joi, 15 decembrie 2011

Trece timpul si se schimba fata .. Vorba ei : "Uite fraiere ca se`ntoarce roata !”


Viitoru`i prea scurt ca sa`l traiesti in trecut` !



Trece timpul si se schimba fata

.. Vorba ei :  "Uite fraiere ca se'ntoarce roata !”



Privesti in trecut...te pierzi...ramai mut.

Personal am avut mult prea multe de pierdut



N-ai inteles ce erai diferit? Acum esti ca ceilalti

Hai sa mintim ca totul e perfect.... Hai sa fim suflet nu un obiect



Ai fumat tigara prieteniei nostre si tot pe mine ai aruncat scrumul



Am fost mult peste nivelul tau si totusi m'ai luat de proasta



A căutat sticla pe masa plină cu amintiri . Îşi trecea ochii peste ele şi ploapele-i deveneau din ce in ce mai grele , visau la vise , se innecau în poze . Şi-a lovit încheietura mâinii de capacul sticlei . A deschis-o şi s-a imbătat cu iubire.



Un inger l-a intrebat pe Dumnezeu atunci cand a vazut femeia -Doamne,de ce ai facut-o atat de moale? -Da,este moale,a incuviintat Dumnezeu.Dar am facut-o puternica.Nici nu ai idee cate poate suporta. Si totusi...femeile multe lucruri esentiale de oferit...iar daca se intampla sa aiba vreun defect este acela ca ele uita cat de mult valoreaza!!



Cata dragoste ai ars nu vei afla vreodata...



M`au intrebat razand : "Ce vezi la el ??? "

Iar eu le`am raspuns, cu acelasi zambet:

"Tot ce voi nu sunteti in stare sa vedeti !! "



Întunericul există doar ca să poţi vedea cum strălucesc stelele.



unul din motivele pentru care oamenilor le este greu sa fie fericiti e pentru ca vad trecutul mai bun decat a fost ... iar prezentul  mai rau decat e...



Oamenii care sunt prea slabi sa lupte pentru visele lor.

Intotdeauna vor cauta o cale sa te descurajeze cand tu vei lupta pentru ale tale..



Poate adevarul doare pentru o perioada..:

Insa o minciuna...doare pentru totdeauna...

Niciodata nu va mai fi la fel..



Dacă nu vrei ca prietenul tău să se dea la altele , învaţă-l să-ţi fie fidel

Dacă te înşeală , să nu te plângi că nu ai ştiut cum să-l faci să-ţi fie fidel .



In spatele fiecarei femei "rece" si insensibila sta un barbat care i-a frant inima si i-a distrus increderea.



Poate ţi-ai dorit o vorbă bună și poate nu a fost nimeni acolo,sa ţi-o spună!



Si stii, dacă-ţi închizi ochii şi te faci că nu vezi, sperând c-o să treacă…

O să realizezi doar că visai în timp ce cădeai în gol.



Mi-am dorit prea mult ce nu-mi trebuia!



Pentru mine nu era un joc stupid , ca inca ma doare si regret ca am gresit .



M-am schimbat,nu mai sunt fata care eram!Mai ştii cât plângeam?!

S-a dus dracu tot,acum râd şi mi se rupe de tot!



In lumea voastra falsa,noi zambim neconditionat.

Mereu impreuna,prietene ca o poveste cu un final neterminat.



Bazaţi pe grame,la orice pas e o ispită.

Haos total!

Dacă iţi cauţi îngerul păzitor,e sub masă-ntru-n bar !



Că totul va fi bine până o să mori.

Dar până atunci priveşte viaţa în culori!



Tu nu ma cunosti si nu e provizoriu.

Lumea mea se-nvarte intre vise,iluzii si orgoliu!



Am devenit o straina fata de lume,de cei apropiati,de prieteni.

O straina chiar si fata de mine.



Acum e totul dat uitării,lăsat în urmă ce a fost,un paragraf închis,etichetat 'fără rost'.



Ai s-o gasesti intr-un album demult uitat.

Ai s-o privesti si ai sa te gandesti:'Indiferent cum a fost ea,a fost odata a mea!'



Da,eşti frumoasă.

La distanţă,noaptea şi în spatele zidurilor.B.I.T.C.H.



Cand jocul de sah se termina - si regele, si soldatii se gasesc in aceeasi cutie !



Ştii cum e cu iubirea?

E cam aşa :

▪Încerci sǎ-l bagi în seamǎ...nu-ţi rǎspunde.

▪Încerci sǎ-i atragi atenţia...te ignorǎ.

▪Iar când începe sǎ te iubeascǎ...tu deja te-ai plictisit !



Dacă îmi răneşti prietena cea mai bună sunt în stare să fac ca moartea ta să pară un accident.:]]



Niciodata ,dar niciodata sa nu crezi ca s-a sfarsit .

E dureros , stiu.. , dar niciodata nu  se termina!



- Iubito, tu ai blocat calculatorul? - Da.

- Si care-i parola? - Data nuntii noastre.

- Hai, sa-mi bag picioarele!(iar trebuie sa instalez windows'ul



Nu-mi spune ce să fac, dacă nu vrei să-ţi spun unde să te duci !!! ...



A venit iarna ..Nu se mai poarta "single" , se merge pe principiul :

Incazeste ma tu iarna asta , ca la vara iti fac eu vant !



Si-ti mai spun ceva din ambitie,pastreaza-ma ca sunt pe cale de disparitie]]:D



Prietenii adevăraţi –

Sint acele persoane care îl urăsc pe fostul tău mai mult decît îl urăşti tu!



Uneori mă gândesc că poate a fost vina mea...

dar nu !tu ai fost mereu de vină.



Frigul îmi încOnjOară sufletul trist,

 Când altădat` îmi aducea cu El simfOnii gălăgiOase.



O iubesti`... Dar si pe mine`

`nu pOti sa renunti la niciuna dintre`nOi`Dar eu te iubesc mai mult decat ea`



M`ai luat in brate dOar ca sa sar`ai spus sa ma schimb pentru tine m`am schimbat`dar TU ai incercat sa O lasi pe ea`pentru mine?



Mereu te uiti la mine`mereu ma certi pe mine`mereu O sa ma vrei pe mine`mereu ne vOm iubii`si la bine si la rAu`<3



Ador cand incearca sa ma faca geloasa spunandu-mi ca imi suna prietenele sa vorbeasca cu ele si eu ii zic ‘’Hai suna’’

... si niciodata nu suna



Ador cand ma prinde tare strans in brate si imi spune ‘’Pleaca!’’



Citesti conversatii, mesaje vechi...si te intrebi: "Oare ce ni s-a intamplat?"..



Nu am vrut sa te fac sa plangi ..



Multi gandesc: "Petrec o noapte cu ea si dupa o las".

De ce nu pot gandii "O cuceresc, o indragostesc, si o protejez"...?



Poţi să suferi, să disperi sau să trăieşti.

Totul are preţ, depinde cât plateşti.



Uneori iertam pe cineva doar pentru ca nu vrem sa plece din viata noastra



Sa nu pleci fara s`apuci sa`ti iei macar la revedere,

O sa afli prea tarziu ca`n urma ta e doar durere !



În orice ploaie e un foc ce arde .



Nu mi-e frică de moarte...Singurul lucru de care mă tem e să nu te pierd...



Tu ești problema mea, și devii problema tuturor celorlalți ...



Persoane dragi au dispărut din peisaj subit lăsând în spate amorţit , sufletul ranit .



Eu ştiu de unde vin şi râd când viaţa e pelin şi-s conştient că tot se termină într-un "amin! "



Când amintirile revin, ridic paharu' plin şi nu mă tem de ce sunt sau o să devin!

întotdeauna mă voi întoarce .



Că viaţa e la fel ca un bal mascat cu toţi vom ajunge unde groparul a săpat .



Şi dacă mâine mor sper că o să fie bine, prietenii , familia să-şi amintească de mine.



Voi traiţi drame scriind poveşti , noi trăim clipe greu de explicat când tu clipeşti.



Taci din gură și n-o supăra . Ea te scuipă, sau te face să te scuipi singur dacă vrea .



Mă simt flatată în pula mea când vad că mă invidiaţi aşa ;;)



Și pentru toate vorbele pe care încă nu le-am spus, doar un moment să vezi prin ochii mei ar fi deajuns .



Şi dacă ea va cădea eu o voi ţine de mână şi voi coborî cu ea .



Erai inchis in tine zice-ai ca s-a terminat. Dar ai primit ajutor de unde nu te-ai asteptat.



Au fost prea multe deodată . Comentaţi după simple note ascultate doar o singură odată .



Timpul nu are definiție .



Nu renunța la iubire , respect și la fericirea ta cine te rănește astăzi , te va căuta mâine !



Iti pui intrebarea foarte des " De ce ? " .. De ce ?! Pentru ca indiferenta doare mai mult ca orice



Voi pleca cât de curând . Vă promit că vă voi purta mereu în gând .



Bucură-te azi pentru puţinul ce-l ai . Vremea-i limitată , poate mâine trebuie s-o tai .



Dădeai din cap că mă-nțelegi, când de fapt nici nu m-ascultai .



Toţi abuzăm de sentimente şi sfârşim indiferenţi :]. Iar cei curați sunt slabi, c-au aripile-n închisori ...



Mai bea un pahar de vin şi zâmbeşte.Cineva acolo sus te iubeşte.



Cum râdeam zi de zi, totul era liniștit, ca într-un vals...Acu' nu mai zâmbesc deloc, și dacă zâmbesc, e fals .



În clipe grele mi-am pus o mască pe față, să trec peste tot. Acu' aș vrea să o scot și tot nu pot...



Învață să prețuiești ceea ce ai până nu pierzi tot .



Luptă pentru el, dă tot ce ai de dat . Luptă să schimbi tot, dacă il vrei cu adevărat .



Auzi, papușa? Abține-te, gura mică! Pe tine te apără mă-ta, pe noi nimeni nu ne ridică !



Tu nu știi să câștigi decât când vorbesc alții pentru tine. Eu lupt de una singură, și-o să ies mult mai bine .



Ești atât de falsă încât nu pot să îți transmit altceva decât :

"Sugi p*la!O să rămână meseria ta de viitor când o să îți demonstrăm cine suntem."



Sunt o persoană care lasă să treacă multe lucruri , poate prea multe . . dar asta nu înseamnă că uit ;)!



"Imposibil" nu este altceva decât un simplu cuvânt . Atât .



Visele se fac scrum iar fericirea dispare .



Fiecare persoană vede cazul său ca fiind cel mai grav, și ignoră durerea celorlalți .



Încrederea este un sentiment slab în ziua de astăzi .



Ardeam sentimente cum ardeam ţigarea. Şi astfel trenul bucuriei mi-a părăsit gara.



Ne prefacem că totul e perfect dar aparențele înșeală !



Am crescut! Am lăsat în urmă` un trecut ! Şi acum, cu capu` sus, pot spune că am ajuns unde am vrut !



Se observă o maturitate inexplicabilă în ochii unor copii ...



Când lupți cu tine însuți nu-ți poți folosi armele .



Când îţi era umbrită valea în bezna ta doar el îţi aducea culoarea .



Revino-ţi în fire ! E o linie foarte subţire între indiferenţă şi nesimţire !



Am crescut , şi prieteni au rămas puţini . Şi când te gândeşti la câţi eram începi şi suspini .



Si'l mai vezi trecand pe strada,dar uitand sa te salute!



Unde se termină visele, moartea respiră... Doar luna și urletul de lup mă inspiră .



Când cuvintele tac, ascultă atent, pentru că ura rămâne cel mai sincer sentiment până în prezent .



Prin ce treci tu trec și eu, glasul tău e glasul meu ...



O să reuşesc să-nvârt pământul dacă trebuie pentru cei ce îi iubesc .



Şi mă doare habar n'ai că abia mai suport , simt că din minunt în minunt fac un atac de cord .



Încerc să rămân pozitiv într'o lume negativă care nu'mi dă vreun motiv .



Și când tu mă-ngheți, focul din mine mă-ncălzește .



Decât s-alerg în cerc , mai bine-alerg spre nicăieri . .



Cele mai multe târfe nu-s femei !



Cu tot cu pasul meu calm, din urmă nimeni nu mă prinde ...

Nu mi-e frică de nimic, nimic nu mă mai surprinde !



Ciudă? sau ce naiba? Dă-le dracu'! Nu mă enervez degeaba!



Comentează în continuare târfă ordinară , a doua oară chiar o să fac să te doară .



De tine m-aș putea reîndrăgosti la infinit ! 8->



Tragi cât vezi cu ochii, nu se ține cont de numărul de morți !



E doar sfârșitul capitolului , începutul următorului.



Mi-aş dori ca tu să poţi auzi toate cuvintele pe care îmi este teamă să ţi le spun .



Când îngerii pleacă demonul sunt eu >:) .



Știai că nu vreau să te pierd și m-ai învățat să lupt !



"Viața e roz", se spune...aha, da cin' te crede ?

Că de la iarbă și dolari toată lumea vede verde .



Vă rog frumos împrumutați-mi o bicicletă,

Să mă piș din mers pe ăia cu aere de vedetă .



Rapu' se simte, ține minte .



Frumusețea stă în ochii privitorului .



O să fiu lângă tine la bine, la rău, O să fiu lângă tine mereu !



Nu e în toate minţile,e doar în mintea ta .



Am sentimente curate , nu furate dintr-o carte .



Pierdută în amintiri, revăd clipele din viață când mama mă striga de pe geam să merg la masă .



Cea mai ucigătoare otravă este lacrima pură .



Adevărul doare, dar trebuie să fi tare, pentru că speranța e ultima care moare .



Într.o zi , uşa care ma lovit , va cerşi să.i mai calc pragul !



Faptele mici dau sentimente mari , e adevărat !

Că ce e uşor de înţeles , e greu de explicat .



Uită-i pe toţi care te-au uitat .



Încearcă să înţelegi că nu vreau să pleci . .



Şiruri de cuvinte care îmi trădează emoţiile . . .



E despre fraţi ,îi simt aproape sufleteşte şi pe fiecare în parte il apreciez aşa cum este .



Vă zic de stradă că de pe stradă vin şi eu şi ele , am crescut sub soare la fel ca frunzele mele .



Deci crede-le problemele domnule profesor, căci după ore cartea nu-i singura grijă a lor .



Ce peisaj ! Îmi vine să-mi trag pe ochi căciula...

Generația cu cheia de gât vede..bani pula.



Își simt reciproc durerea ...



Păpușa părăsită sortită-i să nu plângă... Pe buze îi îngheață un zâmbet incolor.



Vino, vreau să mă uit în ochii tăi adânc, să înțeleg; ochii tăi care mă oglindesc pe mine...



Şi merg pe drumul meu , merg în continuare acum mă pierd iar sub lumini de felinare .



Şi e multă ceaţă, în mintea mea acum sunt foarte confuz, dar trebuie să mă adun .



Ştiu că totul e bine, da se poate şi mai bine o să lupt mereu pentru tot ce îmi aparţine



Nu mai simțea nimic, nici nu știa încotro merge...

Lipsita și de speranță, lacrimile și le șterge .



Şi mă întreb oare cum ai dispărut în fum ..

Timpul îşi lasă amprenta, ai ales alt drum .



Am adormit pe veci un fel de frumoasa adormită

Doamne ia-mă te rog frumos la Tine sus , mi-e frică .



Vreau să vii acum în seara de Crăciun tot ce am mai bun eşti tu!



Acum lupți pentru ceva... Înainte n-aveai nimic .



Și ne prefacem că dăruim, când, în realitate, furăm .



Atâta timp cât sânge din sângele ei va curge-n venele mele orice durere numai ea va şti s-o spele



Departe de oamenii care mă rănesc..

.Departe de gloanțele care se trag spre mine...

Departe de sufletul meu. Doar eu știu.



Înconjurată de întunericul infinit...

Doar urletul de lup mă mai ține legată de realitate .



Ăsta e războiul rece, așteaptă-te la friguri,

Că ai atâția prieteni, dar ești totuși atât de singur .



Și tot o să vina timpul să întorci capul după cineva, înconjurat de regrete ...



N-ai zis nimic ... Și tăcerea e un răspuns .



Și nu mă mai întrebați ce am, că pentru voi nu am nimic .



Spuneai cu lacrimi în ochi cât îți place tot ce face și tot ce spune și de fapt...

Iubeai tot ce de el era legat.



Am o oboseală psihică parcă de neclintit şi o durere de cap continuă cu care m'am obişnuit . .



Atunci când viaţa se schimbă pentru a fi mai grea,

Schimbă-te şi tu pentru a fi mai puternică .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu