vineri, 5 august 2011

Statusuri` 4 [ Despre prietenie]

1. ` Voi fi acolo pentru tine..`Cum si tu esti pentru mine...`
Daca tu o sa cazi,eu o sa te ridic..
Te iubesc si sti ce zic..

2. ` Ai fost mereu langa mine cand mi`a fost viatza mai grea .
 M`ai facut sa cred in tine si in inima ta..
 
3. ` Prietenii ne accepta asa cum suntem, dar ne ajuta sa ajungem ceea ce trebuie .
 
4. `  Cine m-a ridicat cand am cazut? Cine mi-a spus mereu: `Soro capu` sus?`
Cine mi-a fost alaturi la bine si la greu? Ea! surioara meah..
 
5. ` Fara tine, ceva ma impinge de la spate sa renunt .. Sa nu mai lupt .
 
6. ` Iau Foc`! Cand se vorbeste urat de ea..`Este prietena care m`a sprijinit atunci cand mi`a fost greu. E singura care ma tine sa nu ma prabusesc si va promit la totzi ca n'o sa ma opresc!
 
7. ` Intre femei exista o conventie secreta ..Se urasc,dar se apara intre ele !
 
8. ` Nu sunt femei pe interes, decat barbati care platesc si femei care primesc !
 
9. ` E atat de schimbata! Exact cum ai zis tu ca n`o sa fie niciodata!!
 
1o. ` Si stiu ca atunci cand o sa ne fie greu..
`O sa ne fie bine pt ca eu te am pe tine si tu ma ai pe mine..` Lasa lumea sa vorbeasca..
E invidioasa pe prietenia noastra..
`Ce nu ne doboara ne ridik..`!
 
11. `   Ea mi-a ramas alaturi sa ma invete sa pasesc cu incredere mai departe!
Pentru ca sunt langa ea si este langa mine..
 
12. ` E genu de [PiZdA] care stie ce vrea..`E genu de [PiZda] kre cand vrea te sare de LOVEA..
 
13. `  O prietena adevarata este acea care imi este prietena fara un motiv anume..
 
14. ` Fi sincer...Ti-e dor,am dreptate? 
Pt ca atunci cand ai fost cu mne,am trecut prin toate!
 
15. ` Ai uitat..Hai sa vedem daca m`am schimbat..`Hai sa vedem cine pe cine a tradat...
 
16. `  E de ajuns sa am incredere in mine. In ce pot sa fac ca sa fie bine.
`Poate intr`o zi iti vei aminti. 
Ca am avut grija de tine. 
Macar o zi !

17. `  Voi suntetzi cele care ma puteti asculta, alaturi de voi imi pot invinge temerea..

18. `  Nu stam in atentia voastra ca are cine sa ne bage in seama.

19. `  Una are banii..`Cealalta caracter..`Una e cu tine si la bine si la greu..
`Cealalta e cu tine doar daca sunteti intr`un bmw.

2o. `  Nu ne cunosti si nici n`ai vrea... 
Pentru ca noi suntem fetele care va dam maxim si apoi va spunem : "Pa Pa" `!

21. Fetele cuminti stau sub talpa la parinti fetele rele fac ce vor ele..`!

22. ` M`ai ranit de atatea ori parca` nici nu existam..`
Poate nu`mi pasa daca nu te iubeam.

23. Un prieten ADEVARAT stie tot timpul sa fie langa tine atunci cand ai nevoie de el..

24. Dar nu uita, ca amintirile raman indiferent de ce-ar urma..`
Poti sa rupi si pozele, le vei lipi inapoi candva..

25. ` Ce altii vor si nu pot sa aiba.` Unii au dar nu stiu sa pretuiasca !

26. Stii cu toate faptele ...`Voi fi singura care nu`ti va intoarce spatele..

27. Sa poti sa ii pretuiesti pe cei care nu pot trai fara tine ` .. Si sa nu alergi dupa cei care sunt fericiti in lipsa ta ..

28. ` Am inspirat un fum ciudat, depresiile le-am aruncat, 
Ma vad in ochii tai, ce pula mea, sunt praf!.

29. Am sa stau mereu langa tine,ca tu imi vrei numai bn..
`Tu esti singura persoana ce`mi tii loc de mama si tata..

3o. `  Nu conteaza in ce imprejurari ne'am cunoscut.`Conteaza k suntem de nedespartsit..!
     
 31. Si o pisica devine tigroaica..`Daca traieste in Jungla..`!

32. ` Ca n`are nici macar dreptu` la carnet , 
Ce daca ?!..
            Schimba masini.. Incepe sa ii placa `.!                      

33. ` Băieţi atenţie se`nvârte Pamântu`,
Ne întoarcem mereu la voi.` Numai cu gându`.

34. Paharele sus...sampania sa curga...
`Respect pentru fetele ce au stiut sa faca fraierii sa planga..

35. ` Daca ai sa vezi vreodata realitatea.` Am acelasi nr de telefon,nu ma suna insa la miezul noptii ca altadata,
S`ar putea sa nu mai fiu singura...

36. `  Nu renunt la ce`mi doresc indiferent de consecinte!

37. ` Aseaza'i capul unde vrei..`
Dar pe umarul tau era locul ei..`
Si'ti adormea in brate.`
Adunam sperante.

38. `  Voi fi acolo pentru tine, cum si tu esti pentru mine.

39. `  Si oricare ar da la ea`.. Ca femeia e frumoasa..`Si arata ca vrea .

4o. ` L-am iubit dar el a vrut`o pe alta.
 Mi-a spus: "Ceva scartaie...." aha patuuu!
Incearca sa zambesti urmeaza sfat`:
                             "Fii fericit toate trec. Da`le dreacu"               

41. `  Poate a fost o greseala de-a mea dar fara intentie.`
                           Sincer n-am realizat ca ti-am dat prea multa atentie!

42. `  Încearcă să trăieşti aşa încât să nu prea te faci remarcat acolo unde eşti, 
Insă să ţi se simtă lipsa imediat ce pleci.

43. `  O fata buna e greu de gasit ... O fata rea e greu de multzumit ... 
Am multe vise mari dar..o sa se indeplineasca... 
Mi`e egal cu zero ce spune lumea asta proasta

44. `  E timpul` sa facem lucruri`cum le fac ` baietzii`.. ~ " amageste`i sh paraseste`i " .. Sh`telefonul`cui sunah`incontinu`? .. 
Al nostru`.. Deoarece`am invatsat` cum sa va facem jocu`.

45. `  Dintre toate prietenele care le-am cunoscut..` 
Tu esti cea pe care nu vreau sa o uit, 
Si daca mor inaintea ta, voi ajunge in rai si te voi astepta..

46. `  Femeia inseala doar pe cel pe care-l iubeste..` Pe ceilalti ii paraseste pur si simplu!

47. ` Cand o vei imbratisa te va durea!
Pt ca in ochii ei se va reflecta imaginea mea...
Stai linistit nu ma ranesti! 
Chiar ma amuza sa realizez cat de putin gandesti.
 
48. `  ...`S-a intors cu spatele la mine si crezand ca-si pierde mintile ,mi-a spus : 
"M-am indragostit de-o amintire !"

49. ` Ea nu va spune întotodeauna ceea ce vrei să auzi. 

5o. `   Fata asta nu te va minţi niciodată. 
                      Uneori s-ar putea să îţi doreşti să o facă.  

51. ` O să-ţi vină să urli la ea: 
"Pentru Dumnezeu, mai minte-mă şi tu, cîteodată! Are şi un bărbat mîndria lui!". 
Nu ţipa prea tare. A
i s-o jigneşti şi apoi, nici ea nu e tocmai lipsită de temperament. 

52. ` Si ma doare faptul ca nu ai sa stii ce-i in sufletul meu acum ! 
 
53. ` Pentru mine ai fost mereu cea mai importanta persoana. 
De multe ori imi spuneam "Uita totul, ca nu-i singurul de pe pamantul asta! " 
Ma ajuta uneori. 
Dar era nevoie sa te vad,sau sa-ti aud glasul. 
 
54. `  M-am saturat de toti .De minciuni si de rautati. De o prietenie falsa !

55. `   Cand un prieten te tradeaza,stai si te`ntrebi ce mai urmeaza,
In cine increderea ti'ai dat...
Te'a tras pe sfoara, te'a abandonat.

56. ` Am constatat k prietenul cel mai apropiat, de invidie m`a tradat.

57. `  Dai tot ce ai si ce n`ai pt ei, si ei te rasplatesc cu ce`i mai rau !

58. ` Am observat ca tot ce a fost bun poti sa pierzi.

59. ` Prietenii adevarati sunt ingeri, chiar daca au uitat sa zboare…
 
 6o. `  Un prieten adevarat e greu de gasit, si mai greu de parasit si imposibil de uitat.

 61. `   Sunt inconjurata de ingeri. Ii numesc simplu PRIETENI. 

 62. ` Doar ea a fost cand nu ati fost voi , m`a ajutat sa pot uita..
 Mi-aduc aminte cand eram suparata .. Cat de mult a contat sfatul ei ! 

 63. `  Un prieten adevarat e acela care iti accepta trecutul, 
Te sprijina in prezent si te incurajeaza in viitor.

 64. ` O prietenie care ia sfarsit n-a existat de fapt.

 65. ` Prea repede trec zilele bune,pe bune,
Daca nu suntem prea mici pentru asa mare lume 
Si ma gandesc cum era cand eram toti si trece greu atunci cand dam de greutati!

 66. ` Nimic nu-ti poate schimba mai mult parerea despre un prieten ca succesul. 
Al tau sau al lui..

 67. `  Am o prietena importanta langa mine care tot timpu'mi spune:
" Capu` sus , o sa` fie bine  Te iubesc `!
 
 68. `  Ai fost cu mine, cu mine ai tras mereu. 
Si aici nu ma refer la bine, ma refer la greu.

 69. ` Prietenii vin si pleaca, dar pe cei adevarati ii pastrezi toata viata.

 7o. ` Drumul spre casa unui prieten nu este niciodata prea lung. 
Ca si calea spre inima sa.

 71. `  Un prieten adevarat crede in tine atunci cand tu ai renuntat sa mai speri.   

72. ` Nu-mi trebuie o zi anume ca sa-mi deschid inima, 
Nu-mi trebuie soare pe cer ca sa-ti vad zambetul, nu-mi trebuie luna ca sa fiu fericita… 
Esti de ajuns TU!

73. `   Cele cateva fotografii bune care s-au facut, totusi, 
Vor fi distruse pentru ca cineva se va gasi sa deschida pe neasteptate
 Usa camerei in care vei developa filmul. 
     
  74. ` Din privirea mea, vei putea afla cat de mult tin eu la tine.

75. `  Daca vrei sa-mi spui ce n-ai spus nimanui, eu voi fi mereu aproape sa te ascult.

76. `  E intotdeauna ceva oribil in a descoperi un actor muncind,
Devii dintr-o data constient ca pana la urma nu face decat sa joace un rol.

77. ` Nimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine.

78. `  As vrea sa-ti spun multe, dar nu cred ca mi-as gasi cuvintele potrivite… 
Asa ca iti spun atat: Te iubesc.

79. `  Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, 
Ci si pentru ceea ce sunt eu, atunci cand sunt cu tine.

8o. `  Opreste-te din drumul tau grabit, 
Intoarce-ti privirea inapoi si aminteste-ti cat de mult TE IUBESC !
     
81. `  Sti ca e fără control şi totul se admite p`aici.
Faci ce vrei cand vrei, fără să te complici şi zici: fără regrete, fără defecte, fără idei preconcepute! Doar clipe frumoase şi plăceri mai multe.
 
82. `  Sunt nopti in care nu inchid ochii gandindu-ma la tine, 
Sunt nopti in care vreau sa te ating si sa ramai cu mine. 
Tu esti motivul pentru care traiesc.

83. `  Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata.

84. `  Aminteste-ti in fiecare dimineata cand te trezesti sa faci astfel ca macar un suflet sa stie ce inseamna dragostea, pentru ca traiesti tu.

85. ` Dragostea, sau iubirea, este un giuvaer de mare pret, dat in dar fiecarei fiinte umane. 
Daca l-ai pierdut, viata ta nu mai are nici un sens… 

86. `  Dragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti, sa iubesti.

87. `  Voiam doar sa iti spun ca te iubesc, 
Ca esti foarte special si ca sunt fericita sa te am in viata mea. Te iubesc!

88. `  Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea!

89. `  Mi-e dor de tine mereu. 
Ma gandesc la tine zi si noapte. 
Mi-e dor de tine acum si totdeauna.
 
9o. `    Astazi mi-a fost dor de tine. Ieri mi-a fost dor de tine. 
Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie dor de tine mereu.

91. `  Ma gandesc la timpul petrecut impreuna si la cat de mult mi-a placut sa fiu cu tine. 
Mi-e dor de tine.

92. ` E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, 
                     E greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie…

93. `   Am o mie de fetse..`Una pt prieteni shi restu' pt zdrente ..

94. ` Defapt iubeai tot ce de ea erai legat.

95. ` Lasa-ma sa cred,ca sunt ingerul tau..

96. ` Trăiesc râzând chiar dacă inima îmi plânge 
Iar lacrimile le transform în ploi reci ascunse după nori. 

97. `  Caazi...te ridici...tot ce tii e rabdareee...
Plangi,te distrugi,vrei sa fugi si te doare..

98. `Ii fusese alaturi mereu:
Si atunci cand saltau impreuna pe culmile extaziastice ale euforiei,
Dar mai ales atunci cand agonia ii servea upercuturi groaznice.
Iar ea era acolo sa-l sprijine cand se clatina,
Sa-l imbarbateze si sa-l ridice cand era doborat.
Era vesnic acolo, trebuia doar sa-i arunce o privire si ea stia.
Fusese acolo intotdeauna,
Ea il cunostea cum nimeni nu reusise.
Ea ii vazuse fiecare zambet sau lacrima.
Iar el, amintindu-si toate acestea, se simtea acum vinovat.
Si ar fi vrut sa faca ceva pentru ea, sa-si arate recunostinta.
Dar cum?
Ea era umbra lui.

99. `  E ciudat cum oameni care te ştiu de mult nu te cunosc decât puţin.

1oo. `  Pastrez.. `Prietenii si oamenii valorosi in jurul meu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu