marți, 23 august 2011

Chiar de voi pleca, nu vreau sa crezi ca am uitat`♥

Ştii ... `Poate nu mai e aici să îmi fie alături şi poate numai e aici să mă certe, şi să ne prostim ascultând muzica. Poate nu ne mai întalnim. Sunt multe cuvinte de spus, dar puţin timp, nu pot reda tot ce simt. 

♥ `Dar o respect pentru că a fost acolo într-o zi.. Când voi nu aţi fost... 
♥` A fost în ziua care nu aveam pe nimeni şi în care m-am simţit cel mai prost.. ` 
♥` A fost persoana care m`a ascultat indiferent de ce-am avut de spus. 
♥`A râs şi a plâns cu mine. 
♥`M`a ajutat fară pretentii. 
♥`M`a susţinut fără să-mi reproşeze nimic. 
♥`Mă suporta în zilele în care nu mă suportam nici eu.
♥` Nu m-a dezamăgit, nu m-a minţit. Ea mă iartă. Arata-mi tu o persoana mai minunatăăă  `!
♥`  Astăzi cad, mă ridici,mâine-mi trece. Şi-mi amintesc că unde-s 2 puterea creşte.




Încă îmi vine să plâng când îmi aduc aminte şi vorbesc la trecut. 
Acum tu nu vreau să plângi. Astăzi vreau să fii cel mai fericit om din lume fiindcă e ziua ta. 
N-am uitat! 
Şi nu mă întreba cum de mi`am adus aminte. Nici măcar eu nu ştiu ... 
Poate că oricât aş vrea nu pot uita multe... 
Vreau să fii fericită, doar e ziua ta... 
Cu ocazia asta îti doresc să fii iubită, împlinita şi să ai tot ce îti doreşti! 
Orice ar fii de acum în colo în inima mea va rămâne mereu rezervat un loc al tău... 

Dacă-aş putea ţi-aş da parte din mine
 Vreau să te văd zâmbind, urlând de fericire.

Chiar si atunci cand ti-e mai greu
 Adu-ti aminte, langa tine voi fiï mereu.

Si doare soro, atatea ore fara tine, e un chin.


La Multi Ani`! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu