vineri, 5 august 2011

Statusuri` 5.


1. Intre noi sunt diferentze.. `Eu nu ma integrez in lumea ta plina de zdrentze ..!

2.  Mai stai, poate ai sa gasesti, pe alta s`o prostesti sau nu , 
                        Mai ai inca un minut , si nimic mai mult , n`o sa mai ascult.

3.    Zbor, cu aripi frante, cu buze strambe, din cand in cand, ma simt pierduta intr`o lume mare, ma simt tentata sa calc totul in picioare ..

4.   Am inghitit prea multe si a venit timpu` sa scuip !

5.   Mi`e dor de noptilee cand vorbeam la telefon pana in zori  .. 

6.    Imi navalesc in minte cuvinte ce imi spuneau:
                         "Copilo ia aminte,privirea lui te minte`!"

7.   Si mintea`ti fuge la clipele cand il aveai in brate si il tineai acolo strans, 
Ca lumea rea sa nu`l inhate.. 
Si stiu ca niciodata n`ai fi renuntat la el, indifent de cum era mincinos sau infidel`..

8.   Vreau doar sa astern uitare pe tot ce-a mai ramas ..

9.  Nu vreau sa mai stiu cine esti!
                           Nu vreau sa mai stiu cum zambesti!
                Nu vreau sa te vad in fata mea!
                               Dispari din calea mea,din viata mea! 

1o.   Si da .. ! 
                                           Poate pana acum imi pasa `!  
                                                                   Da` stii ceva? Poti sa te duci dracu` cu tot cu ea !
 
11.   Singura yo cu mine impotriva tuturor 
                                  Nimeni nu`mi va duce lipsa daca maine mor`!

  12.   Niciodata nu e prea tarziu` ! Toate tre` sa le`ncerci, incearca`le pe viu ! 
Cand toti prefacutii se prefac ca` stiu .. Ridica doar degetu` mijlociu .

13.   Nu vei plange` pt absentza mea`! Stiu …` M`ai uitat acum mult timp`

14. Sunt eu cea care te consola ! Cea de care nu ascultai , cea pe care o sunai de fiecare data cand plangeai seara !    

15.  Si hai sterge'o din viata mea`
Ca eu nu mai sunt de mult timp in a ta! 
`Asha ca PA!.

16.  M-am pierdut pe drum aşteptand ca soarele sa-mi schiţeze un zâmbet.
  
17.  Uita de mine repede.Am disparut.

18.  Si inca o zi in calendar te pune mai mult pe ganduri. 
Incearca sa cauti esenta sa inveti sa dai ce primesti . 
Si tu apreciaza ceea ce ai..

19.  Totul nu e că te pierzi, ci că nu te mai regăsești.

2o.  Imi zice "Hai sa ramanem amici" ..Ce cliseu,ce cuvinte mici.. 
Zic "ohh. Te-as injura da' inca te vreau " 

21. Si cerul se-apropie și cade pe mine…
E bine... 


22. Ciudat e că încă nu știu de ce îmi e frică.
De noi? De mine? De singurătate? De noapte? 


23.  Dintre toate cuvintele triste... cele mai triste sunt..." Ar fi putut sa fie"

24. Lasa`l in pace ! Nu te merita.
El la alta se gandea.Lacrimi?
NU are rost.
NU fa asa ceva pentru un prost. 

25.  Chiar doare..` Pentru că întodeauna am fost tristă în rai,
măcar în iad să fiu fericită..

26.  Zambeste chiar daca o sa cazi ,chiar daca soarele apune si azi

27.  Rolurile noastre nu se întorc.Doar se îmbină.

28.    Cum orice lucru are două fețe, înțelesuri, jumătăți, 
Dar ce ne facem când descoperim că fiecare jumătate își are sfertul ei?

29.    Dedic o vorba speciala si ramane batuta in cuie: "O iei la muie,fato esti terminata."

3o.  Pentru mine eşti o sută de nimeni. Pentru tine sunt o oarecare.

31.  Rolurile noastre nu se întorc.Doar se îmbină.


32.  Macar imi zambeai,frate ma luai in bratze..
Imi aratai ca ma iubesti,si imi dadeai sperantse 

33.    Aş dori din toată inima să fii fericit! Cu mine.

34.  A fost si sa terminat, valurile nu fac decat sa risipeasca nisipu. Asa a fost si iubirea noastra, mereu aceeasi mereu alta!

35.  Nu poti avea un maine mai bun daca te tot gandesti la ieri.

36.  Ma doare c`am ajuns sa`mi sting tigara cu lacrimi.   

37.    Ea tace! Nu-si doreste decat sa nu se mai termine.

38.  Nu poate nimeni s`te ajute cu tine insuti doar vb,
              Stai in casa si plangi esti a nimanui din ORGOLIU nu`i vei spune c`a lasat in urma lui..      
 
39.  Sunt un gol plin `!

4o. O tinea in brate si nu voia sa o lase sa plece.     
 
41.  Deşi ne-încetat m-am regăsit!

42.  Nu crezi în mine?
                           Nu-i nimic.Nu cred nici eu.

43.  Sunt bine!
Nu am nevoie de muisti`lang mine!

44.  Acum doare amintirea, ma las rapusa de ganduri probleme si vise, ma las dominata de sentimente 

45.  Unii spun ca tine doar de eticheta..
`Ma pish pe toti care ma critica in ordine alfabetica.

46.  Sunt doar un copil bezmetic care se joacă uneori de-a femeia fatală.Ieftin.Sunt încă trează , gândindu-mă la mâine, la azi, la noi. Gândindu-mă la câte ploi au curs în viaţa noastră;gândindu-mă că timpul trece.Rece.

47.  Poate ca nu voi arata ca ea niciodata , dar domnishoara-i editata

48.  Uneori ți-e dor și de ce îți face rău .

49.  Daca te iubesc, asta nu inseamna ca te vreau o viata langa mine !

5o.  Cand erai mica tactu’ iti spunea ca esti printesa. 
Acuma n-ai regat si pe deasupra esti perversaa ..


51.  Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri.Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri.Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri


52. ☻ Trebuie sa fim tari , sa le spunem pe fata , ca nu avem devoie de prieteni ce ne f*t in viata !


53. Amintirea e singurul paradis din care nu poti fi izgonit si in acelasi timp singurul iad din care nu te lasa sa pleci.


54.  Ei stiu sa schimbe copacul in trunchi ; ei vor sa auda cum ramuri frang , ei cred ca pot sa ma vada-n genunchi . Dar eu stiu sa rad cand imi vine sa plang !


55.   Nu merită să te sinucizi pentru că întotdeauna o faci prea târziu.
 


56.   Ai avut-o de mult dar acum n-o mai ai. Ai incercat sa o inlocuiesti, dar nu puteai caci o iubeai !


57.  N-are rost sa te prefaci. Stim ca ne vrei, stim ca ne placi.

  
58.  Ai ales-o pe ea, poate c-a fost mai buna, acum stai si uita-te la ea, ramai cu ea de mana.


59.  Cea mai infidela amanta a omului este speranta.Te inseala zilnic si totusi,traiesti cu ea toata viata.


6o.  Ne uitam si nu intelegeam nimic, unde e acum cel pe care l`am iubit ?


61.  Nu ma intereseaza ca lumea vorbeste. 
                     Oricum ei se întreaba "De ce ea zâmbeste?".  



62. ☻ Abia astept sa te vad plecând . Tot ce am acum în gând e sa las totul în trecut!


63.  Cand sunt buna sunt foarte buna, cand sunt rea sunt cea mai buna.


64.  O doare cand te vede cu altcineva. Ii frangi inima Fraiere nu te mai juca !


65.  Doua lucruri sunt infinite universul si prostia insa de univers nu sunt sigur.


66.  Sunt momente in viata in care oricum ti-ar sta corpul,sufletul e in genunchi.


67.  O sa ramana amintiri blocate în ochii nostri goi, ca se-nvarte ceasul si nimeni nu-l va da inapoi.


68.  Chiar daca nu mai stii exact cine este sau ce a fost, :nu te vei indoi vreodata de faptul ca ai fi dat totul pentru ea… Si ca poate inca ai face-o.


69. ☻ Daca absenta nu ti-ar fi simtita, sa stii ca nici prezenta ta n-ar conta.


7o.    Si nu stiu ce sa mai spun. Se vede clar ca îmi lipsesti, si îmi vine sa mor ca tu nu mai esti !

71.  "Sentimentele sunt cea mai dura arma, cea mai dura drama!! ".



72. ☻ E mult prea tarziu `sa stergi unde ai scuipat.


73.  Imi amintesc fara sa vreau de lucrui care m`au schimbat...


74.  Mi`am fixat degetu` pe tragai si am tras. Ceea ce am nimerit a murit,si am atins tot afara de un lucru. Au fost 1ooo de vise spulberate pt unu` singur. Atunci am spart in mn mii de sticle si cioburile mi`au devenit vesnic vesmant.


75. ☻ Oamenii iarta daca faci crime,dar nu te iarta daca esti fericit.


76. Si ia ghici cine e back to the action. . Asta e pentru tot ce inseamna hahaha production.

77. ☻ Ea,nu va recunoaste niciodata ca il iubeste pana cand el nu isi va da seama singur de asta.


78. ☻ Bucură-te că exişti,nimic nu e etern !


79.   Fa orice in viata cu conditia ca nu vei regreta!

 
8o.   Atâta timp cât nu-ți pasă unde ești, nu te poți rătăci.
       
81.   Destule regrete am acum,care nu`si mai au rostul.

82.  Rece ca si gheata...dar totusi infiorator de frumoasa!


83.  Desi ambitia ma ajuta,orgoliul ma distruge!


84.  Şi ştii că niciodată n`o să mai fie cum a fost. 
                 Şi multe lucruri acum nu mai au rost.

85. Am o viata. Doar o viata, nu am alta! 

86.  Si cel mai important, am un suflet. 

 
87. Dupa ani buni, azi stiu ca nu mai am ce sa pierd.

  88. Am trecut drumul, iar intr-o fractiune de secunda, totul a luat sfarsit.

89.  Daca sunt sau nu o curva? Las sa vorbeasca sufletul din mine`!

9o.  La spusele mele, i-au dat lacrimile, dar nu.. `Nu a plans, s-a intors si a plecat nespunand nimic, tacut si melancolic, cum era el mereu,iar eu.. am tipat, ca un ragnet de animal intr-o padure pustie ,,Adio!"...

91.  N-ai secrete, iubire sau emoții să ascunzi.

92.  Cu fiecare val care se lovea violent de stanci vedeam inca un vis distrus .

93.  Mandria n-are loc in doi !

94.  Sa-i conduci pe ultimul drum, constient ca pamantul ii va inghiti , deci ii vezi pentru ultima data.

95.    Sa vezi cum iau cu ei copilaria ta, simtindu-te vinovat , caci ei te-au crescut iar tu ii conduci spre sfarsitul lor !

96.   Sa vezi cum dispar toti , rand pe rand, dupa ce ati impartit impreuna atatea zambete ! 

97.    Vei plange cand n-am sa mai fiu.

98.    Eu n-am sa te vad niciodata ca pe un prieten.

99.   Nu schitau niciun zambet , semn ca n-a existat vreodata dragoste intre ei .

1oo.   Dupa ce ne-am despartit , nu m-a mai cautat , nu l-am mai cautat. Ne-am uitat reciproc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu