duminică, 7 august 2011

Statusuri` 6.

1.  Dacă pentru un moment ai crezut că o vei distruge, uite-o după puţin timp : Zâmbeşte şi e dulce ...

2. Cand aud:"Putem ramane amici" e ca si cum mi`ar spune mama ca mi`a murit cainele dar pot sa il pastrez .

3.  Nu ai stiut sa ma pretuiesti-ai ales-o pe ea,crezi ca e numai a ta. Intr-o zi altul mi`a zis: "haha e si tarfa mea ”
 
4. Nu te mai gandi cine, cum a gresit.Nu te mai gandi cine a plans cand celalalt a zambit`!

5. •  Dar îmi plac momentele alea în care iei foc că nu vreau să-mi dezvălui sentimentele !

6. • Că dacă tu ignori tot ce te-nconjoară, asta nu înseamnă că o sa dispară!

7.  Nu totul e pierdut când te prăbuşeşti. 
Viaţa are jocul ei, însă tu ai regulile tale.

8.   Ezită să crezi că viaţa e tristă. 
Sunt lucruri între voi ce stau încă pe listă..!
 
 
    9. Chiar dacă lumea îţi dă impresia că ţi-au crescut aripi,
Incearcă să rămâi cu picioarele pe pământ.

1o.  Umilinta e cel mai tare alcool pus pe rana`!

11.  Atunci cand ma gandesc la tine, zambesc fara sa vreau !

12.  Ti-ai dat masca jos si .. game over baby !

13.    Si-ncercam sa stam departe de ploi. 
Dar norii nu prea vor sa stea si ei departe de noi.

14.  Ma indruma nu gluma e aproape sufleteste. 
Ma face sa ma ridic de jos,ma intareste.
15.    Ploua,si m.a udat pana la piele. 
Dar nici stropii astia reci n.au cum sufletul sa spele.

16.  Ca`s multi cu bratele intinse amandoua. 
Dar el in brate nu te tine, ploua.

17.  Peste un strat nou cu zambete,cu lume noua. 
Ca vin si pleaca multi, si ploua.

18.  Zambesc . Imi aprind Tigarea .. Te privesc . 
Spun ca plec , Tu`mi zici " Te iubesc " . 
Nu te mai ruga de mine. Degeaba speri .. 
Chiar daca ne impacam .. N`o sa mai fiu proasta de ieri

19.  Stai putin pe loc, hai ruleaza-l pe tot.
`Si deruleaza filmul în timp ce-i dai foc..

2o.  Tu esti doar personaju`,eu fac filmu`.
21. • Tu,o sa te duci dracu`!

22.  Stii ca se mai afla cineva in viata mea,stii ai renunta la mine dar e prea tarziu.

23.  Dependentă de antidotu` ce.mi fură minţile.

24.  Şi dacă ar fi să trec prin foc, pentru tine aş trece!
Chiar dacă nimeni nu înţelege!!!

25.  Că e virusu' perfect , otravă ce omoară lent..

26.  Daca ajung in rai va zbor penele, daca ajung in iad va cer un foc`!

27.  .`Si cine stie?! .. `Poate o sa mai fie.

28.  Ma gandesc la tine,si doar ma doare`..
`Nu mi`ai facut nimic, pur si simplu nu esti`.
`E momentul in care nu ai si iti doresti.

29.  O secunda as vrea sa te privesc, sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns.
 
3o.  Stii, ca voi fi mereu aici . Sprijinu tau`!

31. • Orice sfarsit e un nou inceput.

32.  Asa ca tarfo, ia-o cum vrei sau ia-o sus ! 
Ai mei sunt ai mei, restu` sunt restu` sau nu`s !

33.  Nu plange dupa un baiat.Lasa`l sa planga el dupa tine.
Fetele ofera si iarta,iar .Baieti primesc si uita!

34.  Nu ma cauta... te`am pupat pa-pa.

35.  Fericirea este o placere pe moment, o amintire de neuitat .

36.  Intotdeauna pregatita pt raul care vine. 
Intotdeauna fericita daca treaba merge bine. 

37. Uneori amintirile trebuiesc pastrate. 
Insa cei mai multi se feresc sa faca asta.  

38.  Acum ma uit pe geam si zâmbesc . 
Ca-s totusi amintiri frumoase în care inca ma regasesc.

39.  Probabil poza ta din rama ti.ar sopti”stii nu esti ce.mi doream a fi”

4o.  Azi imi lasa ingerul sa plece la o plimbare,imi aprind o tigara si am rog sa fie soare.

41.    Imi dai mesaje,stiu adevaru.i crud.
De cate ori sa.ti spun,nici nu/mi lipsesti,nici nu mi.e dor sa te ascult.

42. Sunt fractiuni de secunda cand simt ca te dispretuiesc,
Ce trist ca in rest sunt proasta si te iubesc.Si te tot cert. Da`ncep sa obosesc, 
Deci plec.Nu.mi doresc.Da nu`mi dai de ales !   

43.    Nimeni nu poate sa se intoarca in timp si sa fabrice un nou inceput, 
Dar oricine poate incepe azi si sa fabrice un nou sfarsit.

44.   Regula numaruuu` unu` ? ` Sã n`ai incredere` in Nimeni` ! ? 

45.   E genul de fata care te vrea, dar n`are nevoie de tine. 
 Nu`ti poti da seama. 
E ceva special la ea ..

46.   Daca ar fi totul exact asa cum iti doresti,
Nu ai mai avea pentru ce sa lupti,sa speri si sa iubesti !  

47.    Sentimente uitate!Doar amintiri lasate.
Destine schimbate.Ciudat intersectate.
Ai putea regreta vreodata ca ai inceput sa inveti sa iubesti,cu ea,candva,demult?

48.  Si s`au spus multe vorbe rele despre noi .. _|_ la totsi care au vrut sa ne traga inapoi!   

49.    Exista aceea persoana care te schimba atat de mult.
Incat iti este imposibil sa iti mai aduci aminte cum erai inainte ca ea sa intre in viata ta.

5o.    Poţi să uiţi de prietenii cu care ai copilărit .
Cu care-ai împărţit clipe frumoase şi ai zâmbit.
E alegerea ta atunci când te faci că plouă.
Când îţi schimbi înfăţişarea cu o haină nouă .
 Poţi să uiţi de tine şi să te-nneci în alcool.
Ştiind că sufletul nu se vïndecă c-un paracetamol.

51.  Am uitat ce ti-am spus si cum eram `nainte. 
N-am uitat sa te iubesc, doar ca nu-mi aduc aminte.

52.  Ai grija cum iti formulezi criticile, s-ar putea sa pici de prost.

53.  Unde am fost eu,n-o sa ajunga niciodata. Iar daca crede asta,e o proasta.

54.  Fara griji si fara ganduri negre.
Toata lumea e pe caterinca si se vede..

55.  Tu cauti consolare.`Plangi ca nu`i usor
 Da` consolarea n`o gasesti la mine`n dormitor.

56.  Si te doare când vezi ca nu`mi pasa, si îti zic mereu: Nu mai conteaza, hai lasa.

57.  Nu tac,nu mă prefac,nu o să-i satisfac . 
Pe cei ce îmi pun beţe-n roate, pot să-i scuip în cap.

58.  Mereu cu zambetul pe buze. Nu se streseaza. Nu prea o intereseaza ce urmeaza! 

59.  Din cauza ta sunt fericita !

6o.  Am invatat sa respect, ea respecta doar banii 
 Eu am invatat sa lupt singura, ea e zero fara tati si mami .

61.  Cu siguranţă n`are nevoie de motive că zdreanţa`i zdreanţă. 
Zice că`l iubeşte dar se poartă de parcă nu`i pasă, 
Pe târfă n`ai cum s`o faci femeie de casă.

62.  E bine sa stii ca nu poti sa fugi de tine,  
Si ca doar in filme actorii supravietuiesc printre ruine!

63.  Uita`te bine la ea si tine`o minte, Caci o fata asa nu se vinde.

64.  E trist sa suferi uneori... Dar e frumos cand dragostea te face sa zbori.

65.  Joaca`te cu mintea lor sa uite cum ii cheama, cine sunt si ce vor.

66.  Au fost promisiuni cum ca o sa se iubeasca pana cand soarele o sa inceteze sa traiasca.

67.  Se vede in ochii ei ca doar la el se gandeste.

68.  Eu sunt ca aerul, dar te las fara respiratie` . . bruneta, ochi caprui,sursa ta de inspiratie.

69.  O clipa langa tine n-as putea s-o uit...Iti jur ca nu-i iubire, e un pic mai mult.
7o.  Sunt unele persoane care-mi raman mereuu in suflet, oricat ar gresiii`.

71.  Cuvintele voastre seci nu m-ating nici catusi de putin, e ca si cum ati incerca sa otraviti un sarpe cu venin.

72.  Hai lasa vrajelile,lasa smiorcaielile ...`Acum nu mai e a ta,e a altuiaa.

73.  E o lume falsa,parca alerg printre minciuni.
 Ca un terorist care o arde trist printre mortaciuni..`

74.  Dar am fost dezamagit shi totul s'a naruit
 Dragostea e pt mn un vis neimplinit.

75.  ZaMbesc`! . Nu regret`! . Nu am gresit`.am iubit`! .il iubesc si am simtit!

76.  tTeretic` ma adori` ...` Practic` ma iubesti` !

77.  Certurile stii . Faze , prostii . Sau cand ne purtam ca niste copii . 
Ce zici . . . Ai uitat ? . Vrei sa`ti amintesc? 
 Tot ce conteaza e ca Te IUBESC !

78.  Daca rolul asta mi-a fost dat in acest joc o sa`l joc. 
Totul e scris, nu depinde de noroc. Lasa aparenta,si gusta esenta.

79.   Trece una vine alta.Şii se mai întoarce roata. 

8o.  Oare . Fara ea ai fii la fel ? Da 0are . Fara ea te`ai simtzi altfel ? 
Caci daca e departe, nu te mai simtzi intreg . 
Spui : " Pune`o intr`o mie de fete ca tot pe ea o aleg."

81.  As vrea sa pot te simt din nou aproape, din nou esti departe, as vrea sa pot sa promit ca iubirea noastra inca arde..

82.  Odata era o vorba: iubeste sa fi iubit
Acum e o noua vorba: iubeste sa fi ranit..

83.  Si-s prea putin aproape pe drumu asta lung, prietenii? 
I-as numara pe degete doar daca as fi ciung..

84.  Inainte sa plec am suflat aburi peste imaginea ta,si am scris cu degetul DISPARI.

85.  Dar inca-mi amintesc cu drag de ei in ciuda faptului ca-i vad doar in fotografii, ii respect pentru c-au fost acolo intr-o zi.

86.  Sa nu apari! Nu te voi mai ajuta sa zbori`!

87.  N-astept decat un cer albatru satul de furtuni,nu ai nimic la sfarsit, degeaba toata viata aduni.

88.  Am auzit cum ca ar fi un loc, undeva departe,ca`n povesti si basme, da' undeva peste munti si ape ...

89.  Şi dacă amintirile durează-o veşnicie . Iubirea mea pentru tine oare nu se ştie ?

9o.  Tzine tigarea pe buze de parca ar vrea un foc..
Miroase bine si ruju` pe chistoc.

91.  Din prima secunda cand te-am vazut aveam sageti in piept, 
Eu am ales sa plec dar inima mea m-a obligat sa astept ...

92.  Asa .`Ai putea sa vezi ce cacaturi m-apasa,si da ! 
Mai am acelasi vis, dar oare iti mai pasa?`

93.  Ca imi lacrimeaza sufletul unde odata zambea..

94.  Prezint realitatea exact asa cum este ea, 
Divertisment pentru tine, mod de viata pentru mine..

95.  Adevarul nu isi mai arata fata, 
Nu mai poate,ca fetele false toate sunt in zambete imbracate.
  
96.  Si doare, un nou capitol acum,am incheiat
Cartea vietii mele ramane de continuat...

97.  Ai crezut ca faci ce vrei 
Dar ai scazut in ochii mei 
Daca te purtai discret 
Te consideram destept.

98.  E o vorba si are rost : Cand esti bun esti luat de prost !

99.   Vorbesti de sume in plus, de tovarasi in minus,care pleaca iti iau tot si iti dau si palme ca bonus ...

1oo.  Aici...Nu-i ca la piata nu poti sa vinzi dezamagiri . 
Nu poti plati pe nimeni ca sa iti ofere amintiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu