luni, 28 noiembrie 2011

Nu a mai rams nimic de vazut aici` ...

Plec.
Nu stiu inca unde, nu stiu cel putin de ce, dar cel putin plec.
Mai stiu ca am renuntat atunci cand mi s`a spus ca sentimentul a murit, nu stiu cand sau cum.
Am renuntat nu pentru ca nu am iubit suficient sau pentru ca am fost slaba, ci pentru ca nu voi mai gasi ce`a fost.
Mai tii minte?
Cand odata, credeai in vise, credeai in inima care acum ti`e plina de rani.. peste care`n fiecare noapte torni alcool in speranta ca se va vindeca? Si apoi pentru cateva clipe e bine, dar peste cateva secunde din nou sangereaza.
Am spalat dupa voi cu lacrimi, doar pentru ca cerul sa devina curat, a trebuit sa murdaresc altceva.
Am crezut si eu odata in iluzii, in vise, in iubire... ce atata suflet? Ce atata speranta?
Acum mai cred in pachetul de tigarii si in sticla care m`ajuta de fiecare data sa`mi amintesc din ce cauza sunt asa...




Ps.. : Sufletul nu se murdareste`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu