duminică, 11 decembrie 2011

Oamenii nu pot schimba adevărul. Dar adevărul poate schimba oamenii!


Câteodată pur și simplu îți vine să renunți !
Îți vine să pleci dracuu' și să uiți să mai anunți !

Se spune că tre' să te mulțumești cu ceea ce primești,
 Și știi că n-ai nimic și doare că tre' să te-obișnuiești .

E greu când îți repeți în gând "Capu' sus, tre să zâmbești!"
Și subconștientul dictează "Când plângi să nu te mai oprești!" .

Mulţi nu mă înţeleg , de-asta mă evită ,
Au impresia că viaţă-i o casă părăsită unde dacă te închizi , o să pierzi cheia .

Frustrarea vine odată cu renunțarea la vise .

Au curs destule lacrimi deşi puţine sunt pe faţa ta .

Adevărat . Nu mai am vise .
Prefer să ţin ochii deschişi şi să vad realitatea decât să visez imposibilul .

Știam că orice "ieri" este un cadavru, că orice "astăzi" va muri diseară .

Unde's visele ? Unde's speranţele ?
Timpul trece , rămân doar cicatricile .

Luăm un pahar plin cu amar,
 Și îl bem de parcă ar fi cel mai dulce nectar .

Cred că-i timpul să arunci toate măștile cu care joci,
 Eu sunt doctorul care-ți pune pe suflet copci .

Suntem adunătura prefectă, bea cu noi .
Te`a uitat Dumnezeu pe afară, vino dracu' înapoi !

Recunosc, ai jucat bine… dar nu uita, e 1-0 pentru mine !

"Sunt aici." Ți-aș muta locul da' dupa o să te plângi că ești în altă parte .

Trăim într-o lume imperfectă...
Și târfa asta de viață nu-i o secundă corectă !

Timpul trece din ce în ce mai greu și nu te-adaptezi ...
Continui să privești în gol și să uiți să visezi .

A-ți complica viața nu înseamnă a ți-o distruge, ci a ți-o crea .

El:« Pe cine iubeşti? ^^»
 Ea: « Pe nimeni.. »
 El: « Pe cine iubeşti? :> »
 Ea: « Ţi-am spus că nu-mi place de nimeni.. :| »
 El: « Pe cine iubeeşti? :D »
 ... Ea: « Off.. Pâna când o să mă întrebi acest lucru? :"| »
 El: « Până când o să-mi pronunţi numele..

Unele persoane sunt destinate sa se indragosteasca intre ele
 insa nu sa fie imrpeuna!`

E cea despre care ti se spune că nu-i de tine .
E cea care nu cade îndrăgostită după oricine !

Ne leagă prea mult timp,prea multe,n-ai cum să le ștergi...
Dar începi să uiți tot ce-a fost mai frumos si greșești...:| !

Fă-i să se întrebe de ce încă zâmbeşti
 Pentru că tu poţi şi printre lacrimi

Trecutul este ceea ce îţi aminteşti, îţi imaginezi că îţi aminteşti, te convingi că îţi aminteşti sau te prefaci că îţi aminteşti.

Un bărbat nu ştie niciodată cum să spună adio;
 o femeie nu ştie niciodată când .

Incă sunt acea persoană cu ochi nevinovaţi !

Dacă o persoană are puterea de a`ţi schimba starea de spirit, înseamnă că ea este cu adevărat importantă

Şi înainte să spui că ai uitat`o mai gândeşte`te o dată .

Fericirea nu ţi`o poate da cineva, cineva ţi`o poate doar lua .:)

Acum pot să ascund fiecare lacrimă ce`mi cade , pentru că am crescut , cică acum sunt mare, iar câteodată nu`mi permit să arăt cât de mult mă doare.

Lasă persoana pe care o iubeşti să plece !
 Dacă se va întoarce , i`a păsat de tine întotdeauna dacă nu , nu i`a păsat niciodată . :)

Îi chinuim pe cei care ne iubesc, alţii nu ar rezista .

Și nu mă întreba până unde merg, pentru ce iubesc
 Că-s capabilă să întorc tot pământul invers !

Spune lumii că-s plecată departe de toate
 Și fac ce-mi taie capul, nicidecum ca la carte

• Poţi pierde , poţi greşi , poţi suferi
  dar nu te gândi niciodată să abandonezi

Am puterea sa schimb ceva
 Si-am sa-ncep prin a te uita .

•Timpul a trecut, ne`am maturizat, ne`am schimbat.
 Pe zi ce trece mai mult ne`am apropiat. Azi unde e una e şi cealaltă

• Dacă taci lumea te ia de fraieră,
  iar dacă zici pe faţă vor spune că eşti figurantă şi că te`ai schimbat. :-j

Eu nu am regrete.. Tu?

În fiecare noapte te scot din inima mea si in fiecare dimineata te gasesc acolo la loc...practic imi bantui mintea in fiecare zi!

• E o tâmpenie să iubeşti pe cel care te`a rănit.
 Dar e o tâmpenie şi mai mare să crezi că, cineva care te`a rănit, te iubeşte . :)

Cea mai grea lovitură în sufletul meu este să mă simt în plus
 acolo unde cândva eram totul :) 

Iubirea o simţi după ce ai pierdut`o !

Da' pentru fiecare, care mi-a rupt inima, Zic mersi, am mai multe inimi pentru cei ce vor venii!

Te descurajezi pentru ca ai inima rupta-n doua.
 Nu vei mai putea iubi?
 El nu e pretentios, " o vreau si asa rupta" , ti-a soptit .

Durerea e un lucru foarte ciudat; suntem atat de neputinciosi in fata ei ...
 E ca o fereastra care se deschide atunci cand vrea ea. Camera se raceste si nu putem decat sa tremuram. Dar de fiecare data se deschide mai putin, pana când, intr-o zi, ne intrebam ce s-a ales de ea.

Acum ma iubesti?e bine..dar eu nu ma mai gandesc la tine

Dacă într-o poveste de dragoste iubeşte numai unul,
  atunci e mereu doar o întrebare şi niciodată un răspuns. Nu poţi să-ţi petreci viaţa aşteptând un răspuns. :)

Am ajuns la concluzia
  că unii oameni se bagă în viaţa noastră doar din simplu motiv că e mult mai interesantă decât a lor !

Mai știi când m-ai strâns în brațe întâia oară?
  Îți bătea inimă nebunește. Și mie asemenea. '

Apoi a şters şi a scris..
  " sunt bine...tu? " :-< 

Înainte de a judeca viaţa mea sau caracterul meu ...
 Pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am mers eu, trăieşte durerea mea, îndoielile mele, râsul meu ! :) Parcurge anii ce i-am parcurs eu şi împiedică-te unde m-am împiedicat eu ! Şi apoi ridică-te cum am făcut-o eu !Mă mai poţi judeca ?! :)

În lucrurile care îţi lipsesc,  sau le-ai pierdut adaugă-mă şi pe mine ! :)

Nu vrei să afli ce-am pe suflet?
  Câte lupte se dau în mine, fără s-auzi un urlet . :-j

I: De ce trece un nebun prin fata cabinetului medical pe varfuri?
 R: Sa nu trezeasca somniferele.

Scoatem acel zâmbet ca să arătăm că nu avem nicio rană în suflet .. dar o avem şi e încă acolo.

E mica..cand stie ca a gresit,scoate limba si se stramba.

Si am momente in care imi vine sa il omor!..Dar as omori pe oricine ar incerca sa ii faca vreun rau..

Eu geloasă? ... nu
 Doar atinge-l şi vei vedea stele verzi ;)

Nu fi falsă ... Barbie o să fie geloasă (;

Dacă eşti singură -- „ Şi iubitul ? ”
 Dacă ai iubit -- „ Pe când nunta ? ”
 Dacă te căsătoreşti --„ Şi copilul ? ”
 Dacă ai copil -- „ Pe când un frăţior ? ”
 Dacă ai frăţiorul --„ Ai încă unul deja? ”
 Dacă te desparţi -- „ De ce te desparţi? ”
 Dacă îţi refaci viata --„ Cum aşa repede ?? ”

 Dar ce vă fu¤e grija ??!!

si chiar daca rad...  ...nu inseamna ca sufletul nu-mi plange

stiu...sunt imperfecta dar acest lucru nu-ti da dreptul sa ma jignest

Ranile din trecut imi amintesc mereu ca se poate zambi mai mulT !.

E mai rusinos sa nu ai incredere intr-un prieten decat sa fii inselat de el.

Hai zâmbeşte.. vreau să te văd fericit. Vreau să ştiu că eşti conştient cât eşti de iubit. Că nu vreau să te mai văd supărat.. nici abătut. Să te gândeşti iar şi iar la tot ce a trecut.

Dragostea este primul lucru capabil să schimbe total viaţa unei persoane de la o clipă la alta.

Niciodata nu te folosi de altii pentru a merge mai departe.

Durerea schimba cel mai mult oamenii. Dar ii si intareste.
 Se pare ca oamenii nu invata decat atunci cand ii doare!

A fost o mică joacă parcă era o glumă şi băgam doza de fericire din zi în săptămână!

Nu poti plati pe nimeni sa simta regretele in locul tau.. fa-ti regulile tale si joaca jocul tau.

Lacrimile nu au valoare atunci cand iubirea moare.. si nimic numai conteaza cand iubirea te tradeaza..

O despartire e ca o oglinda sparta.. mai bine o lasi asa decat sa te ranesti incercand sa o repari!

Pot trece peste o rana sau o palma.. dar sentimentele sunt cea mai dura arma..

Nu pierzi niciodata iubind.. pierzi intotdeauna renuntand prea usor!

Am invatat ca sunt oameni care te iubesc.. dar nu stiu s-o arate!

Intotdeauna am cautat incredere si tarie in cei din jurul meu dar le-am gasit mereu in mine.. acolo erau dintotdeauna..

Nu conteaza ca`l iubesti,ca tu esti fata tare..
Asa cum tu ai plans pentru el,fa`l sa`ti planga la picioare :x

Întorc privirea peste umăr, întâlnesc un altu’ în drum.
Poate am pierdut ce aveam, pentru ceva mai bun !

Ai plecat când avem nevoie de tine.
Acum te -ai întors înapoi la mine? N-am nevoie;-jj

Si crezi... că am trecut peste, dar știi , nu e ca într-o poveste, nu poți să uiți așa ușor sentimente, rămân doar regrete ... .;-jj

Şi mă mint că l.am uitat că e doar un coşmar ce încă nu s.a terminat.;-s

Eşti nevoit să strângi din dinţi, să fii rece, când vezi că în jurul tău nimeni nu te inţelege

Te intrebai unde e baiatu` tau acum, poate cu fiecare lacrima de`a ta, el mai tragea un fum !:|

Chiar și cu ochii închiși înca te zaresc. Caci amintirile nu ma lasa sa traiesc. De ce sa pierd tot ce iubesc ? ;x

Te`am scos din vise si din amintiri`:) .. Suntem ce ai vrut tu sa fim: 2 straini !;-j

Nu..
 nu ma prinde de mana,daca stii ca imi vei frange inima..Nu ma privi in ochi,daca stii ca nu vei face altceva decat sa minti!

Nu se merita sa arati ce simti atata timp cat cel de langa tine nu vede acest lucru!

"Ascult-o" atunci cand te priveste...
 Nu cand iti vorbeste..buzele ei pot striga "pleaca",insa privirea ei va spune intotdeauna:"Ramai!!!"

şi dacă tu ai fi o stea..aş vrea să fiu eu ceru..
 să te privesc de`aproape..să`ţi inteleg misteru..
 şi dacă ai fi un râu..aş vrea să fiu eu soare..
 să te incălzesc incet să`mi las..razele să coboare..
 şi dac`ai fi o floare..aş vrea să`ţi fiu petale..
 să cad doar eu dacă o să cadă ploi torenţiale..
 şi dacă ai fi un zmeu..aş vrea să fiu eu vântu..
 să am grijă să n`atingi niciodată pământu..
 şi dacă ai fi un sunet..aş vrea să fiu chitara care`l cântă..
 s`ating mereu câte o notă profundă..
 şi dacă ai fi aici..acum..ţi`aş spune..oare?
 că vreau să`ţi fiu cer,soare,chitară,vânt şi petale ! :x ××


Și totul se termină când unul din ei uită..
Uită că celalalt n-o să uite niciodată!

E-un joc blestemat. Cum sa continui jocul, atunci regulile lui se schimba intruna?
In Tara Minunilor toata lumea triseaza, si iubirea e o tara a minunilor, nu-i asa?

Adevarul e ca dragostea loveste tare si nu intreaba pe nimeni daca doare.

Atunci ce a fost? Tot ce ai spus, tot ce ai facut, tot ce am trait impreuna? Ce a fost? Nu ai avut sentimente, nu ai trait, nu ai iubit, nu ai simtit? Nu vreau nimic... nu mai simt nimic! Fug de sufletul meu sarman... fug de mine, duc o lupta... o lupta cu mine... cu inima mea...

E trist sa spui ca suntem doar prieteni cand amandoi stim ca inca ne iubim...
 Dar asta a fost soarta ... A trebuit sa ne despartim

Sii realizez ca pentru tine sunt doar o oarecare...
 Dar nu stii ca asta doar cel mai tare

Si uneori, lumea crede in zambetul meu fals;
Cu ideea ca sunt atat de fericita pe cat incerc sa par . . .

Reţine: Nici eu nu sunt ca ea ,dar nici ea nu e ca mine !

Sentimentul nu dispare ca vacanta de vara.
Cateodata e mai nociv decat fumul tras dintr-o tigara!

M-am săturat. De tot şi de toate! Nu mai suport.
Nu mai suport pe nimeni. Parcă toţi mă calcă pe nervi.

  M-am săturat să fiu băgată în seama doar când e nevoie de ceva de la mine.

  M-am săturat să fiu doar fata de la care copie toată lumea temele şi apoi o dau dr¤cu.

  M-am săturat de fazele de rahat din partea „ amicilor”.

  M-am săturat să mi se ceară totul dar să nu mi se ofere NIMIC.

  M-am săturat ca atunci când zic „ Nu!”, să aud mereu „ Ce naşpa eşti!”

  M-am săturat să fiu luată peste picior de cine nu trebuie.

  M-am săturat să zic mereu că „ De mâine nu vă mai fac pe plac

A-ti fi frica de dragoste inseamna a-ti fi frica de viata, iar cand iti este frica de viata esti pe trei sferturi mort!

S-a lasat purtat de tine si de efectele tale!
S-a pus usor pe frumoasele tale petale! S-a zbatut prea mult si nu si-a pierdut 
  cumpatul!S-a aruncat prea mult, iar tu i-ai frant sufletul! 

Wikipedia: Eu stiu totul !
 Google: Eu am de toate !
 Facebook: Eu stiu pe toata lumea !
 Internet: Fara mine nu aveti valoare !
 Curentul:Sa mori tu?!:))))

Așa de ușor se pierde un prieten adevărat .
Și așa de greu îl mai uiți după aceea!:-j

Oamenii nu pot schimba adevărul.
Dar adevărul poate schimba oamenii!.;D

Există două motive pentru care oamenii nu vorbesc despre ceva; fie nu înseamnă nimic pentru ei , fie înseamnă totul !

Fii recunoscător lucrurilor rele din viaţa ta , pentru că îţi deschid ochii să vezi lucrurile bune cărora nu le acordai atenţie înainte !

Să ai destulă putere sufletească să accepţi acele lucruri pe care nu le poţi schimba.

anuminte iubiri, cele gresite, sunt la fel ca tigarile: e mai bine sa te lasi.
 - Si cum faci sa-ti dai seama?
 - Iti dai seama cand respiri aerul curat si simti ca e diferit de fum, ca e bun... si intelegi ca e aerul curat de care ai nevoie."

Preţ de o clipă mă ruşinez şi aş vrea să dau banda înapoi să-mi înghit cuvintele.
Dar viaţa e un film care se toarnă o singură dată şi atât.

Se zice că speranţa moare ultima şi vorbele astea răsună de undeva din străfundul nostru câteodată sau chiar dacă nu o fac tot rămân undeva ascunse. Într-o situaţie în care pierzi ceva, chiar dacă îţi doreşti cu adevărat că asta să nu se întmple dar nu ai control asupra situaţiei, nu îţi rămâne decât să speri că totul va fi mai bine.

“… e aşa de important să laşi anumite lucruri să treacă. Să le dai drumul. Să te desprinzi de ele. Oamenii trebuie să înţeleagă că nimeni nu trişează, uneori câştigăm, alteori pierdem. Nu aştepta să ţi se dea ceva înapoi, nu aştepta să ţi se recunoască efortul, să ţi se descopere geniul, să ţi se înţeleagă iubirea. Încheie nişte etape. Nu din orgoliu, din neputinţă sau mândrie, ci pur şi simplu pentru că acel lucru nu se mai potriveşte cu viaţa ta. Închide uşa, schimbă discul, fă curat în casă, şterge praful. Încetează să mai fii cine erai şi transformă-te în cine eşti!”

Lacrimile unui femei sunt cele mai amare picături de apă.

Nu-i inteleg pe cei care se agata de povesti trecute, de camine pierdute,lasandu-se atat de usor bantuiti de iluzii prafuite de vreme...

Actriță. Singură.Cîndva mai era un personaj. El. Acum el s-a concediat.Dragostea e o piesă de teatru ce se joaca în doi, numai unul nu ajunge.A plecat pentru că s-a săturat.Sau poate nici măcar nu a avut de ce să se sature.Poate.Sau poate nu.Mereu există o alternativă.La ei, însă, din vina amîndurora n-a existat.Nu e numai vina lui, sau doar a ei, ea îi povestea iluzii, el visa la realitate...

Remember :”Oamenii distrug mereu cele mai frumoase momente din dorinţa de a le face să dureze veşnic.”

Nu te lasa influentat de ce auzi in jurul tau.
Toti cei care te critica, demonstreaza ce fel de oameni sunt ei, nu tu.

Acum ceva timp .. am pierdut cateva lucuri ft importante.. lucruri care contau pentru mine .. care imi asigurau fericirea de atunci ...

Un comentariu: