand simt iarasi patul rece si gol
Si glasul tau ca un ecou.
[" 3SE - Vorbe"]

 
74. Sunt clipe in viata mea
 Cand imi plange inima.
[ "3SE - Clipe"]
 
75. Mi-amintesc mereu de tine
De nopti ce nu aveau sfarsit,
A fost si rau,a fost si bine.
["Catalin Josa - Intre noi"]
 
76. Ai plecat in noapte fara nici un cuvant
Mi-a ramas in minte doar chipul tau plangand.
["3SE - Ai plecat"]
 
77. Spune-mi daca am gresit ceva
 Spune-mi daca te-am pierdut candva.
[" Iris - Vino pentru totdeauna"]
 
78. Are`o aura ce te`atrage ..stie ca o placi de`aia nu te lasa`n pace ..
E atat de tacuta ..Misterul iti provoaca o privire pierduta.
["Nane - Ca o stea"]
 
79. M-asteptam sa fiu lovit
Si nu plange acum
Chiar daca ne-am iubit
Asa ai vrut
Ai primit ce ti-ai dorit. 
["Nosferatu feat El Padrino - Stiu ca ai vrea"]
 
8o. Am învăţat că dreptatea mi-o fac io..
Trec peste tine dacă nu am încotro.
["Guess Who - Manifest"]
 
81. Doar sa-ti vad ochii în lacrimi si-apoi sa ma topesc. ["Jaar Project-Oda ochilor tai "]
 
82. Nu mai aud, nu mai văd, nu pot
Nu mai am cum din minte să te scot.
[" Ego - Pt c te iubesc"]
 
83. Si cand aveam probleme
Imi spuneai: "Sunt aici, nu te teme!"
Acum zbor singur printre ele
Ca felu` tau de`a fi calca mereu pe aripile mele. . .
["Justus- Cand aveam probleme"]
 
84. El e soare, tu esti luna
Mereu va vedeti, dar nu stati niciodata impreuna . .
["What's Up - Povestea inimii"]
 
85. Totul a incepu cand eram noi copii
O seara frumoasa de vara cum nu v-a mai fi . .
[" Maximilian - Habar n'ai tu"]
 
86. Nu privi in spate,lasa-n urma tot ce-a fost
Tu incercai sa te ridici,el te tragea in jos
Dar nu ceda cand stii ca-nca mai poti
Ca tine sunt putine ,dar ca el sunt toti..
["Mecena - Catre ea"]
 
87. Ai fost si esti totul pt mine acum
Vreau sa mergem amandoi pe acelasi drum.
["Mecena - Suflete pereche"]
 
88. Stiu ca suna dur dar , nu sa schimb nimic.
Ratacesti pe strazi acum si cauti raspunsuri, te opresti la colt de drum si`ti aduni lacrima`n pumni .
[ "Andore - Petale de crini" ]
 
89. Sa nu te indoiesti de iubirea ce ti-o port
Caci la chipul tau senin nu exista antidot.
["Andore - Vis in 2"]
 
9o. De ce te`am facut sa`mi zambesti ? Daca acum plangi ?
De ce nu te`ai schimbat cand te`am rugat sa o faci ?
De ce trebuie sa traiesc numai din amintiri ?
["Teasta - Forever"]
 
91. Vine o clipă-n viaţa ta ,
Atunci când greul te va-ncerca ,
Cel din umbră-ţi va zâmbi ,
Iar tu-l vei lasă în urma ta . .
[ "iRonic - Până într-o zi" ]
 
92. Lasa-ma sa fac ce vreau
In fata ta in niciun caz socoteala nu dau
Nu vreau sa ma schimb, nu vreau sa te schimbi si-as vrea sa stii ceva
E cel mai important sa te simti bine-n pielea ta.
["Bitza - Renuntand la tot"]
 
93. El o priveste, dar ea inchide ochii, ascunde o frumusete ce se pierde in dulapul ei din piept,
printre rochii si fobii.
["Steleverzi - Doi ochi noi"]
 
94. Stii ce? Fata mea cand e ranita nu zice,
Ca ea e mandra de orice cicatrice,
Plina de dor pentru orice prost iubit
Traieste pentru toti plina de porti.
["Steleverzi - Fii ca mine"]
 
95. Dar cand te simti pierdut sa nu te crezi raspuns
Sa nu te pierzi in plans, sa-ti amintesti ce ti-am spus.
["Steleverzi-Culoare banilor"]
 
96. Trecand peste toate,lasand in spate soapte,
Noapte dupa noapte,
Las amintiri prin fapte.
["Nimeni Altu' - Trecand peste toate"]
 
97. Au fost zile si nopti, au fost tigari si sticle,
Au fost poze si lacrimi si diverse tentative
De`a isi lua singur viata, caci odata cu ea
A murit speranta dea mai fi vreodata fericit.
[ `Meph feat Adda - El si ea"]
 
98. Când tot în jurul tău ţi se pare că dispare şi orice strop de bucurie se pierde în depărtare . . . hai nu fi supărat că ne desparte distanţa,că ceea ce ne apropie rămâne tot speranţa.
["Escu si Johnny feat. Tyzzu - Sperante"]
 
99. Si cand imi va fi somn cu tine vreau s'adorm
Cand o sa'ti fie greu langa tine voi fi eu.
["T-Short feat K-rie & Verbal - Nimeni nu ne va desparti"]
 
1oo. In oceane de lacrimi te`nvat sa`nnoti,
Peste toate trecem, peste toti.
Tine`ma de mana, impreuna cand suntem se aduna soare , destula furtuna,
[Chriss (JustUs) - Hai Zambeste Cu Mine (feat. Pablo) ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu