sâmbătă, 13 august 2011

Statusuri` 1o.

1. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ  Regretam doar lucrurile care NU le facem`!

2. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ  Mi`e dor de toate .. Si tu de fiecare data ma dai la o parte.

3. Ƹ̵̡ӜƷ  Am gresit .. Stiu frate`!
Da nu mai am ce sa fac.
CE vina am eu ca n`am stiut cum esti de fapt`?! 

4. Ƹ̵̡ӜƷ  Mi`e dor de tine si tu`mi spui ca n`are de cine`

5. Ƹ̵̡ӜƷ   Baietsii ca tine, gasesc peste tot.
Poti sa pleci ma doare`n cot.. Hai bye ramai cu bine.
Vezi ca intraba curvele de tine`!  

6. Ƹ̵̡ӜƷ   Ce mah? Pardon..?`
Iti e rau ha?
Nu,eu ma simt beton`!
Tre` sa pleci .. E clar, m`am gandit.
Acum ramane doar sa vad de ce am venit`! 

7. Ƹ̵̡ӜƷ   Fha zdrentzo ! Iti dau fostu`prieten si cheile de la subsol, da`da'mi peste ele doua beri, shi un pachet de Kent metol !

8. Ƹ̵̡ӜƷ   Si te gandesti tot mai des la tine ... Decat la Noi`!

9. Ƹ̵̡ӜƷ   Vrei sa stii care e povestea ema?
Intraba`te pe tine`! 

1o. Ƹ̵̡ӜƷ   Poate acum nu-ti dai seama, ca numai sunt fata care iti zicea:
"`LASA TOTU` IN.SEAMA MEA!!"
Acum auzi doar de la mine:
"DESCURCATE SINGUR."
CREDE-MA.AM INVATAT`O DE LA TINE!

11. Ƹ̵̡ӜƷ   Nu mai tine trecutul de mana,
Cand vitorul vrea sa te aiba`! 

12. Ƹ̵̡ӜƷ   E iarna. Stau pe fereastra sa te vad cum te bucuri
Dar nu singur ci cu ea. 

13. Ƹ̵̡ӜƷ  Spui ca totu` intre noi s`a terminat?
De ce intrebi mereu de mine?
Poate pt ca ti se face dor
Si nu te poti abtine`! 

14. Ƹ̵̡ӜƷ      Ursul e in camara. Unde e ursul`?
- In camara`!
Ia`l de pula da`l afara.

15. Ƹ̵̡ӜƷ   In fiecare vers ma regasesc
Acum totul e sters.. 
Au ramas doar amintirii. Pacat`! 

16. Ƹ̵̡ӜƷ   Si asta poate te`a facut sa te simti mai bine
Gandindu`te mereu la tine, uitai de mine`! 

17. Ƹ̵̡ӜƷ   Nu exista barbat care sa nu insele, 
Dar nici femeie sa nu i`o intoarca! 

18. Ƹ̵̡ӜƷ   In clipele in care cadeai la pamant
Am vrut doar sa iti strang mana
Ca sa nu cazi, te`am tinut`! 

19. Ƹ̵̡ӜƷ   Niciodata nu te da batut daca simti ca numia poti sa lupti,
Niciodata sa nu`i spui unei persoane ca n`o mai iubesti,
Daca nu o poti lasa sa plece.

2o. Ƹ̵̡ӜƷ   Neah, incepe sa`mi fie prea bine
Ca sa mai tanjesc dupa un nimic ca tine`! 

21. Ƹ̵̡ӜƷ   Doar ea e langa mine, si ma inteaba : "Esti bine"?

22. Ƹ̵̡ӜƷ   Amândoi stim ca n.ai uitat tot ce a fost, 
Si probabil crezi ca.am spus cuvinte fara rost, 
Te.am iubit blegule . si înca te iubesc ! 
Stii ca numai tu ma faceai sa zâmbesc !

23. Ƹ̵̡ӜƷ   Spune`mi si mie asta se numeste destin?
Cand tu te`ai combinat cu mine dupa o sticla de vin?  
24. Ƹ̵̡ӜƷ  Sunt doar simple cunostinte,cei dragi dispar
Cand esti avar sentimentele apar mai rar. 
25. Ƹ̵̡ӜƷ  Si`tsi zice :" Draga nu ma privi cu ura, te iubesc,
 Dar prietena ta`i mai buna`!"  
26. Ƹ̵̡ӜƷ  M`ai uitat? Mai stii cand radeam impreuna?`
27. Ƹ̵̡ӜƷ  Fericirea nu ti`o poate da cineva
Cineva  ti`o poate lua.

28. Ƹ̵̡ӜƷ  Stii, cand e vorba de tine. Ma doare`n 14`.

29. Ƹ̵̡ӜƷ Si stii ceva? Nu ma voi cobori niciodata la nivelul tau.

3o. Ƹ̵̡ӜƷ Cand ai plecat, nici nu te`ai intors in urma a vezi ce gol ai lasat.

31. Ƹ̵̡ӜƷ  Nu`s cea mai bun, deci fii gata de ce`i mai rau.. 
Am luat ce`i al meu`!
Dar acum .. Vreau ce`i al tau`! 

32. Ƹ̵̡ӜƷ  Si oricat ei vor incerca,el va ramane in sufletul meu`!

33. Ƹ̵̡ӜƷ    Te`am mirosit din prima zi si nu e de mirare
Ca esti mai zdreamta decat presul matii de la intrare.  

34. Ƹ̵̡ӜƷ   Te rog sa pleci o data si inca odata ... Si inca odata`!
DE atatea ori incat sa accept ca numai esti`!.. 

35. Ƹ̵̡ӜƷ   Dedicatie pt cel care m`a distrus
te cataloghez un cost, sau cel mai mare fraier fost`! 

36. Ƹ̵̡ӜƷ   Ma pis pe voi,
Ce ziceti chiar ma lasa rece..
Va fut in gura`
Beau o bere, si dupa asta trece. 

37. Ƹ̵̡ӜƷ   Cand curu` iti miroase mai frumos ca gura`
Noi sunte noi, tu esti cu restu .. Si sugi pula`! 

  38. Ƹ̵̡ӜƷ   Nu`! N`ai inteles. Eu plec, tu ramai!. 

39. Ƹ̵̡ӜƷ  Ai vrea sa ai acum pe cineva langa tine
Dar decat persoane reci, mai bine pe nimeni. 

4o. Ƹ̵̡ӜƷ   Femeia ta combine iarba cu sexul..
Pana drupe vestu`, durexu` cu exu`.. 

41. Ƹ̵̡ӜƷ  Aruncai mereu cuvinte care si azi ma dor, 
           Dar ca proasta treceam peste si ziceam ca te ador..

42. Ƹ̵̡ӜƷ    Si` vorba aia..`
Unde am scuipat nu mai pup, las pe altele sa linga`!

43. Ƹ̵̡ӜƷ  Nu mai conteaza..M`am tirat definitv din viatsa ta..
Am sa vomit daca am sa mai simt acelasi parfum cu altcineva`.!

44. Ƹ̵̡ӜƷ    Simtea atata ura, cand il tinea de mana.!

45. Ƹ̵̡ӜƷ    Ma intreaba lumea,de ce nu vorbesc cu ele...
Eu le dau precizia :" Pisam`as si pe ele"`! 

46. Ƹ̵̡ӜƷ    Iubesc marijuana, cum o iubesc pe mama
Daca nu stii ce sa faci cand esti pe strada..
Deschide ochii si prepara niste iarba..`! 

47. Ƹ̵̡ӜƷ    Am crezut ca voi pune punct..
Dar uite ca nu am pus`.. 

48. Ƹ̵̡ӜƷ    Indiferenta toatala pt tot ce ma inconjoara`..!

49. Ƹ̵̡ӜƷ    Noi te vedem, te ingnoram`..
Oricum tu nu contezi`! 

5o. Ƹ̵̡ӜƷ   Dorul de tine .. Nevoia sa iti spun`!
51. Ƹ̵̡ӜƷ  Rup pozele.. Pierd visele`!
Astazi ma rup de toate..
Eu nu mai cred minciunile. 
52. Ƹ̵̡ӜƷ   Ce te face sa crezi ca voi fii acolo cand ma vei cauta ?! .. 
Ce te face sa crezi ca vreau sa aud de tine ?! .. 
Uita tot ce ne'a legat, de azi nu mai existi pt mine ! 

53. Ƹ̵̡ӜƷ  Am pus ca proasta punct zilelor senine 
Ca dintr atatia fraieri eu te-am ales tocmai pe tine.
54. Ƹ̵̡ӜƷ  Dependenta odata de tine..`Acum dependenta de o tigara.

 
55. Ƹ̵̡ӜƷ  Nu`mi spune cu cine umbla ex`ul.. Nu vreu sa stiu ce ..`curva.. 
A luat papuci mei murdari ..

56. Ƹ̵̡ӜƷ   Haii da`te drecu.. Ca stiuu ca m`ai iubiit.. 
Erai` gelos`.. Cand altu`m`atingea..`

57. Ƹ̵̡ӜƷ   Ma amuza baieteii care se vaita ca au suferit din dragoste ,S
i ca nenorocita dracului ce a îndraznit sa le faca.
V-a ranit orgoliul, ma, nu sentimentele!

58. Ƹ̵̡ӜƷ   Alege ce iubesti... Iubeste ce ai ales...

  59. Ƹ̵̡ӜƷ  Tu ai grija de el sa nu devina iar un derbedeu!

6o. Ƹ̵̡ӜƷ   Mi`ai luat visele.Simte`te implinit.Pleaca!

61. ƸӜƷ  Ofera tacere celor care nu`ti cer vorbe,
Si absenta celor care nu te vor! 

62. ƸӜƷ  Nu poza in victima,
Ca nu`ti sta in caracter.
Nu mai privi in trecut..
Stii.. Am plecat de mult din el`.. 

63. ƸӜƷ    Si toate astea dintr`un singur motiv
Trebuia sa realizezi atunci cand aveai timp`. 

64. ƸӜƷ    Iti amintesti cuvinte si taceri?
Era de mult,sau poate ieri..Iti amintesti, erati pe aceelasi drum..
Era demult,sau poate e acum. 

65. ƸӜƷ    Sunt curioasa ce`i vei spune inimii tale cand va intreba de mine.

66. ƸӜƷ    Si chiar daca nu mai e el,
Zambeste mereu.. Are motive sa zambeasca pt altii.. 

67. ƸӜƷ    Ea plange si`l anunta 
                :"Plec,s`a terminat"!
Povestea lor de iubire s`a incheiat.. 

68. ƸӜƷ    Primele lacrimi au curs 
Cand ai aflat ca mai vorbesc cu ea, din cand in cand...
Inca ma mai vrea, dar stii, e traba ei!
Si inchei, am schimbat si numarul.. e ok? 

69. ƸӜƷ  Acum nu mai e a ta.
Priveste`o fraiere, dar stai departe de ea.   

7o. ƸӜƷ    In gand ma intreb : "L`am uitat"?
Ironic zic :"Da`!"
De azi nu`mi mai pasa de el..
Asta vreau, sau doar imi propun ce trebuie sa fac?`! 

71. ƸӜƷ    Tu cauti consolare la alta`n dormitor,
Dar frate`n pula mea `!
Inca iti oasa de aceea "EA"`!
Care era candva, a fost a ta...
 Ea nu se va intoarce la tine..
Va gasi consolare in dormitor la altu` mereu... 

72. ƸӜƷ    Care din noi, a inchis ochii si a plecat?

73. ƸӜƷ    Poti sa ierti o gresala, dar nu poti sa ierti un pacat`!

74. ƸӜƷ    Doi straini nu pot merge impreuna..`!

75. ƸӜƷ    O privesti si`ti aduci aminte de tot,
O vezi cum rade si`ti spui :
"Unde`i  fata care inainte zicea : NU mai pot`!"
Ea nu mai e, s`a schimbat... Si pt ea esti ca si plecat`! 

76. ƸӜƷ   Lasa ambitia cand ti`e dor de mine
La fel cum fac si eu cand mi`e dor de tine`! 

77. ƸӜƷ    Azi in Arad, maine`n toata tara`!

78. ƸӜƷ    Apare`o intrebare : " Pe cine o sa doara mai tare"?
Pe tine ca iti vei aminti de mine in fiecare zi?
Sau pe mine, cand stiu ca numai vii? 

79. ƸӜƷ    Dozeaza`ti esenta in cuvinte .. Cedeaza`ti orgoliul 
Si nu`i purta trecutului doliu.. 

8o. ƸӜƷ   Sa mor daca stiu ce`i in capul tau,
Si sa mr daca as vrea sa aflu`! 
81. ƸӜƷ    Sunt aici, vad si percep tot
Dar totusi ma simt de parca n`as fi`! 

82. ƸӜƷ  Te indragostesti,iubesti, simti ca plutesti..
La final zdrobesti ce`ai inceput sa construiesti`! 

83. ƸӜƷ  Si eu am plans .. Si eu am ras..
Si eu am rabdat.. Insa, si cu lacrimi in ochii..
Tot am luptat! 

84. ƸӜƷ  Incerc sa lupt,
S`o iau de la capat..
Cum faceam odata`! 

85. ƸӜƷ  Un final fericit,
O inima de gheata`!
Dar vine vara, aceea inima se uita`! 

86. ƸӜƷ  Nu mai cred in el, imi zice ca ma vra inapoi
Plange dupa mine, dupa NOI 2..
Nu`l cred, dar totusi eu l`am intrebat :
" Plangeai cand ma inselai?"! 
  
87. ƸӜƷ  Eu ti`ma spus : " Nu te voi lasa.. Mana ta mereu va sta in mana mea"!

88. ƸӜƷ   Stii, vroiam sa fiu cu tine
Stii, vroiam sa avem ceva,
Dar tu ai dat in spate..
Ai crezut in altcineva.. 

89. ƸӜƷ  In lumea mea existi, doar tu si eu... Si umbra orgoliului tau!

9o. ƸӜƷ  Cand voi uita eu, iti vei aminti tu...

91. ƸӜƷ  Vezi aproapele pe punctul de a fi ingropat
Intins pe`o masa cu lumanari la cap.. S`a terminat!.. 
Si incepi sa te intrebi : Pt ce te mai zbati? 
Ca pan` la urma toti sfarsim langa o cruce ingropati`... 

92. ƸӜƷ  Ma privesti si daca zici ca,
Ce vezi in ochii mei iti place,NU`mi distruge sufletul
Doar pt a pleca, dupa ce ma strangi in brate.. 
 

93. ƸӜƷ  Pt orice baiat, dorit de multe fete..
Exista una plictisita de el.. 

94. ƸӜƷ  O arzi nemotivat.. de cacat..
Esti timp pierdut.. capitol sters
Eu am plecat`! 

95. ƸӜƷ  Ele imi raspund la telefon indiferent de situatie
In orice ora din noapte si imi spun :
" Calmeaza`te `"! 
Ele nu o sa`mi spuna niciodata : "NE DESPARTIM"! 

96. ƸӜƷ  Erau fericiti, si unul pe altul se iubeau
Toata lumea era invidioasa pt ce traiau,
Putinu`l cel il aveau il imparteau. 

97. ƸӜƷ  Si ne asezam pe vise, si le stoarcem de culoare`!

98. ƸӜƷ  Relatiile se deterioreaza uneori,
Dar nu se rup niciodata`! 

99. ƸӜƷ   Te iubesc .. Si m`ai pus sa aleg intre tine si ei ..
Si eu ti`ma spus :  Imi va fi dor de tine`!" 

1oo. ƸӜƷ  Poate intr`o zi ma vei cauta..
Si vei spune tuturor : "LIPSESTE EA`!". 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu