miercuri, 7 septembrie 2011

Statusuri` 15.


1. Inima mea ascundea sentimente profunde`..

2. Daca mama ta iti spune ca vagabontii te`nvata sa bei, linisteste`o spunandu`i :
 „Mama, eu ii invat pe ei”!`.

3. As vrea sa`mi spuna cineva, de ce dpua o despartire vine un nor cu regrete, 
Si mai ales de ce in dragoste exista si tristete`.

4. E un zambet ce zambeste in continuare, e o lacrima ce curge si doare foarte tare ..

5. Mi`e dor de mine`..Cand mi`era bine`... 
Cand nu plangea inima`n mine`!

6. Asa ca arunca`ti toate visele intr`o geanta si pleaca, 
Caci trenul asta nu te mai asteapta`!

7. Vrei prietenii? Invata sa vorvesti sincer`! 
Vrei respect?` Invata sa respecti`! 
Sa oferi, trebuie sa meriti tot ce ai ... Sa castigi nu sa ceri`..

8. Oriunde ai fii. Orice ai face. Cu oricine ai fii acum.
 Candva te vei intoarce`.Cnd va fi prea tarziu.. 
Atunci ai sa pretuiesti ce azi ai reusit sa pierzi ..

9. Ce pot sa zic?` Nuu` regret nimic`! 
Iar asta pentru ca sunt ceea ce sunt, stii... defapt, necazul te educa`!

1o. Tre` sa fii tare sa demonstrezi ca poti sa fii in centru atentiei, mai presus de toti ...
Sunt de piatra`! 
Nu mai simt nimic cand te privesc, nici remuscari si nici regrete ..

11. Infidelitatea e o crima, omoara tot`.. 
Nu te purta de parca am fii pe aceelasi loc..

12. Inconjurata de minciuni .. Viata mi se pare o gluma .. 
Nu vreau sa sufar, prefer sa mint .. sa nu arat ceea ce simt`...

13. Cel mai usor e sa te inseli singur .. 
Caci fiecare crede ceea ce doreste` ..

14. Gandu` imi sboara la tine mereu. Stiu ca nu`i bine, dar asta sunt eu ..

15. Nu mai stiu cine sunt, ce vreau, ce simt`...

16. Nu te grabii sa arunci, tot ce iubeai odata `...

17. Nu adormeam fara sa`mi spuna : „Noapte Buna”!

18. Oare, toata dragostea, se incheie prin durere?`

19. Am gasit raspuns la durerea ce`o simt in piept .. 
Raspunsu` e cert, dar nu stiu daca e si drept`!

2o. Seperanta in suflet, un sentiment adanc .. 
Asa cum sunt chiar daca rad sau plang`.

21. Am curaj sa fiu .. cine sunt, pana nu e prea tarziu`!

22. Asculta`ma .. nu doar ce spun .. asculta cine sunt`!

23. Te rog da`mi inapoi zilele pe care le`am pierdut visand`.

24. Orice gresala o plateste lacrima, as vrea sa pot uita, cata incredere am putut avea ..
 Cat de mult raneste dragostea`!

25. Lumea mea se invarte, intre vise, iluzii, si orgoliu`..

26. Innebunesc gandindu`ma la el, am enervez cacu traiesc fara el n`are rost, 
Ma opresc ca zaresc imaginea lui in vitrina, si ma doare ...
 Oare cand se va opri ploaia, sa vina soare`?

27. Nu lasa timpul ramas, sa te faca sa devii un suflet fals`...

28. Am luptat, am incercat, desi iubirea nu s`a stins ..
 Am trait un vis frumos, dar destinul ne`a invins` ..

29. Zile trec, zile vine, iar timpu` ma omoara .. 
Plecarea ta a inceput sa doara`!

3o. In viata, am invatat ca fericirea se plateste ..
 Pierduta`n amintirii vezi cum tot se prabuseste`!..

31. Impreuna am trecut peste soare, peste ploi.. 
Azi nu ami exist eu, nu mai exista noi` ..

32. Adevarul costa scump, ti`l permitii`?
`Esti in stare sa`l infrunti sau vrei sa`l eviti?`

33. Aspectul pierdut s`a conceput precum o slabiciune, .. 
Nu mai sunt sperante ca sa se poata infaptui o minune` ..

34. Am un gand ce se pierde prin colturi uitate, .. 
Si un cufar prafuit cu amintiri neuitate`!

35. Nu`mi lua cand pleci si amintirea`!

36. Arata ca iubesti ca sa primesti aceelasi lucru inapoi.`

37. Nu merita, tu sa suferi si vrei sa fie bine, in timp ce lui`, nici nu`i pasa de tine`!

38. Mereu am simtit nevoia de a avea pe cineva care atunci cand ii spun ca sunt ok, 
Sa ma ia in brate si sa`mi spuna : „Nu, nu esti`!”

39. Cel mai dureros mod de a`ti fii dor de cineva, e sa stai langa el, stiind ca nu`l poti avea`!

4o. Nu ai cum sa uiti aceste momente, care acum sunt doar niste simple sentimente. 
Dar niciodata nu am stiut sa te apreciez, poate de frica sa nu te pierd`!

41. Nu`mi aminti cum eram aman2, nu vreau sa plang iar pentru noi`!

42. Timpul trece iar tu, esti din ce in ce mai rece .. 
De ce te indepartezi cu fiecare zi ce trece?`

43. Ai intrebat`o vredata daca isi mai aminteste .. 
Daca inca te iubeste`? Ai intrbat`o vreodata daca ii e greu sau ii lipsesti`
 Crezi ca daca fugi de ea, sufletul tau o va uita?`

44. Cum sa vindeci o rana c`o miscare de geana? 
Cum sa uiti despartirea, orgoliul, iubirea? Cum sa lasi amintirea sa iti fure iubirea? 
N`are rost, dar povestea incepe cu „ A Fost”`!

45. A fost destinul sau intamplarea, poate iubirea .. 
Nici nu mai stim ce`a fost. 
Stim cum incepe, unde`i cararea, dar cand o pierdem, ea nu mai are niciun rost` ..

46. O secunda dintr`un ceas de dor, se duce`n zbor ..
 Intr`o clipa, ceasul fericit a luat sfarsit ..

47. Nu ai venit si totusi vei pleca .. 
Ai fost aici, desi n`ai fost ... te`ai strecurat tiptil in mintea mea, desi nu stiu de are rost

48. Si stii .. privindu`ma in ochii poti sa citesti cine sunt eu, da` tu cine esti? 
Tu nu iubesti, tu doar vorbesti si cand e nevoie de tine, lipsesti`!

49. Nu vreau sa renunt la copilarie .. 
Matura voi fii tot timpu`, dar copil nu voi mai fi niciodata`!

5o. Ma pierd intr`un gol imens, si iar visez .. 
Dar acum, nimic nu are sens`!

51. Poti sa incerci sa vopsesti cioara`n alb, tot nu`i porumbel`! 
La fel cum niciuna nu va fii  ce sunt eu pentru el`!

52. Esti tare`n clanta, doar cand e de fata multa lume .. 
Cand esti doar tu cu mine imi spui ca au fost glume`!

53. Ele pot sa creada ce vor, n`am fost, nu sunt si nici nu o sa fiu sora lor`!

54. Sterge`ti lacrimile si strange`ma`n brate! Inchide ochii si uita de toate .. sunt langa tine. 
Stiu ca nu mai vrei sa ma vezi plangand.. Imi spui ca sunt un inger si ca ingerii nu plang`!

55. Nu ridica vocea si coboara`ti ploapele, 
Fiindca daca ar fii vocea cea care hotaraste in viata, 
Un urlet macar ar cladi cu zbieretele sale doua case intr`o zi..

56. Ma gasesc indrebandu`ma „De ce?
 De ce imi ia asa de mult sa zic asta?”

57. Nebunie inseamna sa faci aceelasi lucru in mod repetat si sa te astepti sa obtii alt rezultat`..

58. Timpul nu sta sa iau din nou startu`. 
Daca nu am inceput cu dreptu`!

59. Daca tot n`am ce`mi doresc .. 
Nu`mi doresc sa ma opresc` .. si ce detest .. e cam ciudat .. ma face sa zambesc`!

6o. Nu incerca sa fii a lor ... Sunt multi care nu stiu ce vor .
 Si tine mereu deschisa o ureche .. Sunt niste secrete, doar intre .. fete`!

61. Sa te gandesti la mine, cum ma gandesc si eu ... 
Sa iti doresti sa fii cu mine, cum imi doresc si eu ..

62. Hei, am inceput sa ma gandesc zi de zi. 
Oare ce va urma, oare cum se va sfarsi`!

63. Avem vietile noastre, cu zile nefaste. 
Dar avem remedii pentru clipele proaste`!

64. Viata e un joc, din care nimeni nu se poate retrage nicicand, ducand cu sine castigu`!

65. Te`ai transformat treptat, in ratat disperat ..

66. Cu prezenta ta faci totul sa para .. Mai frumos ca o zii insorita de vara`!

67. Dimineata e o alta senzatie, o alta vreme, o alta ora, la acre eu te`as saruta fara oprire ..

68. Insa unele intamplari te marcheaza pe viata, unii nu vor sa le accepte, altii pe seama lor invata`!

69. Am puterea sa spun ce cred si o s`o fac incontinuu..
 Cand altii vand prostie pe banii sa`si faca plinu`.

7o. Tot ce se intampla odata, poate sa se mai intample inca odata. 
Dar tot ce se intampla de 2 ori, nu se va mai intampla cu siguranta a treia oara`!

71. Invata sa nu rupi paginile din viata ta .. ci doar sa le intorci`!

 72. Poate nu am tot si pot zambi, poate asa sunt eu, poate ... Stii`!

73. Cat despre mine .. Inteleg totul perfect, de`asta doar unora le strang mana cu respect`!

74. Tu ai fost singurul care mereu m`a ajutat, 
M`ai salvat atunci cand am simtit ca lacrimiile m`au innecat ! 
Au fost momente grele peste care am trecut... 
Fara tine, langa mine singur, nu as fi putut`!

75. Jumatate de sarut si un zambet retinut, jumatate din iubirea ce`ai putea s`o dai cuiva, 
N`am nevoie de mai mult de jumate de sarut si un zambet retinut.

76. Totu` e ametitor, greu` e acum usor, durerea nu mai exista. 
Nu mai sunt trista e mult mai bine asa`!

77. Ezita sa crezi ca viata e trista .. Sunt lucruri intre voi ce stau inca pe lista` !

78. Da`mi timp sa invat sa merg singura din nou .. 
Sa invat din nou ca decat eu contez ..

79. Ma uit pe geam dupa tine, si atat. 
In mine toate amintiriile te`asteapta, de aceea mi`e privirea stranie si dreapta ..

8o. Prefa`te ca ma mai iubesti, zambeste`mi cand ma vezi in cale. 
Nu ma goni cand ma`ntalnesti, din toate gandurile tale`!

81.  Orice femeie in trairea sa are dreptul de`a intalni fericirea`!

82. Stii... Poti pierde totu`ntr`o zi .. Dar nu si amintiriile`!

83. La ochii senin mi`ai dat suspin, de ma durea, 
Priveai cu nepasare si ai uitat ca ne`am jurat pe veci credinta, zambet, alinare ...

84. Cum te`ai schimbat, esti alt barbat, 
De vrei sa fii alaturi de mine nu`mi repeta neincetat ca lumea incepe si se termina cu tine`!

85. Acum nu mai regret ca ai plecat, dar vreau sa stii ca eu .. eu te`am iertat `!

86. Amintirile ma urmaresc, clipe intregi le retraiesc ..
 Chiar daca altu`i om ii spun azi „Te iubesc”`!

87. Un inceput cu un sarut ne`a invaluit atunci ca o iubire ..
 Anii au trecutm cat timp pierdut in asteptarii si lacrimi, amagire`!

88.  Poate asa a fost sa fie viata mea, sa iubesc sa n`am alatusi si iubirea ta ..

89. Mi`ai spus adio, dar va veni o zi, cand pe strada intamplator noi doi ne vom intalni 
Si din tot ce mi`a ramas in suflet vei simti, ce mult te`am iubit ..

 9o. O lacrima pe obrazul meu, tradeaza cat mi`a fost de greu, dar nu regret nimic, eu te`am iubit`!

91. Exista oamenii care, in ciuda faptului ca sunt inconjurati de multa lume, se simt singuri ..

92.  Nu esti singura pe lume, imi spuneai si cuvinte de iubire`n noapte, imi sopteai .. 
Dintr`o data totul s`a schimbat, am inteles ca m`ai tradat si mi`a fost greu atunci cand ai plecat`!

93. E tarziu, e noapte si m`am ratacit .. In amintiriile pierdute care m`au ranit ..

94. Dintr`o data lumea dispare de la umbra pana la soare .. 
Intr`o lume noua, blanda culoare ca privirea ta..

95. Ca`ntr`un copil ce`a adormit plangand, in mine nu mai este niciun gand`! 
Vreau sa citesc si`mi cad din mana cartiile .. 
Ma impresoara chipul tau dn toate partiile ..

96. Mana ce mi`a`mprastiat parul si gandurile .. 
Imi amesteca pe carte toate randurile ..

97. Ma bantuie amintiriile ce-apar din cand in cand, in gand ...

98. In cate feluri poti distruge o inima si apoi sa te mai astepti sa bata?

99. Sa critici fara sa asculti, sa judeci fara sa gandesti, sa atingi fara sa simti, 
Sa fii iubit dar fara sa iubesti!

1oo. Doua inimi ce vor rula la nesfarsit. 
Lumea asta e plina doar de prosti ce s`au iubit`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu