joi, 4 august 2011

Statusuri` 3 .

1. Hai sa zambim sa-ncercam ,sa uitam, sa iertam, sa ne pese de noi doi.

2. Caci am avut incredere in prea multi acum se pare ca ,
Viata mi`a dat o lectie,tot ea m`a intepat .

3.  N-ai tu nicio vina,poate doar ma-ta ca te-a nascut.

4.   De ce să-i las pe altii să câstige ?
 Eu pot să aprind dragostea oricând,nu ca altii care o vor stinge.

5.  Stiu...nu e nevoie de cuvinte. Privirea ta mi-a soptit tot ce simte .

6.  Asta-i minte bolnava! Cum sa fie lucida?

7.  Si de ce as fugi de adevar?
 La urma urmei n-am nimic de pierdut,ca altii care se ascund dupa par . 

8.   Nu vrem sa ne` amintim ca unii au plecat fara sa zica "pa ba ne-auzim! "
Nu`avem averi,avem doar prieteni care suna ,
Sa ne spuna...
"ai grija de tine,ba te pup,noapte buna ! "

9.  Cand oamenii imi spun ca am acel ceva....Eu le spun ca acel ceva esti TU !!!   

1o.   N-as avea nimic special. Doar pe tine te port ca accesoriu senzational . .

11.   Nu te lasa invins de rau,dar nici cuprins de bine,
Nici tu nu te cunosti,candva vei fi surprins de tine...

12.   Degeaba te prefaci ca o putem lua de la-nceput. 
Cand pasiunea dintre noi s-a dus si indifernta-i scut.

13.   Niciodata nu e cum vreau , cum vrei. 
Dar as vrea sa vad in ochii tai scantei.

14.   Peste un strat nou cu zambete,cu lume noua. 
Ca vin si pleaca multi, si ploua.

15.   Intamplari sute, fete prefacute. 
Ca si cum ti`ai dori prea multe, da` de unde?

16.   Daca n`ar fi ea.. nimic nu ar fi...
Nimic n`ar avea rost fara ea nu pot trai.

17.   Aş vrea sa fii aici.Nu contează dacă nu ne vorbim sau ne certăm.
Important e ca tu să fi aici. Aş vrea să imi reproşezi tot ce vrei,
Dar să fi aici ! `Te iubesccc ! 


18. Fluturasii astia din stomac vor sa se confrunte. 
Iar gandu meu nebun se duce oriunde.

19.   Unde-i fericirea care-o cautai in alta parte?
Unde-i implinirea ce-o cauti acolo departe? 
Unde-i libertatea ce-o spera, mintea ta credula?

2o.  Tristetea te-a cuprins, nu mai esti in paradis.
Asculta-ma pe mine ca el nu e bun pentru tine. 
 Acum iti plangi de mila; nu ai de ce ca iti va trece. 
Prima iubire a murit ofilita ca o floare...!   

21. Chestii simple, care conteaz-atat de mult, 
Ca noptile ce le pierdeam vorbind, sau cantand.

22.   Asculta ca te-nvat de bine, fi doar ca tine.
Si tre' sa reusesti chiar daca ai sanse putine.

23. De ce oare simt permanent aceeasi durere? 
Acelasi dor, aceeasi iubire, aceeasi ura ascunsa-n tacere? 
De ce oare dupa acea lovitura nu-mi mai revin? 
Stau in intuneric, tot ma gandesc, inca suspin!

24.  Lor nu le pasa, nu te ajuta, iti dau doar plasa.
Dar lasa ca soarele pe drum tot o sa iasa.

25.    Am zis ca daca voi schimba ceva; 
Toate problemele se vor rezolva, dar se pare ca din nou m-am inselat,
 Iar am cazut dupa ce am zburat. 
Nu s-a mai schimbat nici macar putin.
Toata povestea se umple cu venin, iar in viata mea vine chin.

26.  Poate daca ar fi sa-i multumesc i-as multumi doar Domnului. 
Ca imi vegheaza pasii in cautarea drumului.   

27. M-am saturat sa plang pe umarul cui apuc! 
Intr-o zi din viata ta o sa ma duc.

28. Dragostea e focul care te incalzeste din interior, 
Care arzand nu te raneste ci te vindeca

29. Multi mi-au taiat aripile, au zis sa nu mai zbor. 
Dar am mers fara faima, bani, fara ajutor.

3o.  Timpul asa a vrut sa o luam de la-nceput, iar ce a fost a trecut. 
Totul s-a dus, s-a pierdut; nu ai habar ce am facut! 
Niciodata nu ai stiut, dar eu mereu am tacut..

31. Iti zic adio printre lacrimi si te las in drum.
Am suferit prea mult ca sa te iert si acum..

32.  D-aia de trage, inca se face, inca m-atrage. 
Cand voi muri o sa fiu implinit ca stiu ca astia n-au ce-mi face.

33. Ca sa obtii fericirea suprema trebuie sa ai pe cineva cu care sa o imparti.

34.  As fi vrut ca durerea sa nu fie adevarata. 
Inima mea se frange acum, mi-e dor! 
De ce nu se poate rescrie povestea noastra?
 N-am stiut cum ar fi trebuit sa ma simt, 
Dar am mers inainte in viata; dar uneori e asa de greu sa lupti !

35. Nu ma asteptam nu credeam ca se va intampla, 
Si sentimentele nu le mai pot controla.

36. N-am respect pentru nimeni care s-a pisat pe tot.
Si fac tot ce pot, le dau peste bot si stii ca nu ma-ntorc deloc.

37.  Zambete.. Priviri desprinse din vise.. 
Inca mai sper la cele promise.. De ce imposibilul nu este permis?
De ce imi doresc doar ce`i interzis.

38. Nu ma stapanesc nu pot sa glumesc, uneori gresesc , vorbesc da' te iubesc .

39. Fiecare lucru are frumusetea lui, dar nu oricine o vede.

4o. Trista este lumea. Ce se ascunde dupa un fag, 
Dar mai trista`i despartirea De cel care ti`a fost drag.

41.  Am spus ca nimeni n-o sa poate sa ne stea in fata,
Ganduri rele numai de oameni rai s-agata..

42. Tot ce-am facut impreuna imi aduc aminte,
Cat de mult imi lipsesti nu pot spune in cuvinte !

43.  Iti spun si tie, si mereu imi spun mie: Nu e totul perfect, dar o sa fie !

44. Iubirea pt tn m-a schimbat total, 
Ai aparut ca un soare cand ploua torential !! 

45. Cand nu am chef de nimeni vreau doar sa compun, 
Daca ne iubim inseamna c-avem multe in comun.

46. Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, 
As culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor
… Dar am uitat sa zbor.

47. Cea mai frumoasa amintire care poate exista
 Sunt frumoasele cuvinte: "Te iubesc, nu ma uita!".

48.  Cand iti va fi dor de mine, adu-ti aminte ca tu m-ai lasat sa plec !

49. Asa ca simti nevoia sa te rupi de lume, zile nebune. 
Si lucrurile alea reci sa le transformi in lucruri bune.

5o.  Mai tii minte cand visam si desenam "i love you" pe trotuar?

51.  Cel mai trist lucru este sa te simti in plus acolo unde, 
Candva, tu inseamnai totul !

52.  Nu mai conteaza daca ai un nume sau daca esti bun. 
Tre' sa stii ce-i important : faptu' ca aici raman.

53. Totu-i rece, totu-i negru, totu' e pierdut da' stai putin. 
Ca-n viata stii.. Unele trec, altele vin.

54. Inca astept soarele sa apara sa ne incalzim putin. 
Ca ne-am saturat de-o lume dominata de haini.

55. Nu erai tot ce imi doream, erai tot ce iubeam..!

56. Da' nu-i nimic zambim sa facem treaba asta sa mearga. 
Ca ce-i acolo-n inima nu poate ca sa se stearga.

57.  Cand iubirea te orbeste, cand e sa nu ai noroc, 
Sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate joc !

58. Nu merita sa plangi pentru nimeni. 
ar cel care merita, nu te va face sa plangi !

59. Asa ca lasa-le sa treaca, lasa-le sa se termine. 
Chiar si cu ultima suflare noi inca speram la bine.

6o. Nascut sa lupt, nascut sa-nfrunt, nascut sa reusesc sa scap. 
Am probleme pe cap, da' nu conteaza de fapt.

61. Te iubesc... Dar las` ca-mi trece !

62. Pot sa trec prin toate si sa zambesc.
Pot sa rad, sa vorbesc, pot sa uit ce-i lumesc.

63.  Nu uita:
Stelele care cad... nu pier
Stelele care cad se duc spre un alt cer.


64. Nici un cuvant iubirea nu poate sa`l exprime. 
Nici macar un dictionar plin cu mii de rime.

65.   Candva am inteles ca nu-i usor sa pierzi
Ce ai fi vrut sa fïe pentru totdeauna.


66. Dar nu conteaza, suntem gata s`o luam de la cap. 
Intr`o viata`n care totul pare tot mai ciudat.

67. Si ce daca ploua mereu si e ceata in jurul meu
Tu-mi apari ca un far
Si m-aduci la liman si la viata.


68. Sunt eu, tu dar parca mai bine suna. 
Bonnie and Clyde varianta in romana. ;;]

69. Nu stiu,nu vad daca e soare,
Nimic acum nu are rost,
Secunda fara tine doare,
A fost frumos,frumos...... a fost!


7o. Imi zici ca sunt tentatie. Cand iti futi tarfele nu simti vreo senzatie?
 Cand esti cu ea ma visezi pe mine.. 
Ai putea sa ma ai dar nu te tine!

71. Stiu ca ma auzi...
Este poate ultima oara cand te privesc in ochi
Ultima oara cand iti vad chipul
Ultima oara cand iti vorbesc
Mi-e greu sa accept, insa...
Independent de noi :
Viata merge inainte !


72. E o cruzime să te joci cu inima unei femei !

73. Mi-aduc aminte lucruri pe care nu le pot exprima-n cuvinte,
O imagine c-un univers format doar din noi doi…
Lumea peste care acum cad ploi de amintiri,
Cuvinte, atingeri, priviri…


74. Fericirea e o bancnota mare... 
Unii o primesc si uita sa mai dea restu!

75. Nuu uita momentele sunt clare.
Si fumul de tigara si sticlele de alcool sunt o scapare.

76. O mie de cuvinte nu-mi ajung să-ţi spun ce simt
Şi lumea dispare când îmi apare chipul tău în asfinţit
Mă înalţ către soare în braţele tale iubesc la infinit.


77. Pe final , totul s-a daramat usor , 
Si-au urmat momente-n care nu ma mai faceai sa zbor .

78. Cu fiecare zi redescoperim
Tot ce se ascunde in noi
Si cum am vrea sa fim
Dar am inteles ca nu-i usor sa pierzi
Ce ai fi vrut sa fie pentru totdeauna.


79. Daca imi vei spune intr-o zi
Ca intre noi nimic nu va mai fi
Voi crede ca-i doar un vis ciudat
In care nici tu nici eu n-am existat.


8o. N-am vrut să te rănesc,dar tu mi-ai luat-o înainte.

81. As putea da orice sa te uit sa pot uita de tine .
Ai uitat tot ce a fost prima oara . 
Chiar si primu sarut prima seara . . .

82. Unele lucruri se pierd pentru totdeauna!

83. Si poti sa tipi ..ca nu te aud..
Si poti sa plangi ..ca nu te vad..
Si poti sa pleci ..ca nu te caut..
Si poti sa mori ..ca nu imi pasa!

84. Chiar crezi ca n`as vrea sa ne fie mai bine?
Nu vezi ca tot ce fac,cu drag fac pentru tine?

85. Dracu` sa te ia pe tine 
 Ca pe mine m`a luat deja`..


86.  Gelozia nu e lipsa de incredere e frica de a pierde pe cine iubesti…

87. Am sa las tot ce-a fost si ce simt in urma mea . . 
Poate drumul ce tu l-ai ales e fara mine .

88. - "Mai ramai. Imi face placere''.
-''Nu am pt ce...`Nu am pt cn''.
- ''Pt noi`''...
Dar el nu stie ca ''noi'' nu a existat niciodata
... `Ci doar un ''tu'' si ''eu'' uniti de cateva atingeri.


89. Ai spus ca ma cunosti cu adevarat,
Ca nu iti este teama sa îmi arati
Ce se afla în spatele ochilor tai
Asa ca spune`mi despre zvonuri.


9o. Alerg spre tine
Ceva din mine s-a rupt cand ai plecat.
Priveste-n urma si vei vedea un om
Care-ar putea candva sa schimbe totul intr-o zi.


91. Voi fii aproape, voi fi acolo
Voi fii mereu in urma ta
Eu voi fii in orice zi obsesia.


92. Un zambet azi,un zambet maine,
Totul e dat uitarii,te uiti la mine.
Iti dai doua palme si incepi sa iti pui mii si mii de intrebari!

93. Pentru noi doi s-a aratat
O stea de pe cer, dar a plecat.
O caut in nori, in noapte tarziu
Aproape de stele as vrea sa fiu.


94. Inainte sa plec vreau sa stii ceva:..
Arunca pozele cu mine si sa nu’ti fie dor..
 Ca n'are de cine !!

95. Tu stii ca te iubesc,asta e punctul tau forte!

96. Nu`s in top 10 . 
Dar sunt la zdreantsa ta in Top Friends !

97. Chiar nu vrei să înțelegi din câte văd . 
Că din nimicuri tu faci prăpăd .

98.  De ce fără tine nimic nu e la fel ?

99. Nu ma ascund, ma stii prea bine
Nu, nu vreau sa fug
Mi-ar fi mult prea prea greu fara tine.


1oo.  Daca imi vei spune ca e usor
Sa o iau de la capat, sa incerc din nou
Voi crede atunci ca n-a meritat
Sa trec peste acel vis ciudat.

 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu