miercuri, 24 august 2011

Statusuri` 13.

1.  Aceleasi intrebari. 
De ce te-am facut sa`mi zambesti ?
 De ce trebuie sa mintim ca nuu` ne mai iubim !?!

2.  Poate ca totu` e scris in stele .. 
Eu nu` stau sa citesc in ele .. Vreau sa traiesc pas cu pass ! 

3.   Si vreauu` oricand libera sa zbor.. `Sa stiu ca am trait inainte sa` mor !
 
4. ₪ Ramân copilul vesel indiferent de adversari !

5.   Iata,e o piesa de teatru, 
In care nu durata rolului conteaza, ci felul in care interpretezi `!
 
   
6.   Felu` ei de`a fii` .. Rupe orice concurenta `.
 
7.    Anturaju`nseamna viata ta dar nu uita-n ce fel,
A fost sau nu cu tine, ai fost sau nu cu el.`
E viata ta si multi sunt langa tine,dar asta nu inseamna ca totul este bn...`

8.    Priveste-ma atent,
Si poate cu regret..Te.am vazut cu ea `.. 
Credeai ca voi suferii?!
Acum nu mai plang..`Acum rad, sa stii !

9.    Un pix,un jurnal si mii de ganduri,
            Amintiri ramase,scrise in acele randuri ! 

1o.  Te doare când vezi că nu.mi pasă …
         Si iţi zic, a fost o simplă întâmplare . Lasă !

11.    Eu nu`ti pot oferi totul intr`o zi si`o noapte...`
Vreau` sa ai incredere in mine..` Si sa`mi fii aproape...
Ia`ma de mana si` ai sa vezi cat Te Iubesc..
Eu nu mint..`Spun ceea ce simt`.
 
 
12.  Absenta ei e obritoare,
Si te lasa fara cuvinte..`Ca te iubeste stii sigur.O ai in minte,
Si abia atunci cand vei intelege asta,
Vei intelege cat de mult Te Iubeste !.Semnat fetitssa ta ...`!

13. Si` stiu, ca niciodata n`ai fi renuntat la el`..Indiferent de cum era...`
MinCinOs sau infiDeL`.

14. ₪ Cel mai bun accesoriu pentru o fata: Prietenii ei`!

15. ₪ Am crezut` ca te cunoosc` ... Dar prea` mult m.am inshelat`...
Nu` te mai recunosc....`Ce mult` te.ai schimbat`.

16. Poate intr.o zii iti vei dorii`...`Sa ma vezi` zambind ca in prima zii`.

17. ₪ Ai plecat` de langa ea ca un las cu frica de viata...
`Ai fost mereu orbit` de lume ca un nor` cu privirea in fata.

18. ₪ Daa `.... Si` sunt unele amintirii`...` Care nu` se uita niciodata`...!!

19. ₪ . Ar trebui sa fiu alt om ca sa va placa si voua ?? 
              Atunci asteptati pana castig la 6 din 49`.

2o. O sa ne-amintim la o tigara. De toate care au fost si-au fost odinioara.
 O sa trag un fum sa caut alta stea. Daca toate trec de ce n-ar trece si astea? 

21.  Uită-te cine-a fost lângă şi cine a plecat, cine s-a întors după ce l-ai scuipat .
   
22.  Poate`i viata cruda, poate el vrea sa plece`.. 
Dar va ramane` mereu Primul` din t0pul ceLoOr 1o !
23. ₪ Privesc spre cer`.. Si intreb de ce` n.au niciun rost regretele` ?! 

24. ₪ Zambesc`..` Dar imi paree rau` c`ai luat`o in celalalt senns``!
25. ₪ Te.am pieridut acum zambesc dar continui sa te iubesc`.. 
N`am crezut cand mi.ai spus ca vei pleca..

26.  Realitatea` e mult prea dura atunci cand dai de greu ! 
Visele` se spulbura aproape instantaneu`!

27.   Deci... `Hai sa privim in trecut. Si spune-mi sincer! 
Cate promisiuni nu ti-a facut ?! Peste cate minciuni ai trecut?
Si de cate ori iti ziceai : "De maine am sa-l uit" ?

28.  In piesa asta era vorba doar de tine sau de NOi `. `Deruleaza timpul` inapoi `.

29.  Şi Atunci Când Simţi Că Cerul Cade Peste Tine ... 
      Nu`ţi Fie Teamă, Ştii Că Sunt Lângă Tine !

3o.  Sentimentele nu` au pretz ! . `Au valoare, culoare` . 
`Ceva atat` de simplu nu` moare !

31.  Stiu sufletul o sa doara.`Pe motiv ca l-am lovit aseara.
Spun ce te loveste nu te omoara.`Te face mai puternic. N-o sa vin diseara.

32.   Si` de`ai fii un drog` te`as targe pe nass`.
Si de mi`ai fi umBra`  te`as urmari la fiecare pas``.

33.  Ma vei gasi intr`un loc uitat`...`Si iti vei spune singur :
"Indiferent ce a fost sau cum a fost .. `A fost odata prietena mea,dar eu n`am stiut sa tin de ea" !!

34.  Totul a`nceput acum vreo patru secole.` Cand indienii fumau,sa-ntalneasca spirite. 
In incercarea de-a-l gasi pe Dumnezeu,vreau sa spun. 
C-am fumat un kg de iarba si-am vorbit cu Mos Craciun`"

35. ₪  Poate nu sunt genu tau de fata, 
           Dar nici tu nu esti persoanaa caree sa ma faca sa sufar !!!

36.   Sunt absolut scarbita de minciuna, de prefacatorie, de inselaciune, 
De fapt de lumea asta care e praf de tot.
37.   A fost frumos o vreme, m.am bucurat de viata ca un copil care a uitat de teme ..`
Dar viata m.a inclus in alte scheme . !

38.  Mi s`au dat multe fara sa cer, e adevarat..` 
Da` mi s`au luat mult mai multe fara sa fiu intrebata.

39.  A fost alaturi de mine cand credeam ca`s singura pe lume`.
Mi`a sters lacrimile cand am plans..`
A fost mana ce ma prins cand eram gataa sa cad :x`! 

4o.  Nu intodeauna trebuie sa intoarcem pagina,`uneori trebuie sa o rupem`!
41.Am fost dezamagita la maxim de persoana pe care o iubeam groaznic de tare !

42. ₪ Aşa micuţă cum spui tu că e. 
`Păstreaz-o lângă tine că ea te iubeşte!

43. ₪ Am tras adanc` aeru`n piept de afara`..` 
Si` intr`o lunii seara te.am luat in bratse` pt. ultima oara`!

44. Asta e... Asa` a fost sa fie...` Tot ce mi`a ramas..
E sa pun versuri pe hartie.! 

45. ₪ Niciodata` n`o sa mai simt` ce simt` acum ... `Legat` de` toate`..
Da` din pacate`.. Toate trec` oricum`.

46. ₪ Vorbele nu au valoare...`Stiu ... Indiferenta doare..`
Nu am nevoie de povesti... 
Asa ca iti intorc spatele .. `Si te las sa privesti`.!

47. ₪  Am uitat` de  mult sa ne` mai zambim` ... Poate e mai simplu` sa ne ignoramm` ! 

48. ₪ Nu` vreau poveste de amor`.. `Povestiile sunt triste si` dor. !!!

49.Tacerea ta` ascunde o neliniste de.o vremee`.!

5o. Se aşterne`e toamna...` Când vine` seara în sufletuul meu.`.!!

51. ₪    Nu` mai visa frumos, realitatea este rece.
 
               
52. ₪  Acum mă uit pe geam şi zâmbesc. 
Că-s totuşi amintiri frumoase în care inca mă regăsesc.

53. ₪   Fiecare poveste are un sfarsit. 
Dar in viatsa fiecare sfarsit are un nou inceput .

54. ₪   N`o sa renunt` nici o fractziune de secunda,
Fiindca intotdeauna pierzi daca renuntzi` la lupta` .

55. ₪    Ai patruns vreodata dincolo de curcubeu ca sa vezi, daca e colorat si-n partea cealalta?

56. ₪   Chiar daca unii nu ne lasa sa traim.. `Privim inainte si ironic le zambim.

57. ₪  Teoria zambetului: Ingerii nu plang.
58. ₪   Ca orice copil exista momente, in care nu intelegi ce se petrece.

59. ₪   Vreau o viata noua! Si de restu` caramele!

6o. ₪   Lasa timpu sa treaca,poti sa faci treaba sa mearga.
    Nu te grabii,vei reusi.
 
  61. ₪  Te gandesti,aberezi,
                   Trezeste`te,prea frumos visezi`!!

62.  Curajul nu inseamna absenta fricii, 
         Ci puterea de a merge mai departe in ciuda ei.

63.  Viata nu se masoara in numarul de respiratii pe care le ai, 
        Ci in numarul de momente care iti taie rasuflarea.

64.  Am muzica in suflet si`n gand. `Trec prin toate oriunde, oricand.
         Muzica e in sufletul meu si va fi aici langa mine mereu.

65.  Faima existentei umane nu consta in a trai, 
        Ci in a sti pentru ce traiesti.

66.  Te crezi in stare să mă poţi judeca? 
          Înceară, dar mai intai fă o analiza având ca subiect de studiu persoana ta!

67.   Moartea nu e trista. 
Trist este faptul că mulţi oameni nu trăiesc cu adevarat.

68.  Ei, n`au haru sa copieze originalu`!

69.  Lasa`ma!`.. Ti`am promis, stiu.. `Ma tin de cuvant o sa fie iara bine .. 
Dar nu acum`.. Momentan vreau sa fiu doar eu si cu mine`.

7o.  Cam cat de sincer e un copil cand plange...`
Zi-mi cine-l strange in brate cand inima i se frange`.. ?!?
 
71.  Pentru o clipă am crezut ca ne-am maturizat,
Ca putem trece peste acele lucruri care ne`au furat visele,
Că putem găsi în această trecere câteva clipe si pt noi dar m`am înselat!

72. ₪ Niciun` barbat.. Oricat`de bun ar fi el`...`
 Nu` merita sa`ti pierzi Respectu` fata de sine pentru el`..!

73. ₪ Când spui “Îmi pare rau", priveste persoana în ochi.

74. Sunt` doar vise desprinse dintr.o poveste ce s`a sters..`
Nopti la rand `o rescriu, si`o scriu din`nou..
Am pierduut`.. `Ce mai iubesc in zadar...` Sper s`o regasesc..!!!

75.  Te deteşti. O vezi cum pleacă cu ochii reci şi goi. 
Tu prea mândru s'o opreşti crezând că vine înapoi.
 
76. ₪  Îmi sclipesc ochii nu datorită excesului de pigment negru din mascara, 
Ci datorită luminii din spatele acestora !

77. ₪ Ştie sã-mi fie prietenã fãrã sã fi făcut cursuri speciale !

78. ₪ Joacă-te cu mintea lor, să uite cum ii cheamă, cine sunt si ce vor ! 

79. ₪  În trecut toate au dispărut, o luăm de la început şi mergem înainte`!

8o.   Te uiţi la mine si nu iţi vine să crezi `
          Cum o puştoaică ca mine te-a făcut să iubeşti !
 
           
81.  Hai arată că poţi , lasă-i mască pe toţi !

82.   Si orice ar fi`.. Mereu voi zambi`!

83.  Sunt doar niste cuvinte ce`mi aduc aminte ... `
      De ceea ce`mi spuneai cand ne-am cunoscut ..

84.  Lasa-ma` sa cad, sa ma ranesc, sa plang, sa simt` ca traiesc...` 
Caci `stii cel mai bine ...`intr-un final o sa zambesc...`!

85.  Si .... Nu uita, ca fiecare din noi e iubirea cuiva ! 

86.  Asta sunt si n`ai ce`mi face, alta mama nu mai face!

87.  Iti amintesti si acum ochii ei cuminti ..`Pe care n-ai puterea sa-i minti`!

88.  Uneori mã prefac . Alteori chiar te plac`!

89.  Unora chiar le pasã !  . Altsii doar sunt curiosi`! 

9o.  Nu iubirea e de cacat,ci oamenii sunt`!

  91. ₪ Dar pur si simplu nu mai e la fel.

92.  Stiam ca nu`i bine,dar nu imi pasa deloc!

93.  Amintirile nu ne mai pot omorî`!

94.  Nu şti cât de mult am realizat că viaţă ,e frumoasă şi nu merită să pierzi nici un gram .
95.   E greu băi. `Ia`mă de mană . . . Si fă.mă să sper`!

96.  Ştii ? N`o să uit nimic. 
           N`o să uit nici un moment, nici un zâmbet, nici o privire. NIMIC.

97.  Urăsc să-mi amintesc de tine .. Când ştiu că te-am pierdut, 
Când ştiu că am irosit şi ultima şansă de a te avea .. şi totuşi TE IUBESC !

98.  Spune`mi tu ce simti pentru mine `, 
              Inainte sa ajung eu sa iti spun adio`!.

99.  Clar, asta e sfarsitul nostru`!

1oo.  Te iubesc pentru ce eşti,nu pentru ce ai , 
       Te iubesc pentru sentimentul ce mi-l dai !

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu