marți, 29 noiembrie 2011

Versuri Ruxandra Bar feat. Nane – Fum si Praf



Ma tot uit la ceas, numar orele
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…






Te iubesc dar trebuie sa te las sa pleci
Chit c-o sa te am pe constiinta ca te ineci
In lacrimi fierbinti, exact ca lava din vulcan
Da-mi voie sa ti-o zic pe sleau , nu fac doi bani
Si ma doare, habar n-ai, abea ca mai suport
Simt ca din minut in minut fac un atac de cord
Sunt mult prea concentrat la vicii, prea putin la tine
Si nu mai suport sa vad ca ti-e mila de mine
???? loveste o femeie
Da tu nu stii ca mintea mea e inchisa si n-am cheie
Iarta-ma iubito, nici eu nu ma m-ai cunosc
Nu mai am controlu’ de mult si-o recunosc
Sunt un prost, traiesc fara rost
Nu mai sunt ce-am fost
Actoru’ principal in propriul meu serial Lost
Simt nevoie sa platesc cel mai mare cost
Pentru toate clipele in care am lipsit din post.




Ma tot uit la ceas, numar orele
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…
Din vis a mai ramas
Numai fum si praf
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…




Sunt in timpu’ in care nu te mai pot intelege
Te rog intelege, intre noi de fapt nu merge
Desi niciunu’ dintre noi nu poate sa o nege
Pare lege ca ceva pare sa ne lege
Nu mai pun botu’ la din astea
Ca n-am incredere in ce cred in momentele astea
Optimismu’ asta penibil n-o sa te ajute
Deci , nu ne impacam sa ne certam in 5 minute
De acum poti sa ma crezi nebun da tin sa-ti spun
Ca incepand de azi nu mai avem prieteni comuni
Am rupt relatiile cu toti doar pentru ca vreau pace
Si stiu ca maine o sa apelez la ei sa ne impace
Tin sa te anunt ca probabil deja sunt plecat
Intr-un loc in care nici un picior n-a mai calcat
Azi nu mai sunt, daca ti-e dor de cel de ieri
Fa-mi cu mana ori de cate ori privesti spre cer…

Ma tot uit la ceas, numar orele
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…
Din vis a mai ramas
Numai fum si praf
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…

Ma tot uit la ceas, numar orele
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…
Din vis a mai ramas
Numai fum si praf
Totul e pustiu, nu mai vreau sa stiu
Nimic de noi doi…

E scris in stele sa ne lege
Destinul sa ne lege
Sa ne lege, sa ne lege,
Viata este pentru doi…

E scris in stele sa ne lege
Destinul sa ne lege
Sa ne lege, sa ne lege,
Viata este pentru doi…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu