miercuri, 24 august 2011

Tot ce-a fost pentru tine mai nou nu exista.

Eram la inceput copilul acela inocent ce iubea ploaia... fiecare picatura a ei o iubeam practic. Acum o urasc pentru simplul fapt ca imi aminteste de "Noi" plimbandu`ne in ploaie.. Iubeam soarele, dar mai mult ii iubeam razele calde cu care ma atingea. Iubeam florile, dar mai mult iubeam mirosul lor..Tu erai acel copil care credea ca tot ceea ce face e bine, ca stie totul, erai prefacut inca de la inceput... 

Daca ceea ce am trait noi ar fi fost doar o simpla poveste scrisa intr-o carte, i-as fi dat demult foc`! 
Daca toate imaginile cu noi intiparite in capul meu ar fi fost niste simple poze pe un cd, l`as fii rupt in doua fara a  sta macar o clipa pe ganduri`! 
Daca sentimentele ar fi fost niste versuri dintr-o melodie, as fi sters`o! 
Daca ai fii langa mine, nu stiu ce as face`! Probabil m-as forta sa ma intorc si sa plec. 
Sa iti rasplatesc cu aceeasi moneda, chiar daca mi`as uda obrajii`! 
Probabil de acum creierul are sa`mi tina inima ca intr`o lesa ca sa nu mai imbratiseze tot ce prinde. 
Mi-ai distrus inocenta`! 

Am sa incerc sa fac, sa fie bine pentru ca trebuie, nu pentru ca vreau!
 Dar de acum inainte deja nu mai e problema mea..
Fără cuvinte. Doar lacrimi în ochi! Revin`!
Stii ceva? Nu mă interesează. Nu îmi pasă ce a fost şi gata.
M-am săturat de promisiunile tale false.
Iubirea, mai nou e atracţie fizica pentru tine.
Iubirea pentru tine, s-a dus dracu` 
Dragostea mai nou, e sex. 
Tot ce-a fost pentru tine mai nou nu exista.






De azi plec, ramai cu bine.` 
[4 zile de cand ne-am despartit]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu