joi, 4 august 2011

Statusuri` 2.

1. `♥.  Zambetul tau incet ma doboara.

  2. `♥. Viata are o muzica. Tu faci coregrafia.

  3. `♥. N-ai stiut sa tragi de sfori, am cazut de mii de ori.

4. `♥.  Poate eu nu stiu ce`i dragostea,dar de tine m`a legat ceva!

5. `♥.  Aripile unui vis uitat intr-o clipa de tacere.

6. `♥.  Te sarut, iti spun cat insemni pentru mine, 
Tu zambesti, ma privesti, nu vrei sa se termine .

7. `♥.  "In lucruri simple ma regasesc...
Si cand zambesc,si cand traiesc"

8. `♥.  Aaa,` nu. Nu. Am uitat. AM trecut peste.

9. `♥. Decat sa traiesc in genunchi, mai bine mor in picioare. 
1o. `♥.   Fara muzica, viata ar fi o greseala

  11. `♥. Si uitandu`te la ea uiti de toate...
Pentru tine ea e totul si asa va ramane pana la moarte!

12. `♥.  Nici o lacrima in plus. 
Nu-i poate aduce-napoi pe cei care s-au dus.

13. `♥.  Viata ta e roz dar carioca e la mine.

14. `♥.  Omul care sufera cu adevarat nu-si etaleaza lacrimile si nu-si afiseaza durerea..

15. `♥.  Atunci cand toti ceilalti imi dau totul, eu vreau nimicul tau.

16. `♥.   Fericirea a trecut repede prin viata mea. 
Am urmat-o. Si am adormit in bratele ei. 
Cand m-am trezit eram singur..

17. `♥.  Vise fumate,cuvinte ce nu se uita...`
Sunt doar amintiri ascumse in umbra!

18. `♥.  Tot ce ai auzit de noi stii ca nu e adevarat, 
        Hai lasa-ne pe noi sa-ti aratam cum suntem defapt..

19. `♥.  Asa ca simti nevoia sa te rupi de lume, zile nebune.
Si lucrurile alea reci sa le transformi in lucruri bune.

2o. `♥.  Daca media de viata ar fi de doar 40 de ani, ti-ai trai viata diferit?

21. `♥.    Viata e o absurditate ... legala.
Permisa. Acceptata

22. `♥.    La mine nu`i o grija daca viata e alba sau gri..
Stiu eu sa o colorez frumos in fiecare zi!

23. `♥.   This world will never be what I expected. 

24. `♥.  Iubire esti uimit, fiindca vezi ca m`am schimbat, 
Ca nu mai sunt aceiasi pustoaica usor de manipulat .  

25. `♥.  Azi am intors iar clepsidra, ce pretioasa este clipa.  

26. `♥.   Dati-mi o speranta si voi construi un univers.. 

27. `♥.  Omul care sufera cu adevarat nu-si etaleaza lacrimile si nu-si afiseaza durerea

28. `♥.  Te scufunzi mereu in regrete. 
Si de desprinzi usor,usor de realitate.

29. `♥.  Dragostea nu este doar un zâmbet, nu este doar o floare,
 Dragostea este un suflet rănit şi apoi vindecat de altul.

3o. `♥.  Arunca-ti visele intr-o geanta si pleaca.

31. `♥.  Aripile mele tare ma dor .

32. `♥.  " Nu-ti fa griji
in legatura cu viata,
n-o sa-i supravietuiesti,
oricum ! "


33. `♥.  E real. Esti aici. Dar oare cat vei mai fi ?
Stiam ca asa va fi. Va trebui sa plec cand
imi va fi cel mai bine.


34. `♥.  Si cu toate ca am pus punct spunand 
Ca s`a terminat sufletul va spune`n gand: "N`am uitat"! 

35. `♥.  E atat de schimbata ! 
Exact cum ai zis tu ca nu o sa fie vreodata..

36. `♥.  Oriunde te-ai afla, acolo sunt si eu.

37. `♥.  Si voi visa ca viata este ca o joaca.

38. `♥. Trecutul este amintirea,viitorul este secret iar prezentul un dar. 

39. `♥.  Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat,
Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat..

4o. `♥.  Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum,
 Sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?

41. `♥.  Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? 
Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?

42. `♥.  Maine este singura cheie pierduta.

43. `♥.  Spun ca sunt Ok.. 
Când de fapt nu-mi e usor.

44. `♥.  Ca doi copii din când în când se mai certau 
Si tot ca doi copii ei se împacau.

45. `♥. Mai intai priveste si studiaza . 
O fata k mine nu se copiaza, ea se apreciaza. 
Face mereu pe nebuna sa impuste cate una!

46. `♥.  Aveam limite va jur, vorbind de alcool, 
Acum dintre pahar si suflet habar nu am care îi mai gol.   

47. `♥.  Si e normal sa fiu asa când de la cei dragi, 
In loc de sfaturi auzeam "Treaba ta ce faci"!

48. `♥.  Aripile unui vis uitat intr-o clipa de tacere.

49. `♥.  De ce oare te-as astepta un veac ? 
La naiba ! Dragostea e doar un fleac.

5o. `♥.  Nu întotdeauna trebuie sa întoarcem pagina, uneori trebuie sa o RUPEM!

  51. `♥. Oamenii se pot schimba.``
Ei pot deveni` ceea ce obisnuiau sa fie candva`.. 

52. `♥.  Dar ai ales gresit,drumuri noi,ce m-au ranit

53. `♥.  Toti stiu sa zica ”ai incredere in mine” Dar putini pot sa zica ” Am incredere in tine".

54. `♥. Stie cum sa procedeze.. 
Sa-ti demonstreze ca n-are cum sa nu te intereseze !

 55. `♥.  Un singur lucru bun am invatat de la tine: 
Sa-i dau dracu pe toti daca asa imi e mai bine!

56. `♥.  Crezi ca ma afecteaza daca fluieri cand ma vezi ?

57. `♥.  Euu te iubesc , tu nu ma crezi . . Scoate-mi inima sa vezi . De mi-ai scoate inima . . 
Te iubesc si fara ea .

58. `♥.  Ceea ce a fost , acum ramane ce a fost .
Fara sentimente oferite contra cost .

59. `♥.  Şi ştiu că mă-nvârt într-o lume de nebun fără cotiere, cască şi fără instrucţiuni.

6o. `♥.  Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat,
 Am realizat ca tot ce-i bine nu tzine mereu cu tine, 
Retine,dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de`un bine!

61. `♥.  Si a ramas acolo, singura, ca si cand el nici nu ar fi fost acolo .
Dar .. a fost , nu ?  

62. `♥.  Ce mãã, a trecut peste ?
Da mãã, acum trãieste altã poveste...


63. `♥.  Tu mi-ai spus ca nu vrei pe altcineva ; din pacate , altcineva te vrea 

64. `♥.  Corpul aproape perfect.
Când te-ai uitat la faþã ai vãzut un copil inocent.
Dar mai târziu ai descoperit cum era ea.
Pe cât de frumoasã, pe atât de rea!


65. `♥.  Azi cerul poate s-aduca doar ploi. 
Dar n-ar mai conta dac-am fi amandoi.

66. `♥.  . Pacat ca tu esti departe , si poate nu te vei mai intoarce la fata care in ziua de septembrie ti-a iertat toate greselile.

67. `♥. Hei, adu-ti aminte, nu-ti mai minti sufletul, aminteste-ti cuvinte ce sterg zambetul..

68. `♥.   Am plans doar pentru mine... El nu vorbea cu mine

69. `♥.  Nu stiu dacă stii, noptile sunt lungi . 
Nu stiu dacă vrei ca si tu să plângi .

7o. `♥.  Degeaba imi spui ca ma iubesti cand tu nu imi dovedesti.
Asa ca mai bine taci din gura si gaseste alta minciuna.

 71. `♥.  Poate ca doza asta ma va duce la dependenta, dar cui ii pasa ? 

72. `♥.  Cateodata mi-as dori sa pot citi gandurile celor din jur .

73. `♥.  Dependenta odata de tine, acum dependenta de o tigara .

74. `♥.  M-am gandit destul la trecut si viitor ; vreau sa traiesc clipa .

75. `♥.  Trecutul se repeta, si de data asta stiu exact momentul in care trebuie sa dispar .

76. `♥.  S-a ales scrumul de TOT ! 

77. `♥.  Noi murim, dar amintirea ramane pentru totdeauna.

78. `♥.  Eu vad cum trec anii, si cum se schimba lumea.
Tu vezi totul roz, clar ! Nu mai vezi calumea


79. `♥.  "Si daca ar fi sa plec maine de aici , sa stii ca as pleca doar ca sa am de ce sa ma intorc , doar ca sa vad cati dintre voi mi-ati duce lipsa, sau cati mai sunt in stare sa ma primeasca cu bratele deschise . "

8o. `♥.  ` Arunca si tu putiiin pamant cand o sa mor..`
 `Siii prefate macar ca o sa iti fiie dor.


81. `♥.  Pe bune ma`m saturat!`.
Sh`i In sfarsith m`am decisss:"S`a terminath!"!


82. `♥.  Rostindu`mi numele il faci uitat pe al tau..

83. `♥.  Excesul de vise dauneaza grav realitatii.

84. `♥.  Mi-as dori sa putem lua inapoi lucrurile pe care le am zis,
Pentru ca ceea ce spunem nu e mereu ceea ce ne dorim ..

85. `♥.  "Pierd controlul ; din nou." , i-a spus el .
Ea i-a taiat-o scurt : "Tot ceea ce pierzi sunt eu."


86. `♥.  Tu te combini cu altele ca sã uiþi de mine ,
 Eu îmi bat joc de altii k sã`mi amintesc de tine..


87. `♥. Du-te, dar nu mă vei uita. 

88. `♥.  Nimica nu va mai fi la fel!
Am pus punct cu permanent si nu am degand sa´l sterg..


89. `♥.  Nu imi mai pasa cum par in ochii vostri goi..

9o. `♥.  O sã mã trezesc si-o sã-ncep o viatã nouã.
 Dintre iarbã si-o halbã ..

O sã le-aleg pe amândouã

91. `♥.  Lucrurile pe care nu le spui se pierd.

92. `♥.  Iti stergi lacrimile si`n gand zici « da’ lasa »
 ...C`o sa vina si vremea in care nu voi suferi,
 Stii ca nu`i asa, dar macar te potsi minti ...


93. `♥.  Esti doar o alta umbra care odata a facut parte din viata mea . 

94. `♥.   Dar am plecat cu capul sus din viata oricui,
oricand 

Chiar daca dupa colt imi vedeam sufletul plangand..

95. `♥.  Eu, fara tine, nu sunt eu .

96. `♥.  Ajunge altul in locul tau .
  
97. `♥.  Si cand e greu, ea nu-i si cica era
Umarul pe care puneai capul candva...


98. `♥.  Curand o sa te uit. O sa auzi ca te-am iubit o sa auzi,ca am suferi
Si in curand o sa ma vezi zambind !


99. `♥.  Te`ai jucat cu viatssa` mea
.Niciodata nuu` voi uitaa..


1oo. `♥.  Încã au sens clipele pe care le astept..






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu