marți, 6 septembrie 2011

Statusuri` 14.

1. Dacă ai ales să fii preş, 
De ce te miri când eşti călcat în picioare?

2. Amintiriile n`o lasa sa treaca peste
Nu se poate obisnui cu gandul ca nu mai este`!

3.  Lumea asta e nebuna,
Si tu faci parte din ea.`

4. Astazi simt ca te urasc tot la fel de mult
Pe cat te`am iubit.. `

5. Ai distrus tot, si iti spun : "NU te iert"!
Am deschis usa sa pleci incet`!

6. Lucrurile serioase candva,
Vor ramane simple amintiri`!

7.  Sunt clipe care o sa piara
Fara sa iti dai seama`!

8. Trecutu` e legat in lanturi
Dar pot sa jur ca viitoru`mi face avansuri.`

9. Uneori simti ca nu mai tine,
Uneori nimic nu`ti iee bine,
Uneori,uneori viata asta`i doar o tarfa`!

1o. Zidurile stiu ca ne`am iubit`..
Usile trantite ne`au privit`!

11. Nu mai pune tu atatea sentimente din prima,
Ca in scurt timp, te lasa la pamant,
Mai rau ca heroina`!

12. Credeam ca ai uitat de toate,
da nu se poate, astea`s vise colorate.
Intr`o lume plina numai de nuante gri`!

13. Nu am nevoie sa mi se arate vreun drum 
    Sau sa fiu invatata cum sa gandesc acum!

14. Am facut lucruri pe care acum le regret .. 
Dar , incet , invatz din greseli .. Si niciodata n`o sa le repet`!

15. Departe de lumina, si totusi stie drumul.

16. Nu mai esti, cel de ieri !

17.  Si? Ti`e dor de mine?`

18. Raspunsul meu final e sunt Ioana dupa beep lasa.ti msj `!

19.  Indiferent` de vorbe`.. sau barfe`.. Nu ne lasam in fata unor tarfe`!

2o. Cineva a spus ca vorbesc prea scarbos`.
 `Si ca daca pot sa spun si ceva Frumosss.
I`am spus ca m-a inteles pe doss.`
Si ca nu ma comport politicos atata timp cat ma trateaza jegos .

21. Abtineti`va de la commentarii care nu`si au rostul`!

22. Dragostea dispare,
Cand nu mai iubesti defectele celuilalt`!

23.  Ai terminat-o tu din momentul în care ai început să te porţi “aşa”.
 Am terminat-o eu din momentul când am făcut “acele figuri”.
 Am terminat-o noi ucigând sentimentul.

24.  Niciodata sa nu te certi cu un prost.
 Te coboara la nivelul lui si te bate cu experienta!

25. Te-ai nascut din absenta viselor mele si traiesti prin uciderea mea.

26. De azi altul ma va face fericita asa cum tu niciodata nu ai incercat .
Te-am iubit si stii asta, dar azi e trecut .
 Azi EL e totul si tu nimic .

27. Pana intr-un final cand vom pierde tot ce am castigat ... 
Cu ajutorul persoanelor care ne "iubesc" .

28.  Fii curajos`!
Sterge`ti ochii`!
Adesea caderea, e un mijloc de a te ridica mai sus`!


29. Nu exista barbati destepti care sa stie sa insele .. 
`Exista doar femei care iarta si fac pe proastele pentru ca iubesc prea mult`!

3o.  Mintea mea e un mixer` de idei bolnav` .
Si nu sunt medicamente pentru` astfel` de probleme` grave`.

31.  Pun degetul mare si aratatorul pe carton... 
`Aprind, incepe sa pocneasca, deci este beton !! ..
 E pieptul plin..
Tre` sa`l dau afara, ca nu pot sa il mai tin !

32.  Nu`mi pasa ce zice lumea ..
`Nu dau 2 bani pe ea, traiesc cum vreau.. 
Ca doar e viata mea`!

33.  Du`te.. Somn usor..
 Fa bine.. In viata mea sa nu te mai strecori.

34. Vrei sa` stii ce categorii de oameni sunt in juru` meu`?
 Bine, iti zic ! Prima categorie care`mi place [ Prietenii` adevaratsi ] 
a`2-a categorie care se mareste pe zi ce trece [ gunoaie ].

35. Chiar daca nu îmi convine ceva, 
Arat un zâmbet de parca nu s-ar fi întâmplat nimic.

36. Si pe bune ti`ar sta rau cu alta in locul meu`!

37. Nici macar nu ne vorbim .. 
Nici macar nu stii .. Ca ma bucur pentru tine .. 
Vreau sa fi fericit .. Ca nu`ti port pica,băăă .. 
Vreau sa fi iubit ..

38.  Zambetul meu e din nou colorat. 
Am trecut peste tot ce mi s`a`ntamplat . Viata mea are acum un nou inceput. 
De acum nimic nu mai e pierdut!

39.  Un fir de nisip pierdut intr-o mare de dezastru .

4o.  Sunt sătulă de tine, sătulă de noi.
 Stai, nu pleca ! 
Ia trecutu’ şi căraţi-vă amândoi !

41.  Nu`i vina ei`ca o folosesti`sa ma ranesti`.
 Faci spume`cand vezi ca nu reusesti`!
42.  Zambesc tuturor in modu` meu caracteristic.
 Am combinat cele 2 fetse intr`un mod artistic.
Nu vorbii  ca nu stii cand apar ...
Sunt mai aproape decat crezi,mai departe decat par..!

43. Are tinute la moda si pielea creola, 
Un parfum mult strident si un corp indecent !

44.  Nu incerca sa`mi faci felu`, ca iti umplu` frigideru`.

45.  Sa fiu cuminte?!! De mica il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat. 
Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea. 
Pinocchio zicea minciuni. 
Aladin era hot. 
Batman mergea cu 320 km la ora.
 Alba ca zapada locuia cu 7 barbati. 
Popeye fuma si era tatuat. 
Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica electronica mancand pastile care-l agitau. Prea tarziu! 
Nu e vina mea, este vina copilariei mele !!

46.  Sunt aia care adoră ploaia dar îi place şi soarele,aia care plânge râzând. 
Aia care urăşte lacrimile dar le adoră pe alea de fericire.
Aia dură ca o scoică în exterior dar niciodată nu şti ce se ascunde în interior.
 Aia care te iubeşte şi mai ales aia pe care o iubeşti.

47.  Voi fi aici sa-ti intind un servetel 
           Cand lacrimile vor incepe sa curga . . .

48.   In spatele unui secret ... E drama unei vieti ...

49.  Mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc degeaba …

5o.  Am un sentiment ciudat ca aici,cumva,timpul sta nemiscat. . . 
`Tocmai inveti sa fii cine esti. 
Dar tu? 
Esti viitorul trecutului meu,iar eu probabil,amintirea viitorului tau...

51. Astăzi nu mai cântăm. 
Nu mai zâmbim. Nu mai visăm.

52. Că sunt atâtea de făcut, 
Că am "n" motive să mă ridic şi să lupt .

53. Nu uita cine ţi-a spus o vorbă bună, 
Cine te-a sărutat sec şi cine cu căldură.

54. Că l-a iubit și el i-a prăbușit deodată cerul .
 Tu ce-nțelegi prin asta ? Ești prea mică pentru noi .
 Ne-am certat de atâtea ori , aveam dreptate amândoi
 Sau de multe ori niciunul , hai aruncă prima piatră .
 Am pregătit alt obraz care uită, dar nu iartă .
 Găsind suspans în ceartă, uităm tot ce ne leagă .
 Nu uita, câştigă cel ce nu ştie să piardă...

55. Mi-ai auzit vreodată glasul ?
 Sau știi câte dialoguri ascunde lumea mea nevăzută încă ?

56. Ma barfesti pe la spate pentru ca sti ca esti in spatele meu,
Daca ai fi in fata mea mi-ai spune in fata asta.

57. Nu eram pregătită pentru despărțire !

58. Zambeste cand te face fericita..`
Plangi cand te face sa fi trista..si.. 
Simte-i lipsa cand el nu e acolo,langa tine..`
Pentru ca doar EL da sens cuvantului "dor"

59. Sunt momente in care nici nu stim cine suntem, ce facem sau de ce existam...
Poate am si eu rostul meu in viata... Sau poate nu`!

6o. Știu că nu mă poți înțelege . 
Dar măcar ai încercat s-o faci ?

61. ´Stii ca nu stau ´ dupa noroc  ´ .. 
Si daca vreau ´ sa iasa ´ fum .. Stiu unde sa dau foc.

62.  Îți promit că voi privi stelele oglindite în apa mării .

63. Dintr`un trandafir, fiecare petala e o iluzie, insa fiecare spin e o realtitate`.

64.  Pe vorbe nu dau 2 bani`sunt mandra ca am dusmani`
Ei sunt multi eu sunt una`nu ma intrece niciuna`!

65. Ea nu se ´ compara cu restu ´ . e tot ´ ce ai visat´ . 
Ai o´ viatsa normala´ !? . 
O sa ti`o de`a peste cap´ 

66. Fumul tigarii se ridica incet, inlaturand orice sentiment neplacut`!
  
67. Tu o sa fii un simplu amic pt mine, 
Oh, baby, iarta`ma daca sunt rea cu tine! 

68. Daca ti`ai dat seama ca inca te plac,
 NU te`am uitat, si nici nu am incercat s`o fac`!  

69. Si incep o alta etapa din viata mea,
Fara tine si iubirea ta`!

7o. Vreau o viata noua, alaturi de cei dragi
Nu te mai vreau, oricat ai incerca`!

71.  Si chiar vreau sa uit de tine,
Sa o iau de la inceput, sa imi fie iar bine`!

72.  O sa trec si peste asta si o s`o iau de la inceput,
Am  sa uit de tine, si de tot ce`mpreuna am facut`!

73. De ce nu ma crezi?
De ce in ochii mei nu mai privesti?

74.  Si cand te privesc in ochii,
Pur si simplu ma blochez, 
Asta dovedeste ca te iubesc`!

75.  Nu sunt model, nici miss
Dar la unii baietii le apar in vis`!

76.  Si noaptea se lasa,
Ziua dispare .. Si imaginea ta in minte`mi apare`!

77.  Ceilalti lupi m`ar sfasiia,
Daca ar stii ca urletul meu este in realitate plans`!

78.  Retine ca roata se intoarce`!
Nu si timpul`!

79.  Azi am realizat ca daca inchid ochii,te simt aproape, chiar daca esti departe
Azi mi`am dat seama ca atunci cand am zis "te iubesc" nu a fost o gluma.
Azi, e doar o alta zii in care m`am gandit la tine.`

8o. Am vrut sa uit o anumita persoana si am realizat cat e de greu sa uiti.
M`am simtit singura intre o mie de persoane doar pt ca imi lipsea una singura..

81. Dar inca imi amintesc cu drag de el in ciuda faptului ca`l vad doar in fotografii,
Il respect c`a fost acolo.. `Intr`o zi..

82. Exista mereu timp pt iubire`!

83. Taciii`! Ca morii`!

84. Cum poti sa stai fara mine,ca eu nu pot fara tine?

85. Ce las in urma mea doar amintiri  si o inima ranita care te.a iubit ,
Si a crezut ca e fericita, poate ca intr.o zi vei suferi si nu vei fi iubit .

86. Importantt e ca iubitull tau e mafiot `!
Atat de mafiot incat e dat pe eurosport ..

87. Niciodata nu o sa`mi las barbatul ..
Cum fac altele pentru altu `!

88. Si sa`l ierti cand greseste
 Ca el oricum numai pe tine te Iubeste.

89. Tu ai sa strigi, eu nu am sa aud
Tu ai sa plangi,eu am sa rad`!

9o. Numai vreau sa aud de nimeni, vreau sa`mi fac de cap 
Iubesc ce.mi convinee mie iubesc ce mi`e drag !

91. Unde nu`i cap, e vai de picioare`!

92. Bai Tampitule, 
Cum se intamplaa ca tu te combini numai cu Pocnitoare`?!

93. Spune`i cum vrei!`Spune`i dorinta,spune`i pasiune,dezamagire..!
Eu ii spun simplu Iubire`!

94. Sa n`adormi .. Sa m`astepti ma`ntorc in 10 ani !

95.  Inchide`ti gura, stapaneste`ti ura 
Si foloseste`ti gura doar atunci cand sugi pula !

96.  Si cand te suna o arzi gen:"Ce pot sa mai fac stapane ? "
 Si maine tu inca speri sa va impacati.
E ca un drog si nu numai tu te'ai intoxicat`!.

97. De acum îmi poţi citi pe buze: "Mă piş pe tine fără scuze!"
 Căci orice rău ce ţi se întâmplă pe mine începe să mă amuze`!

98. Sa asculti de altii.. Si sa crezi in minciuni..
 Sa renunti si sa`ti bagi pula in ele de promisiuni`!

99. Am invatat sa am rabdare, 
Pentru ca totu`ti iese atunci cand nimeni nu te crede`n stare!

1oo. Chiar dacă nu e râsu meu şi nu mă pot abţine`, 
Râd pentru`că e de râs când mă uit la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu