miercuri, 7 septembrie 2011

Toamna`!


Inceput de septembrie, e cald ,e toamna si parca..` Ce-a ramas din fosta vara isi face bagajul si pleaca!` E intuneric si parfumul tau deja m-a imbatat, as vrea sa ma trezesc dar nu stiu cum s-o fac.. 
     `Dar vreau sa uit de toate si de aceea, incui dulapul cu amintiri si arunc departe cheia.` Si`am mers mai departe, si`am dat peste caiete , foi : scrise, sterse, rupte, arse la brichete. `Si te caut si te gasesc ascuns intr-o stea,e toamna si ploua si marea ne-a furat dragostea.` 
              E toamna si mai presus esti tu langa mine,e toamna, aerul rece parca simt frigul cum vine`! E toamna, vantul rascoleste amintiri ce dor, cupluri lasa-n spate intalniri cand mor ..`Toamna impaca inimi cand nu, desparte nori. `Inima iti da iubire cand nu, iti da fiori..` Si-ar fi degeaba ploi, noroi si vantul care sufla rece, fara sa fi acolo tu, sa-mi spui ca totul trece! 
         `Degeaba ar curge lacrimi intr-o noapte cu stele cazatoare, daca nu mi-ai spune tu sa nu mai plang, ca-s fata mare!` Si-ar fi degeaba anotimpuri cu luna si cu soare,as fi trista ca un marinar, murind de frig in barca de salvare... `Ar fi degeaba vantul ce matura amintirile si strada. `Ma uit in jur , nu esti , si realizez ca am scris degeaba. As vrea sa ma suni din cand in cand, si chiar daca o sa imi fie greu cand te aud.. promit sa nu plang! `As vrea sa iti fie bine,poate cu mine ti`a fost rau. Si as vrea sa ne mai intalnim intamplator ..` As vrea sa stai sa te gandesti,sa pui totul in balanta!`Esti trist sau nu,tot mai exista o speranta. As vrea sa nu imi porti pica,oricine cade, se ridica! `Daca n-ai fi tu, ar veni degeaba vara.` Ar fi degeaba cald, degeaba ar trece seara! `As fi degeaba vesela, s-ar umple degeaba scara,daca n-ai fi tu acolo, sa iti aprinzi tigara.. 


       `Ne`am hotarat sa nu lasam amintiri ce ne`au legat sa moara. `Si sa mai iesim din cand in cand,macar cat inca`i vara!` Si-ar fi degeaba luna plina in seri cu stele plictisite,  daca acolo n-ai fi tu, cu tot cu zambetul cuminte..` Si-au trecut peste noi zile,le-am petrecut scriind pe file.``Si-as obosi mergand de-as transforma saruturile-n mile ... Si o sa mai treaca timp si noi vom ramane la fel,aceeasi 2, pe-acceasi banca, acelasi vant acelasi tel. `Acelasi parc, acelasi cer ,acelasi timp ce trece, acelasi tu ,aceeasi eu! Si altii se vor bucura cand vor vorbi de noi,`si peste ani tot despre tine voi scrie fericita pe foi.. `Si de ma vei intreba cine imi umple sufletul,iti voi raspunde zambind...` Bineinteles ca Tu`! Iau pixul si scriu ,arunc cutia cu trecuturi.`.Cand cern prin ploape ceata asternuta-n asternuturi. Adu-mi sfarsitul sa-ti gasesc vreo zece inceputuri.`.. Vreau inapoi primavara si vantul ce flutura fluturi,si soarele cald care, bucura cupluri.`Si elibereaza zambete ce-au fost retinute in tinuturi...






Am fost pe cale sa renunt la tot doar pentru tine.Am fost pe cale sa fac tot doar ca sa fie bine. Te rog nu incuia usa, poate candva o sa ma intorc...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu