vineri, 9 decembrie 2011

Ce te invata nevasta?`

Ce te invata nevasta?

Nevasta te invata despre fericire : sa te duci la ma-ta.

Sigur se bucura cand te vede ...

Nevasta te invata despre nudism : plec de aici si te las in curul gol ...

Nevasta te invata despre nulitate : tu fara mine esti un nimeni ...

Nevasta te invata despre procreere : eu te-am facut.. barbat ...

Nevasta te invata despre mobilitate : ce-ti fug ochii dupa curu lu' aia ...

Nevasta te invata despre otet : ce acra poate fi ma-ta! ...

Nevasta te invata despre juramant : zi sa mori tu ca n-ai baut nimic? ...

Nevasta te invata despre munca in exces : cam multe sedinte peste program ai tu? ...

Nevasta te invata despre transformare : cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc ...

Nevasta te invata despre ratiune : cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi ...

Nevasta te invata despre dictie : vorbesti exact ca ma-ta ...

Nevasta te invata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu