miercuri, 24 august 2011

Statusuri` 12.

1. ϟ Eu nu am impresii, 
Tu ai impresia gresita.

2. ϟ  Nu dau` atentii`.. `Nu acord` explicatii.` 
Produc` atractii.. `Spun nuu` la tentatii.

3. ϟ Nu mai bag mana in foc pentru nimeni ca ma ard, 
Am vazut cat de multi ma uita dupa ce cad.

4.  ϟ Las totul în urmă să se inece-n fum, 
     Mă bucur că ştii, că sunt fericită acum.!

5. ϟ  Erai pe primul loc, niciodata sa nu uiti, 
Ca pentru tine am renuntat la multe si la multi !

6.  ϟ  Cand am zis ca plec am realizat ce esti de fapt. 
Ca promiteai atat de multe da` nimic nu era adevarat.

7. ϟ  Cum e vorba aia...`Mortii cu mortii...`vii cu vii.
Deci eu cu vii mei...`Tu cu mortii tai`.!

8.  ϟ Cum sa`l uit cand imi spunea ` : 
" Tu fetitso` nu uita, ocupi cel mai important loc din viatsa mea" !

9.  ϟ O arde in tendinte` si mereu cu stil`  .. 
Ea ramane  fata, ce`o visai` inca de mic copil.

1o.  ϟ Bun sau rau ramai genul meu`
Ma vrei, ma ai..
N`ai merita dar hai.

11. ϟ Si azi ti`am spus uita`ma ! .. Esti doar un fraier crede`ma`!

12. ϟ O roscata si`o blondina astea viatsa`iti alina!
 
13.  ϟ Si totusi,imi rezerv dreptul de a ma comporta ca o scorpie daca sunt tratata prost !

14. ϟ  Ai spus ca mai vrei o sansa sa-mi arati ca nu esti ceea ce pari…
Si ti-am dat…un minut sa dispari…! 
15. ϟ  Tu imi spuneai mereu: "Esti prea mica!" Mereu aud: Cine ? Asta Mica ? 
Dar ai uitat ceva: "Asta mica te`a facut s`o iubesti asa cum e ea "!
16. ϟ   Si-aminteste`ti cand eram mai mici, si ne-am jurat ca impreuna vom avea tot ce-am visat..
Dar acum am realizat..` Ca nimic nu e adevarat.

17.  ϟ  Imi zici ca sunt tentatie.Cand iti futi tarfele nu simti vreo senzatie?`
Cand esti cu ea ma visezi pe mine.
Ai putea sa ma ai,dar nu te tine..

18.  ϟ E ultima tigare ce o fumez plangand, 
       Azi e ultima zi in care te mai port in gand!

19.  ϟ  Am un suflet de copil ce refuza sa creasca...`
Mi`e egal cu zero ce crede lumea asta proasta`!

2o.  ϟ  Tu + el . . ecuatia e nula ! 
    Pentru ca vreau . . . Pentru ca pot . . Pentru ca imi permit !
21.  ϟ  Prea multe complicatii care n`au niciun rost. 
M`am saturat de scarbe care doar mint frumos. 
 Si daca nu`ntelegi, inseamna ca esti prost.!

22.  ϟ  Chiar daca uneori greseste si nu crede in tine, 
 Ea te iubeste, prostule, si t‏zine la tine ! 

23.  ϟ  Ai dreptul sa taci`!

24.  ϟ  Si cand o sa ma chemi inapoi, n-o sa alerg ! 
O sa stau `!

25.  ϟ  Incearca sa traiesti in asa fel incat sa nu te faci remarcata acolo unde esti 
 Dar sa ti se simta lipsa imediat cum pleci`!

26.  ϟ  Aproape ca-si doreste azi sa nu te fi iubit.. `
Si ai sa mori dac-ai s-o pierzi,nici macar nu crezi`!

27.  ϟ   Da-mi sansa ..` Sa fac tot ce ieri,n-am facut 
Imi pare rau, n-am pretuit,si am pierdut`!

28.  ϟ  Si poti sa tipi,ca nu te aud..` Si poti sa plangi,ca nu te vad..`
Si poti sa pleci,ca nu te caut..`Si poti sa mori,ca nu imi pasa!

29.  ϟ  O roscata` te fileaza.` Si cu ochii te fixeaza..`
Iti explica cu privirea..`Cum ar fi cu ea iubirea.

3o.  ϟ  Ea este un rau care iti face bine`!

31. ϟ Nu sunt aici doar ca sa fie una in plus:
.. ` Am ajuns unde vreau si am prea multe de spus`!`..
 
32. ϟ   Orice s-ar intampla in viata asta grea..`
     TU vei ramane intotdeauna sora mea`!

33. ϟ   Nu poate fi totul din matase si satin,
               D`aia tot ce-i frumos dureaza al dracu' de putin.! 

34. ϟ   Sa nu uitam vreodata ca am fost copii! 
        Viata nu ne iarta, din amintiri traim intr-o zi!

35. ϟ   Sunt exact cum ai zis tu ca n-o sa fiu vreodata !

36. ϟ   Deja paharul suferinţei este plin şi dă pe afară!
         M-am săturat de tot, de oamenii ce mă înconjoară!

37. ϟ   Nu-mi pasa de tine, si nimic legat de persoana ta`!

38. ϟ  Era un adevarat puzzle chinezesc:
Complex si dificil de inteles.
39.  ϟ   Dincolo de cuvinte sunt sentimente infinite .

4o. ϟ   Inchid uşa, sting lumina, trag oblonul şi încui... 
               Magazinul meu de vise nu mai vinde nimănui ! 

41. ϟ   Nici daca mi-ai scrie in franceza,
          Nu as mai pune accent pe vorbele tale`!
42. ϟ  Esti jalnica si o stii prea bine. Nu ma uri ca sunt mai buna ca tine. 
Uraste`ma ca prietenu` tau intoarce capul dupa mine si atunci cand e cu tine`!

43. ϟ  Ceea ce crezi tu,conteaza prea putin pentru mine,
Oricum fac ce imi vine,nu urmaresc sa va displac..` Dar refuz sa va fac pe plac!
  
44. ϟ  Daca tu nu ai timp,are altul. Daca tu nu ma vezi, ma vede altul. 
Daca tu ma pierzi, ma castiga altul.
Daca n`o sa ma`ntelegi,o sa ma inteleaga altu`!

45. ϟ  Aud vorbe parsive despre mine .. !
 Da` cand ajunge la mine barfa isi cere scuze tarfa`!

46. ϟ  Daca intr-o zi ma cauti si nu raspund, vino repede sa ma vezi..`
Poate eu am nevoie de tine`!

47. ϟ  Plangi ca te-a ranit.`Plangi ca te doare. 
Dar razi ca o sa ii para rau dupa aia`!

48. ϟ  Iubitule...`Hainele si bijuteriile mi le cumpar singura !
 De la tine vreau doar Respect`!

49. ϟ  Spui PUNCT..`Dar nu se termina niciodata..`
Pentru ca te atrage.. Ca nici`o alta FATA.

5o. ϟ  Unii spun de mine ca sunt fitzoasa si isterica,
Ma pish` pe toti care ma critica in ordine`alfabetica`.

51. ϟ  Privirea nu sparge gheata... Dar pe tine te face bucati!

52. ϟ  Dupa primu`fum viata nu mai pare dura .. `
E doar o parere .. Deci mai trag o tura !

53. ϟ    O sa te mint la fel si uite asa se duce timpul.
An dupa an, luna dupa luna.`
Am si uitat de cand nu ne-am mai zis o vorba buna..`

54. ϟ   O sa ajungi la vorba mea si o sa o simti pe pielea ta`!

55. ϟ    Nu renunt la ce`mi doresc indiferent de consecinte!

56. ϟ  Regret! Dar asta nu schimba chiar nimic...`
Si poate nu-s asa naiva precum ti-ai inchipuit`!

57. ϟ    Respira incet stinge lumina si TACI !

  58. ϟ  Nu incerca sa ma intelegi... `Te depaseste!
59. ϟ    Nu sunt genul care sa se planga... `Pot sa n-am nimic,tot o sa-mi ajunga!

6o. ϟ    Ea este pentru unu` .. ! Nu o pot avea doi `!

61. ϟ    Si da,poate au fost destule in patul tau,`dar nu si-n inima ta!

62. ϟ  Sunt aici vad si pricep tot.!`
Dar totusi ma simt de parca n-as fi`!
   
63. ϟ  Dac`ar fi fost doar o simpla poveste de dragoste scrisa pe o foaie de hartie, 
I`as fi dat demult foc`! 

64. ϟ  Ochisorii mei iti dau mereu de inteles .. 
Ca tu esti viata mea .. Cateodata si un stres` ! 

65. ϟ   Dar unde sa plec? 
Ca si daca plec e oricum degeaba ca la mine in minte tot o sa fii 
Si amintirile n`am sa pot sa le sterg`.

66. ϟ   Poate totul este o simpla poveste, 
        Ce insista sa vrea sa fie reala ! 

67. ϟ  Te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca imi esti alaturi mereu !

68. ϟ  Cand doi oameni se iubesc cu adevarat .. `
        Fac tot posibilul sa uite tot ce sa`ntamplat !!

69. ϟ  Numai suport sa te vad plangand .. 
    Tu esti un inger si ingerii nu plang ! 

7o. ϟ  Eu traiesc doua vieti diferite stii tu prea bine, 
      Una cand sunt singura si una cand sunt cu tine!

71. ϟ  Realizezi cat de mult iti lipseste acel cineva care zi de zi`ti zambea, 
In sufletul lui te iubea, dar nu`ti spunea`.

72. ϟ  Cauta`ma ! Chiar si cu cea mai banala scuza. 
Dar fa`o !

73. ϟ  Astazi de exemplu, vreau sa pierd timpu, 
Vreau sa schimb ritmul, atat de simplu' !

74. ϟ  Si ma chinui sa`mi transform visele in realitate, 
        Dar tu n`ai cum sa intelegi ca deja le ai pe toate.

75. ϟ  Acum e singură, nu ştie încotro se`ndreaptă … `Dar ştie sigur că viaţa nu`i dreaptă`! 

76. ϟ  Nu există bun simţ doar bună purtare. `
Nu există dragoste , doar senzaţie de ataşare. `
Nu există motive doar întrebări fără răspuns. `
Nu există linişte doar şoapte spuse pe ascuns !

77. ϟ  Daca ai fii langa mine, nu stiu ce as face`! 
Probabil ca m`as forta sa ma intorc si sa plec.`
Sa`ti rasplatesc cu aceeasi moneda, chiar daca mi`as uda obrajii!
 
78. ϟ Daca sentimentele ar fi fost niste versuri dintr`o melodie, 
 As fi sters`o de`ndata`!

79. ϟ  Miros iarba şi o las să-mi fredoneze delirul, 
       Norii aleargă că mă contopesc şi le pierd şirul !

8o. ϟ  Am încercat să fiu cât mai bună pentru tine .. Dar şi`aşa ţie nu ţi-a păsat de mine .. `
Dar nu`i nimic acum s`a terminat .. Tu ai fost cel care ne`a îndepărtat`.

81. ϟ  Ezită să crezi că viaţa e tristă. 
                 Sunt lucruri între voi ce stau încă pe listă..!

82. ϟ  Daca toate imaginile intiparite in capul meu ar fi fost niste poze pe un cd, 
L`as fii rupt in doua`!

83. ϟ Zici mereu că nu te interesează persoana ei, dar ştii prea bine că nu-i aşa ! 
Mereu vei avea o slăbiciune pentru ea !

84. ϟ  Trec peste toate .. Si-mi fac loc si intru !

85. ϟ  Regrete ..`Oare care alta fraiera o sa te mai ierte ?..

86. ϟ  Vorbeam ore întregi la telefon, ce ciudat sună. 
Nu adormeam de nu-mi spunea noapte bună.

87. ϟ  Vă țineați de mână și ea plângea, iar tu priveai în ochii ei de fată rea.

88. ϟ După un fum simte şi el senzația, că noi preferăm tentația, oricare ar fi destinația.

89. ϟ Mă eşti prost? 
Cum ai putut s-o laşi să plece când tu o iubeşti şi ea te iubeşte ?

9o. ϟ  Şatenă parcă e ruptă din soare . Îi lucesc ochii căprui şi-ţi dau vieţii culoare !

91. ϟ    Fă ce tre’ să faci că ştii că o să ajungi dincolo de nori .. `
Cineva ţi-a dat aripi dar te-a lăsat să înveţi singur să zbori !

92. ϟ Nu te teme niciodată de umbre, 
        Ele arată doar că există lumină în apropiere!
 93. ϟ    Încă nu mă înjura că dacă ajungi să mă cunoşti.
 O să vezi că sunt aşa c-am dat de prea mulţi proşti`!

 94. ϟ    Probabil poza ta din ramă ţi`ar şopti : "Ştii nu eşti ce`mi doream sa fiï"`!

 95. ϟ     Greselile pe care le`ai facut in viata te costa.

 96. ϟ   Asa ai facut si tu: Iti amintesti???`
M-ai lasat sa strig, sa implor sa lupt…
`Pentru inexistent`!
 97. ϟ    Ironic imi zâmbeste acum o clipă căreia i-am smuls aripile. 
În ele am ridicat eternul şi am năruit trecutul în care erai tu… … 
Si umbra-mi mă priveşte mirată: „Eram două!” 
 
 98. ϟ    Iubeam totu` la el.` Imi placea cum zambea,cum mergea . `
Imi placea sa ma uit la el cum fuma,`ii iubeam stilul, cum se imbraca .`

 99. ϟ   Pentru voi pauza` pentru mine play ..` Pentru voi jet` pentru mine hey`!
 1oo. ϟ    Satula de minciuni si de vorbe goale, 
                  Cum ar zice Caragiale, "Întelegi matale?!"
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu