marți, 6 decembrie 2011

Statusuri` 2o.

1. Ma agatam de absolut orice insemna trecut. Si inca o mai fac.

2. Un zambet este o curba care face totul drept.

3. Lasa`ma sa te fac o umbra colorata.

4. Pentru ca nu mai am nimic`..M`am pierdut in nimic si infinit
Nu ma mai regasesc`.. Deci nu mai am nimic`!

5. Si era parca altfel`..

6. Cauta`ma ca sa te gasesc.

7. Un baietel si o fetita plangeau`.. Cineva`i intraba : "De ce plangeti?"
Fetita : "Papusa mea s`a rupt!"
Baietelul : "Papusa mea plange`!"

8. Sentimentele unei papusi de plastic.. Si atat!

9. Da eu nu ma supar pentru un cacat de TOP..
Nu asta iti arata ce sentimente iti port`!

1o. Oglinzile nu vorbesc si spre norocul tau  nici nu rad`.

11. Gandeste`te de doua ori inainte sa ma deranjezi.

12. Nu`ti fa griji, nici eu nu stiu unde sunt.

13. Orice prost poate stii. Scopul este sa intelegi.

14. Beau bere, sa`l fac sprit pe Jack`Daniels`!

15. Cred ca imi place ceva ... Dar nu stiu sigur ce!

16. Nu citi statusu` prostule ... Prea tarziu, l`ai citit deja ..


17. Pap un mar, daca vedeti "idle" prea mult chemati salvarea, 

Inseamna ca mi`a ramas maru`n gat de la cat `m`ati injurat.

18. Dus cu pluta. Revin pe conducta`..

19. 1,2,3,4,5,6,,7 .. Moamaaaaaaaaa .. Cati prosti imi citesc statusu`.


2o. DND`... Ultima data care `ma deranjat era Elodia`!


21. In casuta cu alune are casa 2 pitici
Vine Cioaca si intreaba " E Elodia pe aici?"

22. Prietenul meu imaginar, crede ca tu ai probelme.

23. N`am ce face, sunt mai avaiable ca niciodata.

24. Cand ma uit la tine imi vine sa`mi intorc capul`!

25. Stiu ca esti mai redus, dar chiar nu mi`e mila de tine.

26. Nu te stiu de undeva?
Tocmai de aia numai merg pe acolo!

27. Locul asta e liber?
Da si va fi liber dacat te asezi tu`!

28. Vrei sa mergem la mine?
Stiu si eu, incap doi oameni sub o piatra?

29. As merge pana la capatul lumii pentru tine
Da promiti sa ramai acolo?

3o. Vrei sa ne intalnim?
Imi pare rau, ma intalnesc doar cu oameni.

31. Mergem la mine sau la tine?
La amn2, eu merg la mine, tu mergi la tine.

32. Vreau sa te sun care e numarul?
Scrie in caretea de telefon.
Da nu stiu cum te cheama...
Si numele scrie tot in cartea de telefon..

33. Vrei sa iesim duminica in oras?
Imi pare rau nu pot, sa ies cu tine, duminica..
Din pacate ma insor!

34. Domnisoara, vrei sa ne intalnim?
Da, daca poate sa vina si prietenul tau la intalnire!

35. Uite ia 1o.ooo de lei si pleaca de aici!

36. Colo sus in cimitir
Stau mormintele in sir
Daca faci misto de mine,
Fac un loc si pentru tine!

37. Azi m`am dus si eu la biserica.
Cand ma uit la cucoana de langa mine.. Isi aprindea tigara!
Doamne, sa scap berea din mana nu alta`!

38. Daca curvele si smecherii ar fi fosforescentii`
Campulung Moldovenesc ar fii Las Vegas`.

39. M`am gandit la statusul asta toata ziua`..

4o. Vreau sa stii ca prietenia ta inseamna mult pentru mine
Plangi tu, plang si eu.
Razi tu, rad si eu,
Sari pe geam de la etaj..
Ma uit in jos si rad din nou`..

41. Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de : teme, scoala, invatat.
Daca apar manifestari neplacute adresativa unei mici vacante...

42. Iubirea e ca un munte, pe care`l urci razand.
Dar cateodata poate, il cobori plangand`.

43. Daca intri intr`o camera si crezi ca sunt 1o oameni inauntru
Nu inseamna ca ai innebunit ca ai prea multe oglinzi

44. Viata e o tigara care arde pic cu pic,
Si arzand intr`una se preface in nimic.

45. Degeaba opta anii de zile au trecut fara sa ne anunte ..
Fiecare acum pe cai opuse!

46. Nu renunta niciodata la ceee ce iti apartine,
Si nu permite altora sa renunte la tine!

47. Iata povestea noastra, s`a dus spre nicaieri`..
Expresia "TE IUBESC" aducea un plus de bine. Ieri`!

48. Nimeni nu poate fii la fel ca voi`..
Voi mi`ati dat incredere in mine`!

49. Nu va mai suna clopotelul de intrare`
Nimeni nu va mai intreba, tema cine o are!

5o. BA`! O sa`mi fie dor de fiecare`n parte`.
Mai ales de colega de banca ce se chinuia sa copieze din carte!

51. Nu ma plimba in B.M.W,
Nu ma scoate  zilnica la filme,
Dar cand sunt suparata stie sa ma aline.

52. Nu exista fum fara foc
Privirile sunt atente..
Pissy` pe tricou ti`am lasat niste amprente`!


53. Pe ea sa o faci sa inteleaga, ca nu e vrajeala
Restul fetelor te stiu de baiat de o singura seara`!

54. Si tipa aia mica, care zicea ca te iubea?
Ea defapt nici nu te suporta
Tu cica vroiai sa`ti bati joc de ea!
Ai vazut? Ce i`ai cazut in plasa..

55. Amintirea inca`i vie
Dar preferi sa taci,
Sa suferi, sa te prefaci`!

56. O vezi, uite ce rade.
Dar in inima ei incaerca sa te uite.

57.  Fii indiferent la ce`ti zic daca`ti nu`ti place si da`mi pace`...
Oricum doar grija mea o ai de la un timp incoace.

58. Cu buzunaru` gol, intelegi repede schema,
Banul e drog, prostu`i siringa si femeia`i vena`.

59. Tu vrei sa`mi explici mie ce?
Tu nici nu stii cum e,
Tu nu faci diferenta intre iarba si vitamina C.

6o. As zice, ca stiu ca`ti place sa arati bine,
Fara sa te dai de gol..
Dar pozele tale si fundul tau sunt prea hard`core.


61. Retine, nu ma cunosti, deci nu stii cine sunt cu adevarat.

62. Din fum apar, tu n`o sa ma vezi niciodata clar,
Pentru ca tot tu m`ai facut sa dispar.
Si cu un singur zar se poate`ntoarce roata.
Da e`n zadar sa mai visezi cand asa ti`e soarta.

63. Aude ce vrea, intelege ce ii convine
Oftica`te ca n`o doare de tine.

64. O fata de cartier, o barbie de piatra si fier,
Plange si te striga la greu.
Ploaia ii ineaca plansul..
Iar tu nu`i vezi decat surasul.

65. Poate fizic mai exist, dar sufletul mi`e intre scanduri.

66. Ai vrea sa te intorci acolo, dar nu poti.
Ti`ai dat seama ca si el e la fel ca toti.

67. M`ai uita`te odata la mine
Chiar crezi ca doua vorbe ma pot aduce langa tine?
Am de unde alege, nu esti unicat
POt gasi ca tine, la fiecare metru patrat.

68. Din una, dam in alta
Si uite asa se`ntoarce roata.

69. Uneori stau si imi amintesc de tine`..
Nu de cel de acum, ci de cel care ai fost cand erai cu mine.

7o. Exista momente importante in viata,
Sunt acelea care dau startul unui nou inceput, unei noi persoane.
Vreau sa cred ca una ii mai buna.

71. Literele compun cuvinte,
Cuvintele compun fraze,
Dar sentimentele cum sa le exprim?

72. Exista intodeauna un mic adevar in spatele unui "Glumeam".
Un presentiment in spatele unui "Nu Stiu".
O emotie in spatelele unei "Nu`mi pasa".
Si intoadeauna o durere in spatele "Da, totul este ok".

73. Cine te iubeste, te cauta
Folosind orice "idioata" scuza .. dar te cauta`!

74. Nu rani o fata care te`a iubit.
Chiar daca pentru ea nimic nu ai simtit
Nu`i intoarce spatele, nu fi nesimtit.
Gandeste`te ca macar odata ea te`a iubit.

75. Niciodata nu vei putea intoarce timpu`
Nu`mi vei vedea chipul,
Nu vei putea intelege de ce l`ai pierdut
Cand tu, defapt, nu m`ai avut.

76. Am invatat sa tac, sa tin in mine si sa rad
Si orice lacrima pot mult mai bine s`o ascund.

77. Stii ca viata e ca zarul
Se rastogoleste, cine e mai prost, se parleste`!

78. El e langa mine cand problemele sunt multe
Si tot el e singurul care are rabdare sa ma asculte.

79. Cine stie drumul inapoi in copilarie
Unde durerea este provocata numai de loviturile la genunchi?

8o. Incepe sa devina realitate
Cat de cruda poate fi realitatea?

81. Raneste`o si ai sa vezi e dulce e .

82. Daca iubesti, ierti`!

83. Increderea poate fii anulata doar printr`un gest`!

84. Cu noi cum ramane?
Sufletul meu e facut tandari!

85. Zambesc pentru ca exista persoane
Care m`au facut cu adevarat fericita..

86. Uneori ma simt un pumn de cuvinte nerostite
Ma ascund in mine si tac..
Doar ochii`mi vorbesc, spunand ceea ce sufletul nu poate rosti.

87. Tu spui : "Lasa, va trece!"
Dar se intampla iarasi..

88. Tu stii ca poate e mai dificil
Dar in ochii mei vezi un suflet de copil.

89. Ma gandesc la tine, la mine , la noi doi
Si fara sa vreau zambesc..

9o. Lasa`ti`o sa`si arhiveze sentimentele.

91. Timpu` ne schimba continuu`..

92. Exista o placere si in a fi nebun
pe care doar nebunii o cunosc.

93. Nu ne cunoastem prea bine
Dar a fost destul pentru ,, chestia aia cu ... inima

94. Sa ma uit in ochii tai si apoi sa dispar.

95. Fara sa vreau .. sunt alta`!

96. Las totul in urma si mai trag un fum`!

97. Cand imi numar prietenii, pe ea o pun de 2 ori`!

98. Invata`ma sa zbor, in brate sa`ti cad.

99. Amintiriile vor ramane doar cuvinte asternute pe hartie.

1oo. Cisteste`ma, foloseste`ma ...
Oricum nimic bun nu mai exista`n acest suflet.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu